IKM uke 45 2019

Tror dere det er det? :Heartred Vil se det på digital før jeg er sikker :hilarious:

Altså, jeg er jo så ubestemt at det er håpløst :p:hilarious: hadde jo som sagt to Babyplan strimler liggende og tok den ene av dem i går. Blenda. Tenkte jeg skulle vente med den siste til IKM dagen, mens jeg skulle teste med en CB tidlig i morgen. Men tror dere ikke at fristelsen ble for stor og at jeg røk på den siste BP strimmelen i dag tidlig da? :oops: Den var jo så klart også blenda (har jo ikke rukket å doble seg noe fra i går heller OM det skulle være noe der). Jeg er vel ganske sikkert 11 DPO i dag, da jeg hadde positiv EL test på søndag 20. oktober og sterke EL smerter på kvelden samme dag/natt til mandag. Hadde dere begynt å miste litt håp NÅ, eller? :confused005 Jada, jeg vet jeg har testet negativt før på samme DPO men allikevel vært gravid, men liksom.. hva er deres erfaring med BP? Er disse jeg har testet med før også og bare fått negativt med. Ikke testet positivt før jeg brukte CB. Kan jo være tilfeldig, men.

Tror dere det er det? :Heartred Vil se det på digital før jeg er sikker :hilarious:

Sånn er jeg også ;) men den der behøvde jeg heller ikke granske for å se at streken var der :Heartred

Jeg er pessimist av natur og kjenner den kommer snikende nå.
Jeg tror jeg kjenner for hardt etter og at jeg overtolker symptomer, eller manipulerer kroppen til å lage symptomer da jeg vet nøyaktig hvordan det skal kjennes ut da jeg akkurat har vært gravid og kjent på de ekte symptomene.
Jeg tenker at siden det tok så lang tid å bli gravid og at jeg så mistet i MA så skal jeg ikke være så heldig å bli gravid igjen på første pp etter MA...

Det er totalt urasjonell tankegang, men så blir jeg påvirket av den uansett om jeg er fullstendig klar over det... :(

Jeg er pessimist av natur og kjenner den kommer snikende nå.
Jeg tror jeg kjenner for hardt etter og at jeg overtolker symptomer, eller manipulerer kroppen til å lage symptomer da jeg vet nøyaktig hvordan det skal kjennes ut da jeg akkurat har vært gravid og kjent på de ekte symptomene.
Jeg tenker at siden det tok så lang tid å bli gravid og at jeg så mistet i MA så skal jeg ikke være så heldig å bli gravid igjen på første pp etter MA...

Det er totalt urasjonell tankegang, men så blir jeg påvirket av den uansett om jeg er fullstendig klar over det... :(

Skjønner deg godt, jeg. Er sånn jeg føler det akkurat nå også. Fant ut at jeg var gravid i starten av august i år, men mistet dessverre.. det var på første forsøk etter spiraluttak og jeg var (på tross av SA`en) svært optimistisk til videre prøving, da jeg ikke kunne se noen grunn til at vi skulle bruke noe lenger tid på å få en spire til å sitte ved senere forsøk. Den gang ei. Dette er 2PP etter den spontanaborten og jeg begynner å miste motet allerede :oops: ALL ære til de som har slitt gjennom mange år og fortsatt prøver, altså! Jeg kjenner jo nesten litt motløshet allerede, så jeg har ikke den slags psyke.. Man føler så på at "alle andre" får det til. Til og med de som ikke bevisst vet når EL er engang :rolleyes: Føler ikke jeg stresser rundt det heller, selv om jeg temper og tester for å avdekke EL. Men mulig jeg gjør det ubevisst.

Varm klem til deg. Håper vi sitter der med to streker snart! :Heartred

Skjønner deg godt, jeg. Er sånn jeg føler det akkurat nå også. Fant ut at jeg var gravid i starten av august i år, men mistet dessverre.. det var på første forsøk etter spiraluttak og jeg var (på tross av SA`en) svært optimistisk til videre prøving, da jeg ikke kunne se noen grunn til at vi skulle bruke noe lenger tid på å få en spire til å sitte ved senere forsøk. Den gang ei. Dette er 2PP etter den spontanaborten og jeg begynner å miste motet allerede :oops: ALL ære til de som har slitt gjennom mange år og fortsatt prøver, altså! Jeg kjenner jo nesten litt motløshet allerede, så jeg har ikke den slags psyke.. Man føler så på at "alle andre" får det til. Til og med de som ikke bevisst vet når EL er engang :rolleyes: Føler ikke jeg stresser rundt det heller, selv om jeg temper og tester for å avdekke EL. Men mulig jeg gjør det ubevisst.

Varm klem til deg. Håper vi sitter der med to streker snart! :Heartred

Ja, huff.
Jeg tenker og at jeg blir «straffet» fordi jeg har blitt gravid på første forsøk med begge barna mine. Vet det er ulogisk, men så er denne pessimismen der da:sorry:

Ja, huff.
Jeg tenker og at jeg blir «straffet» fordi jeg har blitt gravid på første forsøk med begge barna mine. Vet det er ulogisk, men så er denne pessimismen der da:sorry:

Ikke gode tanker det der :sorry: lett for meg å si at det må du slettes ikke tenke, men hjelper jo lite. For du vet jo selv (rasjonelt sett) at det ikke er sånn, men tankene får man uansett ikke alltid styrt :Heartred

Da jeg var på do i sta så kom det litt lyst blod(rosa) i papiret, ble livredd for mensen, men borte ble det og har heller ingen kraftige mensensmerter, som jeg pleier å få. Har ikke kommet noe mer etter det. Noen som veit hvordan en festeblødning er?:shy:
Samme som meg, friskt blod og ikke mye men har stoppet igjen nå! Ulikt meg og min kropp så spent på om det er tanta som melder sin tidlige ankomst eller om det er noe annet

Jeg har jo som sagt blitt litt motløs av disse testene, så jeg har ikke det store håpet på graviditet denne PP. Men allikevel kjenner jeg SKIKKELIG mensmurring i underlivet og nedover lårene. Jeg har aldri slike type murringer såpass "mange" dager i forkant av mensen ellers. Har hatt kraftige stikk i livmoren flere dager på rad også, så forstår liksom ikke kroppen min dersom jeg ikke er gravid. Temperaturen er fortsatt jevnt på det høyere nivået også.. Men sånn er det jo. Ikke alt man skal forstå seg på!

Wiii:D 10 dpo :)

Vedlegg

• IMG_20191101_095900.jpg
    IMG_20191101_095900.jpg
    44,8 KB · Visninger: 137
Kråka og Hortense:
Jeg kjenner meg så godt igjen i det dere skriver. :(
Drita lei av prøving i sin helhet, for det er bare venting, håp og skuffelser... Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette lengre:banghead: Denne syklusen droppa jeg å teste etter EL kun for å "late som" jeg ikke tenkte på det :shy: Snart prøvd i 1 år nå, og det er bra drygt:facepalm: Kjenner på en frykt og sorg over at det kanskje ikke blir en baby til.. godt å få ut dette her. Ifølge apper (ja, har 3!) så er jeg ca. 7 dpo nå.. Skal i babyshower i helgen, jippi :greyalien: :hilarious:

Blenda test igjen i dag. Kjenner jeg gir opp prøvingen frem til mensen kommer. Jeg er så lei og det er så sårt, jeg fikk to brødre i sommer og fikk nesten nettopp beskjed om at min søster skal ha neste år.:(
Vi har jo nå prøvd i 1 år og hatt to sa, etter første så gikk det 8 uker før mensen kom tilbake, det var jo ikke så vanskelig å lage de to første (selvom de har forskjellige fedre).

har egentlig bare mest lyst til å gi opp hele prosjekt baby

Ja, huff.
Jeg ble også gravid på første forsøk med de to første. Nå er vi mest sannsynlig snart på vei inn i pp5, og det verste er at jeg aldri har hatt det så bra fysisk og psykisk som nå. Jajo jeg bør være tålmodig for det er jo tross alt bare en viss sjanse hver måned, men de negative tankene kommer her og. Ikke minst tanken om "er det mulig at vi skal være så heldige å få TRE friske barn?" og "er dette et tegn? Et tegn på at vi ikke burde få flere?" :whacky011

Fruløve - 25 - pp2 - b1 - el 23/10 - ikm 6/11

Noe har foregått neddi livmorområdet i løpet av dagen hvertfall.. men om det bare er fis eller annen tarmdans, det er ikke godt å si! :dead:

Back
Topp