IKM uke 45 2019

Hvor lenge kan HCG trolig være i kroppen etter MA? Umulig å finne ut av EL så lenge HCG fortsatt finnes:(
I samme båt som deg, hadde Ma med utskraping 7 OKT. Vi la inn aksjer fra hver dag til annenhver dag fra jeg sluttet å blø. Fikk mensmurring forrige søndag, så antar at jeg hadde el da, men umulig å vite helt sikkert. Fikk negativ graviditetstest på lørdag, 19dager etter, men skimtet en veldig lys skygge da, men regner den som negativ likevel:shy: sikkelig frustrerende å hå rundt uten å vite hvor en egentlig er i syklusen:facepalm:har du tatt noen gt å sjekket om hcgen synker?

Kjempedilemma her men vis tilfelle er det her Jeg tilhører.
Jeg har fått ny type å vi har jo brukt denne hoppe av i svingen måten. Men nå vet jeg at jeg hadde el rundt 22/10 Så vært vondt ved eggstokkene siden den dagen å nå har jeg ømme å store nipper. Føler jeg har halsbrann i dag å nå etter å lest alt det dere skriver blir jeg litt redd om jeg kan være gravid.
Blir jo selvfølgelig glad om jeg er det men siden vi har lenge brukt den metoden å ikke blitt gravid så er jeg litt ekstra på alle symptomene som går i kropper pdd.
Er det tilfelle å bli gravid ved å hoppe av i svingen på el dagen?
Er det noen som kan fortelle meg når man kan ta en clareblue tideligtest?
Oi jeg er så nervøs
Hjelp
Takk på forhånd dere

Amilie - 28 år - 0b - el ca 22/10 - tr ca 5/11

Hei. Jeg forstår du er nervøs nå. Jeg har blitt gravid ved å bruke «hopp av i svingen». Når jeg sjekket datoene på når vi hadde sex og når siste mens var, så viste det seg at det var midt oppi el-tiden.
Som hun over svarte, så er det ikke bare når mannen får orgasme at det kommer sædceller, men hele tiden da han «lekker/sikler».

Jeg har ikke testet tidlig selv før, men har hørt at man kan teste rundt 10 dpo med tidligtest.

Lykke til:love7

Hvor lenge kan HCG trolig være i kroppen etter MA? Umulig å finne ut av EL så lenge HCG fortsatt finnes:(

Kommer an på hvor høy hcg var når du mistet. Jeg hadde unormalt lav hcg og en uke etter pillene så var hcg hos meg nede på 13 bare. Der var 7 oktober, så jeg regner med at det ikke er noe igjen hos meg nå. Men så nådde ikke jeg 1000 i hcg heller, til tross for at jeg var 10 uker.
:Heartbigred

I samme båt som deg, hadde Ma med utskraping 7 OKT. Vi la inn aksjer fra hver dag til annenhver dag fra jeg sluttet å blø. Fikk mensmurring forrige søndag, så antar at jeg hadde el da, men umulig å vite helt sikkert. Fikk negativ graviditetstest på lørdag, 19dager etter, men skimtet en veldig lys skygge da, men regner den som negativ likevel:shy: sikkelig frustrerende å hå rundt uten å vite hvor en egentlig er i syklusen:facepalm:har du tatt noen gt å sjekket om hcgen synker?
Det vil si du har mye mulig hatt EL med HCG fortsatt i kroppen? jeg tok eg Gtest onsdag i sist uke, den var positiv og en ny i dag. Den var mindre positiv, men kunne se skimte en strek fortsatt. Når det er sagt er den «nesten ikke» positiv lenger så lite som streken viste. Tog en EL test også, men antar den lille streken jeg har på HCG tuller med EL testen?

Prøver den jeg kan å heller fylle med på kroppen slik jeg kjenner den i forhold til EL slim og linkende, har aldri opplevd å kjenne vont under EL. Som du sier det er fryktelig irriterende å ikke ha noen ide om hvor jeg er i syklus. Håper det var EL og at det har klaffet igjen hos dere. når tenker du IKM?

Vedlegg

• D9415287-0BD3-4EE9-BF00-80679E3254AE.png
    D9415287-0BD3-4EE9-BF00-80679E3254AE.png
    98,4 KB · Visninger: 86
Kommer an på hvor høy hcg var når du mistet. Jeg hadde unormalt lav hcg og en uke etter pillene så var hcg hos meg nede på 13 bare. Der var 7 oktober, så jeg regner med at det ikke er noe igjen hos meg nå. Men så nådde ikke jeg 1000 i hcg heller, til tross for at jeg var 10 uker.
:Heartbigred
Jeg har ikke peiling på hvor høy/lav HCG jeg hadde, det ble aldri målt. Fosteret hadde stoppet i uke 7 men morkake og resten av livmoren hadde ikke forstått dette/stoppet opp før i uke 10+2 i følge målinger. Etter tablettene lørdag 13.10 gikk det frem til torsdag 18.10 før «alt kom ut» da snakker jeg store enorme klumper. Liker ikke denne «tålmodighets» verden her.. vente å se uten å vite noe...

Det vil si du har mye mulig hatt EL med HCG fortsatt i kroppen? jeg tok eg Gtest onsdag i sist uke, den var positiv og en ny i dag. Den var mindre positiv, men kunne se skimte en strek fortsatt. Når det er sagt er den «nesten ikke» positiv lenger så lite som streken viste. Tog en EL test også, men antar den lille streken jeg har på HCG tuller med EL testen?

Prøver den jeg kan å heller fylle med på kroppen slik jeg kjenner den i forhold til EL slim og linkende, har aldri opplevd å kjenne vont under EL. Som du sier det er fryktelig irriterende å ikke ha noen ide om hvor jeg er i syklus. Håper det var EL og at det har klaffet igjen hos dere. når tenker du IKM?[/QUOTE

Ja jeg tror jeg har hatt det, men er jo ikke sikker:hilarious: har heller aldri merket no til el tidligere så derfor litt merkelig at jeg gjorde det nå. Mulig jeg kjenner ekstra godt etter denne gangen.

Så bra at testene blir svakere å svakere ha deg. Jeg testet med tre dagers mellomrom for å få litt forskjell. Tror ikke det er så mye vits med el tester så lenge man har HCG igjen, jeg stoner i allefall ikke på dem, men hvem vet?

Ut fra mine betegnelser om jeg hadde el sist søndag/man skal jeg ha tr 5.11. Men dette er jo igjen bare noe jeg tror eller har regnet meg frem til, for har jo egentlig ikke peiling :meh:

Ja jeg tror jeg har hatt det, men er jo ikke sikker:hilarious: har heller aldri merket no til el tidligere så derfor litt merkelig at jeg gjorde det nå. Mulig jeg kjenner ekstra godt etter denne gangen.

Så bra at testene blir svakere å svakere ha deg. Jeg testet med tre dagers mellomrom for å få litt forskjell. Tror ikke det er så mye vits med el tester så lenge man har HCG igjen, jeg stoner i allefall ikke på dem, men hvem vet?

Ut fra mine betegnelser om jeg hadde el sist søndag/man skal jeg ha tr 5.11. Men dette er jo igjen bare noe jeg tror eller har regnet meg frem til, for har jo egentlig ikke peiling :meh:

Jeg fikk vite om MA i uke 10, da hadde embryoet stoppet utviklingen i uke 6. Det tok meg rundt 30 dager før g-testene var helt blenda. Kjempefrustrerende når man vil prøve igjen, men det er bare til å hoppe i det (høyet altså :p)

Hos meg tok det ca 4 uker, hadde ikke El denne perioden selv om jeg hadde endel «kjennetegn». Nå blødde jeg også i 3 uker:grumpy: Har også hørt at så lenge man han HCG i kroppen får man ikke eggløsning da kroppen tror du er gravid (skal ikke ta det utsagnet for god fisk), men det avhenger nok av mengden som er igjen så ville sjekket hos legen med en HCG test om du er usikker . :)

7 dpo og det murrer og murrer, egentlig ganske vondt til tider :/. Litt ømme (men ikke akkurat vonde) pupper også og masse tyntflytende utflod... håper jeg klarer å holde meg en uke fra og teste!

7 dpo og ikke mye til tegn. Kjenner etter så mye at jeg tror det meste er psykisk eller noe:angelic: Testing i morgen, har ikke troa på denne pp heller.

7 dpo og ikke mye til tegn. Kjenner etter så mye at jeg tror det meste er psykisk eller noe:angelic: Testing i morgen, har ikke troa på denne pp heller.
Ingen tegn kan jo være et godt tegn det også ;)

føler også av og til at de tegnene jeg har er psykisk :hilarious: så har ikke troa før jeg evt sitter med
En positiv test.

Spennende med test i morgen da!

Jeg melder meg inn her i tillegg til uke 46, håper det går fint. Fikk positiv EL-test i dag, og skal ta progesteronstøtte, så er usikker på om det påvirket lutealfasen. Vanligvis får jeg mensen rundt 7-10 dager etter EL, skriver inn sånn ca. hva jeg tror.

Babydrøm2020 - 28 år - PP6 - B1 - EL 29.10 - IKM 9.11

Pokker, er tom for EL-tester. :( Var positiv i går, i dag så strekene like ut, så jeg tror jeg er over toppen, men ville gjerne tatt en til i kveld for å være sikker.

Pokker, er tom for EL-tester. :( Var positiv i går, i dag så strekene like ut, så jeg tror jeg er over toppen, men ville gjerne tatt en til i kveld for å være sikker.

Så lenge du har masse sex før/under/rett etter eggløsning og lagt inn nok aksjer har du gjort det du kan gjøre! Så får vi krysse fingrene for at det smeller inn en spire :happy:

Ahhhah! :arghh::arghh::arghh:
Puppene er så ømme! De er så VONDE!
Kan ikke være borti dem og nåde de som kommer borti dem! Mannen vil gjerne «bippe» og det var nummeret før jeg klaska til han. Så han fikk beskjed om at om han kom å kneip meg i puppen en eneste gang til, så stopper jeg ikke hånden!:woot:
Lillegutt på 5 vil gjerne gi meg «kast seg i armene»-kos og vil mose-kose. Dette får han pent ikke lov til lenger, stakkars.
Å ta av bh er ren tortur!:arghh:

Så nå ligger jeg i badekaret med varmt vann for å motvirke smerter i puppene.

Puppene mine er like vonde nå som de var i uke 10 i september. Da jeg ble gravid i august ble de rolig og gradvis vondere og vondere og nådde ikke dette nivået her før uke 10.
Men så kom aldri min hcg skikkelig i gang og økte sakte, men jevnt opp til nesten 900 i uke 10.

Kan jeg være gravid igjen? Kan det være tegn på normal hcg-økning?:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Ahhhah! :arghh::arghh::arghh:
Puppene er så ømme! De er så VONDE!
Kan ikke være borti dem og nåde de som kommer borti dem! Mannen vil gjerne «bippe» og det var nummeret før jeg klaska til han. Så han fikk beskjed om at om han kom å kneip meg i puppen en eneste gang til, så stopper jeg ikke hånden!:woot:
Lillegutt på 5 vil gjerne gi meg «kast seg i armene»-kos og vil mose-kose. Dette får han pent ikke lov til lenger, stakkars.
Å ta av bh er ren tortur!:arghh:

Så nå ligger jeg i badekaret med varmt vann for å motvirke smerter i puppene.

Puppene mine er like vonde nå som de var i uke 10 i september. Da jeg ble gravid i august ble de rolig og gradvis vondere og vondere og nådde ikke dette nivået her før uke 10.
Men så kom aldri min hcg skikkelig i gang og økte sakte, men jevnt opp til nesten 900 i uke 10.

Kan jeg være gravid igjen? Kan det være tegn på normal hcg-økning?:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Høres i alle fall ut som gode tegn :D krysser fingrene for deg :smiley-angelic001

Back
Topp