IKM uke 45 2019

Sen eggløsning så 5 DPO idag. Sist PP hadde jeg så mange symptom, men helt negative tester. Forsøker å ikke lete etter symptom nå, men i går sa mannen at puppene var blitt større og i dag murringer og helt ør! Merker allerede symptomjakten tar seg opp :p

HAHA nå ler jeg :hilarious: frøken "jeg-tester-ikke-før-IKM-eller-over" har offisielt røket på en smell :rolleyes: har noen Babyplan strimmeltester liggende fra tidligere og testet for moro skyld. Selvfølgelig var den blenda, men mister ikke håpet av den grunn. Vet egget nylig kan ha festet seg og at det ikke er nok hcg i urinen enda. Venter med neste test til søndag eller mandag morgen (er målet) men kjenner jeg har en smule lyst til å kjøpe CB tidlig og teste lørdag morgen :p

Jeg har gjort det samme:hilarious:
10 dpo og blenda her også...

Hmm... fikk eggløsningsslim igjen i dag. Trodde jeg skulle være 3 DPO, fikk jo positiv test for noen dager siden. Er nå tom for tester, og er usikker på om jeg bør kjøpe nye for å sjekke om det er en ny eggløsning som nærmer seg. Noen som har opplevd det samme? Hva ville dere gjort?

Jeg har også testet :woot: Så ikke antydning til strek, men er bare 9 dpo

Kom nettopp hjem og måtte veldig tisse, så da klarte jeg ikke å la vær å teste :hilarious: Jeg så en antydning til noe! Men det var såpass svakt at det betyr nok ingenting enda

Når tenker du å teste igjen? :) Moro at vi er likt

Ja, det er litt artig! Jeg hadde jo ikke tenkt å teste før i morgen, også gikk jeg på en smell :shifty: Så nå er jeg litt usikker, vil jo kanskje prøve å vente til mandag eller tirsdag da. Sist testet jeg veldig svakt positivt 15dpo med tidligtest, så er vel bare å holde seg i skinnet. Bare bare...:rolleyes: Du da?

Skulle ikke teste tidlig, og absolutt ikke drive å lete med lupe. Men klarte ikke å la vær jeg heller. 9 dpo.

Vedlegg

• 649627AC-64AE-493D-AA0B-07C62DC85691.jpeg
    649627AC-64AE-493D-AA0B-07C62DC85691.jpeg
    17,7 KB · Visninger: 125
Så spennende, jeg er absolutt i tvil om jeg ser noe selv, men etter samboeren har mast om at hun ser noe, er jeg såvidt begynt å skimte noe selv.:hilarious:
Den er i alle fall ikke helt hvit, får håpe det er noe xsmile9

Dere gir meg håp! Er ca 8dpo og vet ikke om jeg bare leter etter symptomer eller om disse faktisk kan være ekte. Har de siste 2-3 dagene vært utrolig kvalm, har vondt i ryggen (vet ikke om dette er et symptom eller bare tilfeldig) og i dag begynte jeg å legge merke til ømme bryst. Men moro å lese det dere skriver og kjenner meg litt igjen.

Dere gir meg håp! Er ca 8dpo og vet ikke om jeg bare leter etter symptomer eller om disse faktisk kan være ekte. Har de siste 2-3 dagene vært utrolig kvalm, har vondt i ryggen (vet ikke om dette er et symptom eller bare tilfeldig) og i dag begynte jeg å legge merke til ømme bryst. Men moro å lese det dere skriver og kjenner meg litt igjen.
Hehe, ja det er fort gjort å lete etter symptomer i denne tiden. Men håpet må vi ha:D og så kjekt at vi kan heie på hverandre og:) krysser fingrene for deg:)

Back
Topp