IKM uke 44

Jeg har tatt kombi b vit denne syklus og har hvertfall ikke spottet men b6 er visst mest effektiv og veldig sterk. 18 års grense på apotekene ser jeg.
Okei. Jeg kjøpte den med ren b6 pluss c vit, så får vi se om det kan hjelpe. Verdt å prøve tenker jeg.

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Setter pris på hver og én av dem! Håper resten følger etter også :Heartred

Litt usikker på dpo her, ligger i grenseland mellom to ikm-grupper, men kanskje sånn 8 dpo i dag. Fremdeles ingen testelyst.
Noen andre som tester i dag eller mangler testelyst? :)

Litt usikker på dpo her, ligger i grenseland mellom to ikm-grupper, men kanskje sånn 8 dpo i dag. Fremdeles ingen testelyst.
Noen andre som tester i dag eller mangler testelyst? :)
7dpo i dag, er ute på reise i utlandet så tror ikke jeg skal teste før fredag. Da er jeg hjemme igjen. Mulig TR kommer før det så vi får se. Orker rett og slett ikke å prøve å kjøpe tester på appotek her :hilarious:

CD 26 i dag, 9 eller 10 9dpo. Blenda test, det er nå en ting, men begynte plutselig å spotte litt i dag :bored: pleier aldri å skje før tidligst CD 30...hadde kort lutealfase forrige på også...noe som har erfaring med det?

Åååh så spennende :Heartbigred
Jeg er nok ikke gravid desverre. Men nå har jeg fått denne hjemme testen for bakteriell vaginose som jeg skal ta når jeg kommer hjem fra jobb. Håper nesten den er positiv, siden jeg vet det har en påvirkning på en graviditet. :shy:

Hvilken ikm gruppe er du i nå??

CD 26 i dag, 9 eller 10 9dpo. Blenda test, det er nå en ting, men begynte plutselig å spotte litt i dag :bored: pleier aldri å skje før tidligst CD 30...hadde kort lutealfase forrige på også...noe som har erfaring med det?
Kan hjelpe å spise rå gulrot daglig i lutealfasen samt ta B og C vitamin.
Spottet litt tidlig jeg også forrige syklus.

Jeg slenger meg også på litt seint :)

Liv89- 33- B1- PP1- EL 20/10- IKM 4/11

Last edited:
Jeg trur jeg har hatt EL senere enn antatt, og i følge Premom er jeg 8 dpo i dag. Etter mine beregninger og erfaringer med letrozol så har jeg hatt EL rundt CD14, men siden verken mensen har kommet og testene er negative så trur jeg EL har vært senere. Håper på en positiv overraskelse de neste dagene :)

Da fikk jeg resept på antibiotika vaginal piller pga BV. Så kanskje miljøet der nede blir bedre til neste pp ❤️ Hørt at det sure kan drepe spermen, så får vi se. Begynner med de i kveld så må jeg ha et opphold under mens også tar jeg resten:) krysser alt for at det er grunnen for at det har tatt tid☺️

Da fikk jeg resept på antibiotika vaginal piller pga BV. Så kanskje miljøet der nede blir bedre til neste pp ❤️ Hørt at det sure kan drepe spermen, så får vi se. Begynner med de i kveld så må jeg ha et opphold under mens også tar jeg resten:) krysser alt for at det er grunnen for at det har tatt tid☺️
Spennende! Krysser fingrene for deg :happy:

Back
Topp