IKM uke 44

Men har lest flere her på forum som sier at de har sterkere test på kvelden. Kanskje det gjelder deg og? For den testen i går var vel på kvelden? :)
Ja kanskje. Er jo bare 9 dpo. Så tar en til senere:) men den streken i går var jo tydelig. Med blits også liksom :) såååå

Våknet med veldig ømme bryster i dag. 8DPO og kan ikke teste før mannen kommer hjem i morgen. Prøver å la være å tenke på hvor perfekt det hadde vært om det klaffet nå. Lillefrøkna er veldig opptatt av baby om dagen, og da hadde jeg fått termin sånn at mannen har ferie og kan være mye hjemme i starten. Men må prøve å ikke få noe håp, har vært så mange skuffelser til nå.
Oi så spennende ❤️ Skal du ikke teste før i morgen?

Oi så spennende ❤️ Skal du ikke teste før i morgen?
Nei, lovet å vente på mannen som er borte til i morgen. Jeg hadde jo den skyllen av egglederne, som skal gi 30% økt sjanse for suksess. Og på grunn av det kunne vi ikke ha sex i de dagene før. Så han hadde spart i tre dager når vi hadde sex og fikk positiv eggløsningstest den dagen. Vi har i hvert fall aldri hatt bedre sjanse enn denne gangen. Men igjen, må prøve å ikke håpe for mye. Er så tungt når det ikke går :wacky:

Min temp har droppa helt i flere dager og tror syklusen min er helt på bærtur. Nå ønsker jeg meg TR slik at jeg kan komme i gang med ny syklus. Så jeg kan fjernes fra denne gruppa :arghh:

Måtte bare prøve en test i kveld, siden IKM er til tirsdag. Ved første øyekast syns jeg at jeg kunne skimte en veldig svak strek men etter hvert syns jeg den er helt blenda
29FD3A3D-CEFE-4950-9F5E-C34A46398826.jpeg
F2624150-38D0-4A53-A091-7A4712FF7277.jpeg

Da begynte jeg å blø nå allerede 8 dpo :banghead: Så da kan jeg settes på TR:facepalm: Forrige syklus var på 34 dager og denne på 24, skal si syklusene mine har klusset seg til:wacky:

Hvis du vet med sikkerhet at eggløsning pleier være så sen og syklus den lengden så ville jeg tatt det opp med lege for å få tilskudd på progesteron :) Det er veldig vanskelig å bli gravid med så kort lutealfase :)

Hvis du vil prøve noe selv er høydose vitamin C daglig gjennom hele syklusene plus vitamin B6 noe som kan hjelpe. Vitex agnus castus dråper kan også hjelpe å stabilisere hormoner og spesielt gi nok progesteron. Å spise banan og ananas og gulrot daglig etter eggløsning kan hjelpe. Å bruke wild yam tabletter eller krem etter eggløsning kan hjelpe.

❤️
Tenkte jeg kanskje skulle prøve dette du skriver, men lurer på, må det være ren vitamin b6 tabletter eller kan det være kombi tablett med flere b vitaminer i?

Hei.
Jeg har fulgt med på denne gruppen i noen uker. Er i første prøveperiode, med første barn og har IKM på fredag/lørdag.
Har prøvd meg på et par tidligtester i helga som har vært helt blenda, men tok en tidligtest på morgenen i dag som fikk opp en svak strek.
Er dette en skyggestrek eller en babystrek? :)
(Den er litt mer rosa i virkeligheten)

Vedlegg

• A8952963-4E67-49C4-9A49-CFE12FF360C2.jpeg
    A8952963-4E67-49C4-9A49-CFE12FF360C2.jpeg
    671,3 KB · Visninger: 111
  • E20056E0-B5E4-464C-AB50-CA09862B1F63.jpeg
    E20056E0-B5E4-464C-AB50-CA09862B1F63.jpeg
    1 MB · Visninger: 123
Last edited:
Hei.
Jeg har fulgt med på denne gruppen i noen uker. Er i første prøveperiode, med første barn og har IKM på fredag/lørdag.
Har prøvd meg på et par tidligtester i helga som har vært helt blenda, men tok en tidligtest på morgenen i dag som fikk opp en svak strek.
Er dette en skyggestrek eller en babystrek? :)
(Den er litt mer rosa i virkeligheten)
Ser ut som babystrek i mine øyne :love7

Tenkte jeg kanskje skulle prøve dette du skriver, men lurer på, må det være ren vitamin b6 tabletter eller kan det være kombi tablett med flere b vitaminer i?
Jeg har tatt kombi b vit denne syklus og har hvertfall ikke spottet men b6 er visst mest effektiv og veldig sterk. 18 års grense på apotekene ser jeg.

Jeg har tatt kombi b vit denne syklus og har hvertfall ikke spottet men b6 er visst mest effektiv og veldig sterk. 18 års grense på apotekene ser jeg.

Jeg kjøper pyridoksin/b6, det har hjulpet på min lutealfase. Visste ikke at det er 18-års grense på det?

Back
Topp