Mamma_og_medmor
Betatt av forumet
Wiii, jeg klarer ikke helt å tro det før jeg evt får se en positiv digital. Men håpet er absolutt sterkereStrek !!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiii, jeg klarer ikke helt å tro det før jeg evt får se en positiv digital. Men håpet er absolutt sterkereStrek !!![]()
![]()
Jeg ville tolket det som at el nærmer seg, men jeg har egentlig ikke peiling, så jeg håper du får noen bedre svarDa er jeg offisielt ute av denne gruppen tror jeg da det kan virke som EL nærmer seg for min del etter MA 12 OKT. Hva tror dere i forhold til testene? Gtest og EL test i går 30 OKT var svakere en den jeg tok 28 OKT. Siste EL test tatt i kveld er mer positiv en i går morges. Ville dere tolket det som EL kan nærme seg? Ser det er så mye god aktivitet i denne gruppen, håper på noen råd og tanker fra dere![]()
Så frustrerende å ikke vite hvor du befinner degTok både g test og el test i dag siden jeg ikke vet syklusen etter sa og begge var ganske så negative
Måtte bare ta en til

Da er jeg offisielt ute av denne gruppen tror jeg da det kan virke som EL nærmer seg for min del etter MA 12 OKT. Hva tror dere i forhold til testene? Gtest og EL test i går 30 OKT var svakere en den jeg tok 28 OKT. Siste EL test tatt i kveld er mer positiv en i går morges. Ville dere tolket det som EL kan nærme seg? Ser det er så mye god aktivitet i denne gruppen, håper på noen råd og tanker fra dere![]()

Over til noe helt annet. Hvordan er det med sex mellom el og ikm fot dere? Sist graviditet var det aldri noe tema fordi jeg ikke prøvde å bli gravid og viste det ikke i dpo land... Så.. Ja. Ny problemstilling for meg![]()
Siden vi er noe usikker på el etter MA, så kjører vi på minimum annenhver dag nå også.
og jeg har jo ikke spist noe annet enn vanlig heller. 

Veldig, vet ikke helt hva jeg skal teste etterSå frustrerende å ikke vite hvor du befinner deg![]()
Vi er sånn at vil vi ha sex så har vi sexOver til noe helt annet. Hvordan er det med sex mellom el og ikm fot dere? Sist graviditet var det aldri noe tema fordi jeg ikke prøvde å bli gravid og viste det ikke i dpo land... Så.. Ja. Ny problemstilling for meg![]()
Vi har sex 3-4 dager før el og iallefall 1-2 dager etter. Stakkars mannen hadde jo problemer med å komme til slutt siden jeg maste sånnOver til noe helt annet. Hvordan er det med sex mellom el og ikm fot dere? Sist graviditet var det aldri noe tema fordi jeg ikke prøvde å bli gravid og viste det ikke i dpo land... Så.. Ja. Ny problemstilling for meg![]()

Jeg har begynt å spotte igjen i dag ( spottet også 5dpo)..friskt blod virker det som. Skal ha mensen på mandag eller tirsdag så tenker at dette ikke går veien denne mnd. Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet.Men begge gangene jeg har spottet er det etter vi har hatt sex og jeg har fått orgasme, altså ikke de gangene jeg ikke får det...noe som vet hva det kan være? Sammentrekningene kanskje som skaper noe liv å røre der nede? Aldri skjedd med meg før...
![]()
Her var det fortsatt ingenting i går kveld 10 dpo. Har igrunn ikke noen symptomer heller, så jeg håper bare TR kommer som planlagt etter helgen og vi kan starte på ny pp
Når kan jeg ta blodprøvene for å finne ut av progesteronnivået, kan det gjøres når som helst eller må det vært på en spesiell dag i syklus? Forsåvidt første gang dette skjer med meg og mensen bruker komme ca 13dpo. Spurte om progesteron sist jeg var hos legen etter mine 2 Ma men mente at nivået var greit siden jeg har klart å blitt gravid så lett tidligere, men jeg har alltid lurt på tanken om å få sjekket nivået for å være sikker!Når pleier du å få mensen? Jeg har også begynt å spotte tidlig, og fått mensen mellom 7-10 DPO. Tok derfor blodprøve forrige syklus og fant ut at jeg hadde for lavt progesteron. Får denne syklusen både Femar (fordi jeg har hatt sene eggløsninger) og progesteron for å hjelpe kroppen litt på veien. Ville anbefalt å gå til legen hvis du gjennom flere sykluser begynner å blø tidlig (lutealfase defekt), da det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid![]()
Når kan jeg ta blodprøvene for å finne ut av progesteronnivået, kan det gjøres når som helst eller må det vært på en spesiell dag i syklus? Forsåvidt første gang dette skjer med meg og mensen bruker komme ca 13dpo. Spurte om progesteron sist jeg var hos legen etter mine 2 Ma men mente at nivået var greit siden jeg har klart å blitt gravid så lett tidligere, men jeg har alltid lurt på tanken om å få sjekket nivået for å være sikker!

Oi, gratulererTok denne i dag 10 dpo. Det er vel ikke en tidligtest en gang, men ville prøve noe annet enn babyplan![]()
Tok denne i dag 10 dpo. Det er vel ikke en tidligtest en gang, men ville prøve noe annet enn babyplan![]()