IKM uke 44

Mens-murringer i dag, det lover ikke godt.
De gangene jeg har vært gravid kommer ikke murringene før IKM.
Tiden vil vise, egentlig veldig deilig å ikke teste, blir så stresset av å tolke mine egne tester før IKM :wtf:
Men å tolke andre sine er veldig gøy! :hilarious:

Her kom TR i dag allerede, en dag før tiden! Egentlig like greit, så har jeg noe å forholde meg til. Syklusen min har vært veldig merkelig disse to rundene... mulig det har noe å gjøre med at jeg hadde Corona i september. Jeg fortsetter selvfølgelig å oppdatere gruppen her! Håper uken bringer med seg mange positive tester :Heartred

Ser ikke lovende ut denne gang heller. 10 dpo. Nå fikk jeg også den hvite streken opp :p der det skulle komme strek :)
Tror jeg bare kan gi opp? Eller?
19EAFCBA-C634-48FA-BC18-6CC01341E6A5.jpeg
ED5A1681-F715-4147-928D-0A27A27F1EF1.jpeg

Ser ikke lovende ut denne gang heller. 10 dpo. Nå fikk jeg også den hvite streken opp :p der det skulle komme strek :)
Tror jeg bare kan gi opp? Eller?Vis vedlegget 391280Vis vedlegget 391281
Ser dessverre ikke noe :( Kanskje greit å prøve vente til ikm å se om mensen kommer og teste hvis den ikke gjør det. Om du klarer :) selv har jeg ingen testelyst denne gang så går fint her :) 6-7 dpo eller noe sånt nå.

Ser dessverre ikke noe :( Kanskje greit å prøve vente til ikm å se om mensen kommer og teste hvis den ikke gjør det. Om du klarer :) selv har jeg ingen testelyst denne gang så går fint her :) 6-7 dpo eller noe sånt nå.
Jeg ser heller ikke noe. Fikk opp den hvite evap linjen som det skal komme farge i :p var en annen her som også hadde fått opp den men det var på babyplan tror jeg. Har bare aldri sett at man får opp en hvit strek. :hilarious: Kjøpt inn30 tester så jeg tester i kveld igjen:hilarious: vente???? NOPE!

Oi se der ja. Er den jeg har nå faktisk, men aldri blitt bedt om å oppgi fødselsnummer eller vise ID.

Jeg er allerede på neste test i dag ❤️ Har litt symptomer på det ene å det andre. Så ikke lett å vite om det er pms eller graviditet. Men men:) tiden vil vise :) er 5 dager til ikm som er fredag. Så kan jo skje ting :)
CFF07E90-8DB6-4F29-9FDC-D51B4C5FF962.jpeg

Back
Topp