Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde jo som sagt to Babyplan strimler liggende og tok den ene av dem i går. Blenda. Tenkte jeg skulle vente med den siste til IKM dagen, mens jeg skulle teste med en CB tidlig i morgen. Men tror dere ikke at fristelsen ble for stor og at jeg røk på den siste BP strimmelen i dag tidlig da?
Jada, jeg vet jeg har testet negativt før på samme DPO men allikevel vært gravid, men liksom.. hva er deres erfaring med BP? Er disse jeg har testet med før også og bare fått negativt med. Ikke testet positivt før jeg brukte CB. Kan jo være tilfeldig, men.Tror dere det er det?Vil se det på digital før jeg er sikker
![]()

Jeg er pessimist av natur og kjenner den kommer snikende nå.
Jeg tror jeg kjenner for hardt etter og at jeg overtolker symptomer, eller manipulerer kroppen til å lage symptomer da jeg vet nøyaktig hvordan det skal kjennes ut da jeg akkurat har vært gravid og kjent på de ekte symptomene.
Jeg tenker at siden det tok så lang tid å bli gravid og at jeg så mistet i MA så skal jeg ikke være så heldig å bli gravid igjen på første pp etter MA...
Det er totalt urasjonell tankegang, men så blir jeg påvirket av den uansett om jeg er fullstendig klar over det...![]()

Skjønner deg godt, jeg. Er sånn jeg føler det akkurat nå også. Fant ut at jeg var gravid i starten av august i år, men mistet dessverre.. det var på første forsøk etter spiraluttak og jeg var (på tross av SA`en) svært optimistisk til videre prøving, da jeg ikke kunne se noen grunn til at vi skulle bruke noe lenger tid på å få en spire til å sitte ved senere forsøk. Den gang ei. Dette er 2PP etter den spontanaborten og jeg begynner å miste motet alleredeALL ære til de som har slitt gjennom mange år og fortsatt prøver, altså! Jeg kjenner jo nesten litt motløshet allerede, så jeg har ikke den slags psyke.. Man føler så på at "alle andre" får det til. Til og med de som ikke bevisst vet når EL er engang
Føler ikke jeg stresser rundt det heller, selv om jeg temper og tester for å avdekke EL. Men mulig jeg gjør det ubevisst.
Varm klem til deg. Håper vi sitter der med to streker snart!![]()

Ja, huff.
Jeg tenker og at jeg blir «straffet» fordi jeg har blitt gravid på første forsøk med begge barna mine. Vet det er ulogisk, men så er denne pessimismen der da![]()
lett for meg å si at det må du slettes ikke tenke, men hjelper jo lite. For du vet jo selv (rasjonelt sett) at det ikke er sånn, men tankene får man uansett ikke alltid styrt 
Samme som meg, friskt blod og ikke mye men har stoppet igjen nå! Ulikt meg og min kropp så spent på om det er tanta som melder sin tidlige ankomst eller om det er noe annetDa jeg var på do i sta så kom det litt lyst blod(rosa) i papiret, ble livredd for mensen, men borte ble det og har heller ingen kraftige mensensmerter, som jeg pleier å få. Har ikke kommet noe mer etter det. Noen som veit hvordan en festeblødning er?![]()
Tok denne i dag 10 dpo. Det er vel ikke en tidligtest en gang, men ville prøve noe annet enn babyplan![]()
Gratulerer dere.Wiii10 dpo
![]()

GratulererWiii10 dpo
![]()
Skal jeg sette deg på gravid nå?
Denne syklusen droppa jeg å teste etter EL kun for å "late som" jeg ikke tenkte på det
Snart prøvd i 1 år nå, og det er bra drygt
Kjenner på en frykt og sorg over at det kanskje ikke blir en baby til.. godt å få ut dette her. Ifølge apper (ja, har 3!) så er jeg ca. 7 dpo nå.. Skal i babyshower i helgen, jippi

GratulererWiii10 dpo
![]()
Tusen takkGratulererSkal jeg sette deg på gravid nå?
Jeg ble også gravid på første forsøk med de to første. Nå er vi mest sannsynlig snart på vei inn i pp5, og det verste er at jeg aldri har hatt det så bra fysisk og psykisk som nå. Jajo jeg bør være tålmodig for det er jo tross alt bare en viss sjanse hver måned, men de negative tankene kommer her og. Ikke minst tanken om "er det mulig at vi skal være så heldige å få TRE friske barn?" og "er dette et tegn? Et tegn på at vi ikke burde få flere?"Ja, huff.
Jeg tenker og at jeg blir «straffet» fordi jeg har blitt gravid på første forsøk med begge barna mine. Vet det er ulogisk, men så er denne pessimismen der da![]()