IKM uke 45 2019

5 dpo og murringer:D:D husker jeg hadde myye murringer fra ca 5 dpo og fram til jeg testet positivt med forrige:D Og m.y.e utflod, er ikke det litt rart 5 dpo? :pompus:

5 dpo og murringer:D:D husker jeg hadde myye murringer fra ca 5 dpo og fram til jeg testet positivt med forrige:D Og m.y.e utflod, er ikke det litt rart 5 dpo? :pompus:
Jeg er også 5 dpo og har det helt likt.. er nesten så jeg tror eggløsning kommer igjen, men er helt tyntflytende.. og masse murringer!

Noen som skal prøve å IKKE teste? :nailbiting::wideyed:
Jeg aner jo ikke når IKM er og vet heller ikke med sikkerhet om jeg har hatt el eller ei.
Så jeg tenkte å bare fortsette å «prøve» og om det ikke kommer noe mens den neste måneden, så tar jeg en test. Sånn typ 1 desember eller noe:woot::nailbiting:

Jeg aner jo ikke når IKM er og vet heller ikke med sikkerhet om jeg har hatt el eller ei.
Så jeg tenkte å bare fortsette å «prøve» og om det ikke kommer noe mens den neste måneden, så tar jeg en test. Sånn typ 1 desember eller noe:woot::nailbiting:
Det tenkte jeg før prøvingen skulle begynne, at jeg kom fint til å klare å la vær å teste. Hvertfall til etter IKM.. men neida, d skjer ikke.:happy090

Jeg blør sånn smått enda.. liksom brunlig utflod.. er på 3 dpo? Bør jeg ringe gynekologen for dette her? syns det er ubehagelig med sånne småblødninger under prøveperioden.. o_Oo_O

Ja fy søren det er så vanskelig å vente! Og så blir jeg helt desperat av tanken på at det nå KAN ha skjedd en befruktning i kroppen, uten at jeg har mulighet til å finne det ut. Og så betyr jo ikke befruktning automatisk graviditet, det må jo feste seg og mye som må klaffe - men GUD jeg skulle likt å vite hva som skjer. Haha

Neste helg er jeg borte (og tar ikke med meg tester), så tror nesten jeg må teste torsdag morgen 8 dpo. Ganske meningsløst, men føler bare jeg må. Så blir nok neste test etter det enten søndag kveld eller mandag morgen :)

Hvis du har spilt «The Sims» noen gang, så skulle det vært samme varsel på befruktning irl som det er der synes jeg! :hilarious: Med det samme som man har lyktes etter en runde i senga :p spart oss for mye grubling!

Er jo de som får positiv test 8DPO så klart (eller ser antydning til strek i det minste) så er jo ikke nødvendigvis meningsløst. Selv skal jeg prøve å holde meg til søndag eller mandag morgen, så får vi se hvordan det går :rolleyes:

Jeg skal prøve å vente til i hvert fall dagen før IKM eller helst til dagen er der. Sist klarte jeg å vente til 11DPO og fornøyd med det. Vet av erfaring at jeg ved tidligere graviditeter har testet negativt helt frem til den dagen (11DPO), så føler ikke at det er noe poeng før for egen del i hvert fall :)

Hvis du har spilt «The Sims» noen gang, så skulle det vært samme varsel på befruktning irl som det er der synes jeg! :hilarious: Med det samme som man har lyktes etter en runde i senga :p spart oss for mye grubling!

Er jo de som får positiv test 8DPO så klart (eller ser antydning til strek i det minste) så er jo ikke nødvendigvis meningsløst. Selv skal jeg prøve å holde meg til søndag eller mandag morgen, så får vi se hvordan det går :rolleyes:

Hahaha jaaa akkurat sånn skulle det vært!:hilarious:

Med tanke på at intuisjonen min sier tvillinger nå, så kan det jo hende jeg får krystallklar strek 8 dpo! Haha

Har hatt små murringer de siste dagene og i dag har jeg hatt lyserosa farge på papiret, er ca 5-6 dpo....det har jeg aldri hatt før (hverken før mens/ved eggløsning generelt, eller de to gangene jeg har vært gravid tidligere). Sist jeg hadde det samme var i uke 6-7 når jeg hadde MA (begge gangene), selv om jeg ikke er 100% sikker på at blødningene kom pga MAene. Så nå er jeg veldig spent på hva dette er :nailbiting::nailbiting:

5 dpo.. Jeg har gått å kjent på en slags stikking/strekking, og tenker det sikkert er fordi jeg går å kjenner etter, og at jeg sikkert har det til vanlig på denne tiden også :think005 er det ikke uansett veldig tidlig med slike smerter om det skulle være pga graviditet? Hva kjenner dere på i disse dager?:)

Jeg har så sykt vinde pupper!:wtf:
Er kjempe vondt å ta av bh’en, er vondt å være borti dem og ikke minst ta på dem. Det var det første tegnet jeg fikk sist og det siste som forsvant etter MA. Så de siste ukene uten puppevondt har vært befriende, til tross, men nå er det altså tilbake...
Et tegn?:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Kjenner en slags ømt/støl helt nederst i magen. Vet ikke om det er noe tegn, men akkurat som jeg husker at jeg kjente noe slikt tidlig sist gang jeg var gravid:) håper i allefall

Jeg har så sykt vinde pupper!:wtf:
Er kjempe vondt å ta av bh’en, er vondt å være borti dem og ikke minst ta på dem. Det var det første tegnet jeg fikk sist og det siste som forsvant etter MA. Så de siste ukene uten puppevondt har vært befriende, til tross, men nå er det altså tilbake...
Et tegn?:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Hadde ekstremt vonde pupper i min første graviditet så det er nok et godt tegn om du ikke er vandt til det til vanlig ved eggløsning! :)

Hadde ekstremt vonde pupper i min første graviditet så det er nok et godt tegn om du ikke er vandt til det til vanlig ved eggløsning! :)

Nei, dette er ikke vanlig for meg å ha. Men er akkurat likt slik jeg hadde det fra uke 3 til det som ville vært uke 11 (MA i uke 10). Jeg var gravid nå i august og september, så det er en VELDIG kjent følelse dette her, da det var det sterkeste tegnet mitt da. Jeg har og «støl» mage.
:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Nei, dette er ikke vanlig for meg å ha. Men er akkurat likt slik jeg hadde det fra uke 3 til det som ville vært uke 11 (MA i uke 10). Jeg var gravid nå i august og september, så det er en VELDIG kjent følelse dette her, da det var det sterkeste tegnet mitt da. Jeg har og «støl» mage.
:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Hva mener du med "støl" mage? Er sånn det føles ut for meg, men det sitter høyere enn menssmerter.

Hva mener du med "støl" mage? Er sånn det føles ut for meg, men det sitter høyere enn menssmerter.

mensmurring aktig. Øm fra det som vil si ca. 5-6cm over «hårfestet» og nedover og i hele området, ikke bare venstre eller høyre side.

Kjempedilemma her men vis tilfelle er det her Jeg tilhører.
Jeg har fått ny type å vi har jo brukt denne hoppe av i svingen måten. Men nå vet jeg at jeg hadde el rundt 22/10 Så vært vondt ved eggstokkene siden den dagen å nå har jeg ømme å store nipper. Føler jeg har halsbrann i dag å nå etter å lest alt det dere skriver blir jeg litt redd om jeg kan være gravid.
Blir jo selvfølgelig glad om jeg er det men siden vi har lenge brukt den metoden å ikke blitt gravid så er jeg litt ekstra på alle symptomene som går i kropper pdd.
Er det tilfelle å bli gravid ved å hoppe av i svingen på el dagen?
Er det noen som kan fortelle meg når man kan ta en clareblue tideligtest?
Oi jeg er så nervøs
Hjelp
Takk på forhånd dere

Amilie - 28 år - 0b - el ca 22/10 - tr ca 5/11

Kjempedilemma her men vis tilfelle er det her Jeg tilhører.
Jeg har fått ny type å vi har jo brukt denne hoppe av i svingen måten. Men nå vet jeg at jeg hadde el rundt 22/10 Så vært vondt ved eggstokkene siden den dagen å nå har jeg ømme å store nipper. Føler jeg har halsbrann i dag å nå etter å lest alt det dere skriver blir jeg litt redd om jeg kan være gravid.
Blir jo selvfølgelig glad om jeg er det men siden vi har lenge brukt den metoden å ikke blitt gravid så er jeg litt ekstra på alle symptomene som går i kropper pdd.
Er det tilfelle å bli gravid ved å hoppe av i svingen på el dagen?
Er det noen som kan fortelle meg når man kan ta en clareblue tideligtest?
Oi jeg er så nervøs
Hjelp
Takk på forhånd dere

Amilie - 28 år - 0b - el ca 22/10 - tr ca 5/11
Å hoppe av i svingen er absolutt ikke sikkert, det er ikke bare under utløsning det kommer sæd IT av mannen. Det vil alltid lekke ut litt, og dette er det mulig å bli gravid på

Back
Topp