IKM UKE 44

Tusen takk dere! :love017:Heartred Det er ekstra hyggelig å kunne dele det med fantastiske folk her inne:love017:cool05 Blir interessant å gå høygravid (forhåpentligvis) på sommeren da:hilarious::facepalm:
Haha jaa, må få tak i skikkelige sommerklær du da :shy: Jeg ser for meg at det er mye bedre å gå gravid på sommeren en vinteren, men jeg har aldri vært høygravid før, så kan ikke egentlig uttale meg :hilarious: Men du slipper å være like redd for å falle på isen!

Nei, det ble litt over 4. Sannsynligheten er bare veldig lav, men håpet er der altså :happy: Starter med første test i morgen 7 dpo :nailbiting: Temp grafen min gikk litt sikk-sakk ved EL pga forkjølelse og dårlig søvn, men nå når jeg er bra igjen driver den og utvikler seg sånn prikk likt forrige gang :smiley-ashamed004 Det fungerte jo likevel ikke for meg forrige måned, men det fungerte for deg, så det må jo være en god temp graf !!

Vis vedlegget 473122
Ååå men da er ikke håpet helt ute nei! Da er det bare å fortsette å rope «heiaheia!» :hello2

8 dpo og testene er blenda, mister troa :bag:
20251024_160136.jpg

Her synes jeg rødfargen hadde lagt seg skikkelig rundt der streken skulle vært :arghh:Du er bare 8 dpo da, så litt for tidlig å gi opp :Heartred Du har ikke merket noen symptomer enda?
Jaa.. nope :dead: eller noe, men tenker det er vanlig uansett mtp hormoner osv. Så legger ikke så mye i det, enda :nailbiting:

Ja det er jo ikke sånt som tar så lang tid å sjekke :) Vet ikke om legekontoret ditt har eget laboratorium, for da kan hun jo bare sende deg dit for prøver :)
Ja, skal sjekke det ut. Må det være 7 dpo? Det er vell lørdag eller søndag trooor jeg

Jaa.. nope :dead: eller noe, men tenker det er vanlig uansett mtp hormoner osv. Så legger ikke så mye i det, enda :nailbiting:
Hehe ja, samme her. Alt jeg merker nå er jo bare syklusbasert. I går var jeg skikkelig frysepinne, og pulsen min bare skikkelig roet seg i går. I følge ChatGPT så er det folk som kaller akkurat de få dagene her for "Zen" biten av syklusen, og det er relatert til at progesteronet fungerer som det skal. Så har sannsynligvis bare progesteron på riktig nivå, men det betyr jo ikke at befruktningen har skjedd :confused005

Hei!
Jeg er ny her på forumet og egentlig med alt dette:nailbiting:
Har mistet litt troen denne måneden, menmen

thisisGtrying- 30 - B1 - PP 2 - EL 13/10 (beregnet) - IKM 27/10
Velkommen! Stor sjanse for at mange av damene i denne ikm gruppen her er de samme som skal med i neste ikm gruppen din også, så uansett om du har mistet troen så er det jo et bra fellesskap :happy: Det er jo noen dager igjen før IKM også :Heartred

Jeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen til :hilarious: Strekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand:hilarious: Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!:nailbiting::nailbiting: Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien:smiley-angelic001 Tar nok litt tid før jeg tør å tro ordentlig på dette:nailbiting::facepalm:
Ååå endelig!! Gratulerer så mye :shy::love7

Føler jeg kjenner på noen små stikninger i livmor i dag, samt noe murring i korsryggen. Er det bare innbilning mon tro?:p Jeg blir jo så oppmerksom på alle mulige signaler fra kroppen….. Tiden går så saaakte

Back
Topp