IKM uke 45 2019

Gah! :arghh:
Fru testetøs sliter veldig her! Nå som gruppen er inne i testeland, så smitter det VELDIG over på hu som IKKE skulle teste før desember om mens ikke kommer.
Puppene er satans vonde og jeg er trøtt som bare rakkeren, samt flere andre symptomer her og der. Så slår pessimismen inn, at det ikke er vits å sløse tester når det ikke gikk denne gangen heller...
Hode og hjerte sloss vanvittig kjenner jeg, optimisten og pessimisten har en heftig diskusjon.:wtf:

Trallalaaa! :woot::banghead::greet015

Fru testetøs sliter veldig her! Nå som gruppen er inne i testeland, så smitter det VELDIG over på hu som IKKE skulle teste før desember om mens ikke kommer.
Puppene er satans vonde og jeg er trøtt som bare rakkeren, samt flere andre symptomer her og der. Så slår pessimismen inn, at det ikke er vits å sløse tester når det ikke gikk denne gangen heller...
Hode og hjerte sloss vanvittig kjenner jeg, optimisten og pessimisten har en heftig diskusjon.:wtf:

Kjenner meg sååå godt igjen i deg du sier!

Kjenner meg sååå godt igjen i deg du sier!

Jeg tror jeg har tester liggende igjen etter sist, og det kløøøør etter å lete etter dem. Men leter jeg, og finner dem, så vet dere hvor jeg kommer til å springe!:woot: :smiley-ashamed005
På do for å tisse på dem:laughing005:laughing021

Hvorfor vente til desember? :happy: Jeg sier test! Det høres ut som du er gravid, symptomene er der :)

Hvorfor vente til desember? :happy: Jeg sier test! Det høres ut som du er gravid, symptomene er der :)

Pessimist av natur og skummelt om testen sier noe annet en hva jeg tror... Redsel for ny MA/SA.
Jeg har helt urasjonell tankegang, er fullstendig klar over det... Men jeg er også en person som alltid har tatt sorgene på forskudd, for så heller bli positivt overrasket..
Jeg irriterer vettet av meg selv nå:laughing002

Synes jeg så antydning til strek, men på bildet ser den blenda ut

Vedlegg

• 332BC576-7900-4403-AEC6-8A111FFDFC8D.jpeg
    332BC576-7900-4403-AEC6-8A111FFDFC8D.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 130
Ikke testet i dag. Tenker å vente nå til 15 DPO dersom jeg ikke får mensen før. Fant boka fra svangerskapet med datteren min og jeg testet ikke positivt før 14 DPO med henne, heller. 15 DPO da jeg ble gravid i juli. Så jeg er visst uansett ikke en av de som tester evt positivt tidlig.

Ørlite rosa på papiret i dag også. Ingen menssmerter. Så det har ikke tatt seg opp siden i går ettermiddag i allefall!
Skal prøve å holde meg unna testing og leve i spenning fra dobesøk til dobesøk :joyful: Det er godt å kunne leve i troen litt! Satser på testing 14 eller 15 dpo :angelic:

Noen som har erfaring med festeblødning eller lignende?

Ser ut som at jeg har fått mensen så da får jeg satse på neste gang! Gratulerer alle som er gravide og lykke til <3

Pessimist av natur og skummelt om testen sier noe annet en hva jeg tror... Redsel for ny MA/SA.
Jeg har helt urasjonell tankegang, er fullstendig klar over det... Men jeg er også en person som alltid har tatt sorgene på forskudd, for så heller bli positivt overrasket..
Jeg irriterer vettet av meg selv nå:laughing002
Skjønner deg godt, har samme følelse selv som har har hatt 2 ma etter hverandre, men jeg er glad for at jeg testet tidlig og dro på flere tidlige ultralyder 2. gang så jeg fant ut av 2. ma også ganske tidlig. Hadde jeg ventet med å teste til jeg var så og si trygg for så å finne ut at fosteret døde for feks 4-5 uker siden ville jeg heller visst om det tidligere og (så fælt som det høres ut) kvittet meg med det tidligere :) men har respekt for hvordan du tenker og det er kun du som kjenner deg selv og vet hva som fungerer for deg :Heartred ønsker deg uansett masse lykke til! Håper virkelig det går veien for deg denne gangen :hello2

Noen flere som har skikkelig øm hodebunn? Googlet det, og det kan faktisk være tidlig graviditetstegn o.O brystene er også ganske ømme og jeg har vært ganske irritabel for tiden.. Jeg som ikke skulle lete etter tegn har startet da det har blitt så mange nå :hilarious::hilarious::hilarious: men kan jo såklart bare være håp...

Hadde store planer om å ikke teste før 10 DPO, men det gikk jo rett vest idag, 7 DPO :p Selvfølgelig helt blank test, så det var bare kjipt! Skal prøve å holde testetrangen i sjakk til tirsdag:D

Back
Topp