IKM uke 44

Noen andre her med kort lutealfase? Egget slapp mest sannsynlig på CD21 denne syklusen (vanligvis CD22) og jeg har Syklus på 29/30 dager. Så for meg er det liksom ikke vits i å teste før ikm uansett :hilarious:
Hvis eggløsningen din er forsinket så vil også mensen forsinkes tilsvarende :)

7327C12E-8EB0-417A-A75B-42E355D48FA9.jpeg

Noen som ser?:nailbiting: Jeg hadde to blendahvite tester igår, og dro på fest. Idagtidlig dukket denne opp, veldig svak - men..

Har grublet på det samme.leste også et sted at jentefostere fester seg på Venstre side og gutter på Høyre. Vet, det høres både usannsynlig og crazy ut men har lest om det i flere tråder på engelsk og de sier det stemmer … vet ikke hva jeg tror selv alt
Har grublet på det samme.leste også et sted at jentefostere fester seg på Venstre side og gutter på Høyre. Vet, det høres både usannsynlig og crazy ut men har lest om det i flere tråder på engelsk og de sier det stemmer … vet ikke hva jeg tror selv altså… :)
Leste det samme, hadde el på venstre side og masse ubehag i magen i går (mye på høyre side) og en del idag. Hadde litt spotting i går morges, tenkte kanskje det kunne være festeblødning, men har startet å spotte litt idag også :/
Følelse i magen om at mensen skal komme hvert øyeblikk, så får se om den dukker opp tidligere nå.

Like blenda test her i dag 9/10 dpo, og jeg har begynt på medisiner igjen og søkt ny jobb :p Sa til meg selv at jeg skulle søke om det ikke ble svangerskap, så nå heiv jeg meg rundt og gjorde det! Så har jeg og mannen snakket om at det allikevel ikke blir uaktuelt med prøving på et senere tidspunkt, men det blir da ikke før tidligst til våren igjen. Det var rett og slett ikke tiden for oss nå tror jeg. Ønsker dere andre masse lykke til! Kjempegøy at det har begynt å poppe opp noen babystreker :joyful:

Hei!
Dette er første prøveperiode, så jeg er helt ny i alt dette
Jeg har IKM d. 4. tatt tester de siste dagene, som var negative. Men er jo også fortsatt tidlig
Jeg har mye smerter, som minner litt om menssmerter eller eggløsningssmerter( synes disse er litt like) og ømme bryster! Hva tenker dere? Tidlige menssmerter eller kan det være graviditetstegn? Har også merket at jeg blir litt kvalm når jeg kjører buss Men det er kanskje bare ønsketenkning

Hei!
Dette er første prøveperiode, så jeg er helt ny i alt dette
Jeg har IKM d. 4. tatt tester de siste dagene, som var negative. Men er jo også fortsatt tidlig
Jeg har mye smerter, som minner litt om menssmerter eller eggløsningssmerter( synes disse er litt like) og ømme bryster! Hva tenker dere? Tidlige menssmerter eller kan det være graviditetstegn? Har også merket at jeg blir litt kvalm når jeg kjører buss Men det er kanskje bare ønsketenkning
Årh, bare jo laget masse emojis, men disse ble borte! Derfor dere bruker disse andre typene? :)

Se der ja! Gratulerer så masse :joyful: :Heartred Da stemte magefølelsen din ganske bra! Jeg setter deg på gravid?
Tusen takk:love017 Ja da stemte den faktisk, siste dagene har det murret på en litt annerledes måte, litt svakere og det har kommet og gått. Mye stikk også.
Kan settes på gravid (så rart å si) :happy:

Tusen takk:love017 Ja da stemte den faktisk, siste dagene har det murret på en litt annerledes måte, litt svakere og det har kommet og gått. Mye stikk også.
Kan settes på gravid (så rart å si) :happy:
Kjempekoselig! Forstår at det er rart å si :happy: Det gir jo en utrolig spesiell følelse å få positiv test!

Hvis eggløsningen din er forsinket så vil også mensen forsinkes tilsvarende :)
Den er ikke forsinket, den er alltid på CD 21/22 og Syklus er 29/30 dager :hilarious: derfor tok det lang tid for meg å bli gravid første gang.

4dpo, bittelitt blodig utflod og kjempesliten i korsryggen. Implantasjon eller tidlig mens på vei? Spenningen stiger :wideyed:

Den er ikke forsinket, den er alltid på CD 21/22 og Syklus er 29/30 dager :hilarious: derfor tok det lang tid for meg å bli gravid første gang.
Hvis du vet med sikkerhet at eggløsning pleier være så sen og syklus den lengden så ville jeg tatt det opp med lege for å få tilskudd på progesteron :) Det er veldig vanskelig å bli gravid med så kort lutealfase :)

Hvis du vil prøve noe selv er høydose vitamin C daglig gjennom hele syklusene plus vitamin B6 noe som kan hjelpe. Vitex agnus castus dråper kan også hjelpe å stabilisere hormoner og spesielt gi nok progesteron. Å spise banan og ananas og gulrot daglig etter eggløsning kan hjelpe. Å bruke wild yam tabletter eller krem etter eggløsning kan hjelpe.

❤️

Back
Topp