IKM uke 45 2019

Fler enn meg som har stikkinger i livmorområdet ? Har også fått litt økt utflod, lotion aktig, mer enn vanlig. Er 6dpo i dag. Guri som man henger seg opp i alt som skjer med kroppen under denne prøvingen, som man aldri ville ha tenkt på eller lagt merke til tidligere.

Fler enn meg som har stikkinger i livmorområdet ? Har også fått litt økt utflod, lotion aktig, mer enn vanlig. Er 6dpo i dag. Guri som man henger seg opp i alt som skjer med kroppen under denne prøvingen, som man aldri ville ha tenkt på eller lagt merke til tidligere.

Føler jeg ikke gjør annet enn å kjenne etter tegn :banghead: stikkinger, murringer, økt temp, trøtthet osv osv. Håpløst :hilarious:

Jeg har generelt hatt lite symptomer ved mine 2 siste graviditeter utenom den første hvor jeg hadde veldig ømme brystvorter så jeg leter ikke etter noe :D har heller aldri kjent eggløsning eller hatt mensensmerter....heldig sier noen men i slike tider så skulle jeg ønske at jeg kjente noe!! :shy: Har slitt med mye utflod hele livet så derfor er heller ikke det noe sterkt tegn her :meh: litt murringer kanskje de siste dagene...Ååh så vanskelig dette er!! En positiv test er det eneste som kan gjøre meg glad nå!

Jeg har generelt hatt lite symptomer ved mine 2 siste graviditeter utenom den første hvor jeg hadde veldig ømme brystvorter så jeg leter ikke etter noe :D har heller aldri kjent eggløsning eller hatt mensensmerter....heldig sier noen men i slike tider så skulle jeg ønske at jeg kjente noe!! :shy: Har slitt med mye utflod hele livet så derfor er heller ikke det noe sterkt tegn her :meh: litt murringer kanskje de siste dagene...Ååh så vanskelig dette er!! En positiv test er det eneste som kan gjøre meg glad nå!

Jeg bruker ha litt smerter rundt el og har hatt kraftige menssmerter, men ser poenget ditt også. Fordeler og ulemper med alt. Blir spennende dager fremover må i allefall, det er helt sikkert.

Ingenting her:(

Hadde veldig mye stikking på dpo 5. Men ikke etter det:/ murringen er der, men den har jeg jo også før mensen. Men ja, helt enig..så mye man legger merke til nå. Vet ikke om d kan kalles utflod, men vått der nede så jeg lurer på om mensen kommer mange ganger. Trøtt, svimmel og ør.. men helt sikkert bare årstiden..Hehe..

Hadde veldig mye stikking på dpo 5. Men ikke etter det:/ murringen er der, men den har jeg jo også før mensen. Men ja, helt enig..så mye man legger merke til nå. Vet ikke om d kan kalles utflod, men vått der nede så jeg lurer på om mensen kommer mange ganger. Trøtt, svimmel og ør.. men helt sikkert bare årstiden..Hehe..

Begynte i går p0 5dpo og er 6dpo i dag, stikker av og på, kjenner det er litt rart nedi der når jeg reiser meg/strekker området.

Noen som vet når en evt graviditet vil slå ut på El-tester? Bestilte både El-tester og GT for et par dager siden, og venter fremdeles på de. Men så har jeg fått med meg at noen får positive El-tester ved graviditet. Hva vil slå ut først, GT eller El-test?

Stikkinger her også, litt i ny og ne. Noen skikkelige hugg 3 dpo med smertehyl. Det hadde jeg samme dag når jeg ble gravid i sommer. Hadde jo vært ganske utrolig om det virkelig er et symptom :joyful:

Det er jammen spennende i disse tider! Ønsker alle lykke til! :D

7 dpo og her har det vært murringer siden eggløsning. Jeg har i tillegg de siste dagene hatt mye luft og rumling i magen og vært mye ordentlig på do. Nesten så jeg avskriver dette som en magesjau :hilarious:
Men har hatt mye tynn utflod da og det pleier jeg ikke ha mellom el og IKM

Noen som vet når en evt graviditet vil slå ut på El-tester? Bestilte både El-tester og GT for et par dager siden, og venter fremdeles på de. Men så har jeg fått med meg at noen får positive El-tester ved graviditet. Hva vil slå ut først, GT eller El-test?
Fant dette på nett:

Siden hCG og LH har så lik struktur, er det en utfordring å lage tester som kun påviser det ene hormonet og ikke kryssreagerer med det andre. I en graviditetstest kan dette løses ved å bruke monoklonale antistoff som kun gjenkjenner de 25 unike aminosyrene i beta-kjeden til hCG. En slik graviditetstest vil derfor ikke teste positivt på LH.

I en eggløsningstest brukes det også monoklonale antistoff, mot LH, men siden det er få aminosyrer som er unike for LH, vil de fleste eggløsningstester også slå ut positivt på hCG.

Leser det som at det kan slå ut, men avhenger litt på testens "innhold". Vi har også naturlig LH i kroppen også utenfor syklus, eneste er at det skjer ett hopp før eggløsningen så en eggløsningstest vil som regel alltid gi svakt utslag uansett. En graviditetstest er nok uansett det mest sikre :happy:

6 DPO og synes det er vanskelig å vite om det er symptomer som kjennes eller om det er innbilt / vanlig ifht syklusen (husker aldri hvordan forrige syklus var :rolleyes:) og er klar over at det fremdeles er veldig tidlig.. men det føles liksom som om jeg er støl helt nederst inni magen - der hvor jeg tenker livmoren er - og det stikker litt der hvor jeg hadde vondt av bekkenplager første svangerskap

7 dpo og her har det vært murringer siden eggløsning. Jeg har i tillegg de siste dagene hatt mye luft og rumling i magen og vært mye ordentlig på do. Nesten så jeg avskriver dette som en magesjau :hilarious:
Men har hatt mye tynn utflod da og det pleier jeg ikke ha mellom el og IKM

Spennende =) krysser fingrene for at det er gode tegn =)

Selv om man ikke tør å håpe, så sitter man jo å kjenner etter...
Jeg har jo disse ømme og vonde jura.
Jeg er øm/støl i magen og det stikker innimellom.
Jeg er trøtt, jeg har vondt i hodet og jeg sitter å griner til tv-en :crybaby2 Haha. Ikke normalt.

Back
Topp