Det vil si du har mye mulig hatt EL med HCG fortsatt i kroppen? jeg tok eg Gtest onsdag i sist uke, den var positiv og en ny i dag. Den var mindre positiv, men kunne se skimte en strek fortsatt. Når det er sagt er den «nesten ikke» positiv lenger så lite som streken viste. Tog en EL test også, men antar den lille streken jeg har på HCG tuller med EL testen?
Prøver den jeg kan å heller fylle med på kroppen slik jeg kjenner den i forhold til EL slim og linkende, har aldri opplevd å kjenne vont under EL. Som du sier det er fryktelig irriterende å ikke ha noen ide om hvor jeg er i syklus. Håper det var EL og at det har klaffet igjen hos dere. når tenker du IKM?[/QUOTE
Ja jeg tror jeg har hatt det, men er jo ikke sikker

har heller aldri merket no til el tidligere så derfor litt merkelig at jeg gjorde det nå. Mulig jeg kjenner ekstra godt etter denne gangen.
Så bra at testene blir svakere å svakere ha deg. Jeg testet med tre dagers mellomrom for å få litt forskjell. Tror ikke det er så mye vits med el tester så lenge man har HCG igjen, jeg stoner i allefall ikke på dem, men hvem vet?
Ut fra mine betegnelser om jeg hadde el sist søndag/man skal jeg ha tr 5.11. Men dette er jo igjen bare noe jeg tror eller har regnet meg frem til, for har jo egentlig ikke peiling