IKM uke 45 2019

Fryser ja! Helt grusomt og. Varmepumpa står på og spyr ut varmluft, jeg er helt inntullet i ett tykt teppe, drikker varm kaffe, men er ISKALD:coldfeet::confused:
Selv huden på underarmene er iskald, selv med tykk genser og teppe på. Tærne er isbiter.

Huff. Hodet kobler alt til symptomer, men hjertet tør ikke tro på det, tør ikke håpe:sorry:

Krysser fingrene for at det skyldes at temperaturen i kroppen kanskje øker pga en begynnende spire og at det er derfor vi fryser! ;) man kan jo i det minste håpe :hilarious:

Hva slags erfaringer har dere med babyplan sin strimmel dersom man tester før IKM? (sa hun som absolutt IKKE skulle teste før :hilarious: )

Jeg er såforstoppa at jeg holder på å bli gal :banghead: som regel får jeg vondt i magen og alt kommer ut på en gang slik at problemet er løst, men ikke nå... :arghh:

Svisker vil jeg også råde deg til å spise. Hjelper som regel godt :Heartred

Haha samme her! Sov i 2 timer på ettermiddagen i går og jaggu meg 30 min på kvelden. Var fortsatt stuptrøtt når jeg la meg ved 22-tida og det er ikke vanlig hos meg. Har ikke så mange andre tegn enn dette med trøtthet og litt hvit utflod. Samtidig fryser jeg helt enormt - selv om jeg ligger under dyna. Det har vært et av tegnene ved andre svangerskap, så håper det ikke er tilfeldig. Har jo blitt vesentlig kaldere rundt oss generelt, så kan jo skyldes det så klart. Ellers fikk jeg skikkelig stikninger i livmorområdet når jeg kjørte til toget i dag tidlig. Kvapp til, faktisk. Det eneste symptomet jeg har hatt før som jeg ikke har nå er ømme pupper. Men husker ikke hvor tidlig det startet.. Tenker å teste tidligst på søndag morgen - da er jeg 13DPO. Men skal prøve å holde meg til tirsdag.

Har sovet nesten 3 timer på dagen i dag og jeg :hilarious: jeg er 11 dpo på søndag, så må prøve å holde meg til tirsdag eller onsdag :angelic:

Fryser ja! Helt grusomt og. Varmepumpa står på og spyr ut varmluft, jeg er helt inntullet i ett tykt teppe, drikker varm kaffe, men er ISKALD:coldfeet::confused:
Selv huden på underarmene er iskald, selv med tykk genser og teppe på. Tærne er isbiter.

Huff. Hodet kobler alt til symptomer, men hjertet tør ikke tro på det, tør ikke håpe:sorry:

Jeg har tenkt at jeg begynner å bli syk eller noe jeg, men føler meg jo i fin form ellers, selv om jeg fryser veldig fort nå.. kanskje det er derfor da? For er verken forkjøla eller noe sånt

Vær forsiktig med å spise lakris damer (i tilfelle dere er gravide:happy:). Gravide skal helst ikke spise lakris, men littegrann er lov.

Vær forsiktig med å spise lakris damer (i tilfelle dere er gravide:happy:). Gravide skal helst ikke spise lakris, men littegrann er lov.

Ai, det hadde jeg helt glemt  :banghead::banghead:og jeg som elsker lakris da :arghh:tømte nesten hele IFA-pakka her om dagen :angelic::hilarious:

Okei, nå skjønner jeg ingenting...
Hadde nesten positiv el-test forrige mandag og negativ igjen på tirsdagen. Har testet innimellom siden da og de har vært negative.. i dag fikk jeg plutselig denne. Har testet med g-test som var jeg så er Ikke pga graviditet..
Vil dere tro at eggløsning faktisk er nå da? Hipp hurra for at mannen er bortreist og kommer sent hjem i dag
316FF62D-BDD4-4FA3-AF6E-6A030BFB6058.jpeg

Okei, nå skjønner jeg ingenting...
Hadde nesten positiv el-test forrige mandag og negativ igjen på tirsdagen. Har testet innimellom siden da og de har vært negative.. i dag fikk jeg plutselig denne. Har testet med g-test som var jeg så er Ikke pga graviditet..
Vil dere tro at eggløsning faktisk er nå da? Hipp hurra for at mannen er bortreist og kommer sent hjem i dag
Vis vedlegget 311238
Kan hende at egget ikke klarte å slippe forrige gang og prøver igjen nå

Kan hende at egget ikke klarte å slippe forrige gang og prøver igjen nå
Så det går også an altså... tenkte det var for godt til å være sant med så kort syklus.
Men du er enig i at denne er positiv?

Så det går også an altså... tenkte det var for godt til å være sant med så kort syklus.
Men du er enig i at denne er positiv?
Hvis test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken er den positiv, din ser positiv ut. Det kan hende at toppen din er i kveld eller natt, så jeg ville tatt en til i kveld og i morgen

Samtidig fryser jeg helt enormt - selv om jeg ligger under dyna. Det har vært et av tegnene ved andre svangerskap, så håper det ikke er tilfeldig. Har jo blitt vesentlig kaldere rundt oss generelt, så kan jo skyldes det så klart.
Jeg fryser som en gal nå, vært små uggen i dag
Jeg var iskald forrige PP, ble ikke varm uansett hva jeg gjorde. Det ble dessverre kjemisk, og da kom varmen tilbake. Men tror det må ha vært et symptom altså!

Back
Topp