IKM uke 44

Ikm i dag og ingen TR! Er hjemme om ett par timer og tror jeg prøver meg på en test da. Hvilke tester foretrekker dere foresten? Jeg har for det meste brukt babyplan før, men nå har jeg bare make sure hjemme.
Foretrekker babyplan og vanlig Clearblue ❤️

Foretrekker babyplan og vanlig Clearblue ❤️
Vurderer nesten å gå til apoteket for å kjøpe clearblue tidlig! Uff, rart hvir mye penger man bruker på tester istedenfor å bare vente før man tester :hilarious:

Ja, blir en del tester men er så vanskelig å vente og
Jeg tok en ny test i dag, som igjen var blendet... Siden syklusen min mest sansynlig ble forlenget denne måneden forventer jeg TR man,tir eller ons til uken som kommer.. Kjente antydninger til mensensmerter en kort tid i går, og litt stikninger i dag... Har vært ekstremt trøtt denne uken, så hadde et håp om at det var en god grunn for det, men vi får se...
Håper på flere positive tester i denne gruppen, selv om flere tester negativt foreløpig ❤️

Ja, blir en del tester men er så vanskelig å vente og
Jeg tok en ny test i dag, som igjen var blendet... Siden syklusen min mest sansynlig ble forlenget denne måneden forventer jeg TR man,tir eller ons til uken som kommer.. Kjente antydninger til mensensmerter en kort tid i går, og litt stikninger i dag... Har vært ekstremt trøtt denne uken, så hadde et håp om at det var en god grunn for det, men vi får se...
Håper på flere positive tester i denne gruppen, selv om flere tester negativt foreløpig ❤️
Krysser fingrene for at det bare var for tidlig å teste! Det er jo tross alt en del som ikke tester positivt før 13 eller 14 dpo, men lett å glemme det når man ser så mange i forum som tester positivt 8 og 9 dpo.

:nailbiting:❤️ positiv!

Vedlegg

• IMG_20221104_113200.jpg
    IMG_20221104_113200.jpg
    1,3 MB · Visninger: 102
CD33, null TR og negative tester! Da tror jeg at jeg kaster inn håndkleet. Er ikke noe baby på gang her, bare en snål Syklus.

Edit; det er mest sannsynlig 12dpo.

CD33, null TR og negative tester! Da tror jeg at jeg kaster inn håndkleet. Er ikke noe baby på gang her, bare en snål Syklus.

Edit; det er mest sannsynlig 12dpo.
Kjenner følelsen din, CD34 her bare negative tester og null TR. Forbereder meg på ny runde. Håper det blir spire neste runde for deg :Heartred

Cd 30 her og de siste månedene har mensen dukket opp så smått kvelden cd 30, og for fullt morgenen vd 31. Har pleid å spotte litt et par dager før.
Hadde positiv digital eltest cd 16.

Cd 30 her og de siste månedene har mensen dukket opp så smått kvelden cd 30, og for fullt morgenen vd 31. Har pleid å spotte litt et par dager før.
Hadde positiv digital eltest cd 16.
Har du testet noe enda?

Har du testet?
På CD37 her og heller ingen TR, så begynner å lure på om jeg ikke har fått EL denne syklusen tross letrozol.
Ja, har testet negativt frem til i går. Har ikke testet i dag. Det kan jo være! Temper du?

Back
Topp