IKM uke 44

Det er nesten så jeg ikke tørr å skrive dette, er så redd jeg blir kjempe skuffet. Men jeg har en litt rar følelse i kroppen og en magefølelse på at det kan ha klaffet denne runden. Kjenner små murringer som kommer og går på ettmiddag/kveld, og er noe annerledes og igrunnen svakere enn ved tidligere pp i dpoland. Ingen andre symptomer eller noe som skal antyde at jeg er gravid. Men har en slags ro i kroppen. Vanskelig å forklare.

Enten så viser det seg at det stemmer, eller så spiller kroppen og hode mitt meg et puss. Jeg er 6-7 dpo og forventet mens om 7 dager ca. Noen som har opplevd lignende? Føler jo meg kjempe teit hvis det viser seg å ikke stemme, men veldig rart hvis det faktisk viser seg å stemme :happy:
Håper det stemmer! Jeg er helt motsatt. Føler ikke det har gått. Så forbereder meg allerede mentalt på ny PP. Første test blir mandag, så får vi se :)

Klarte ikke la være så måtte ta en tidlig test, var som forventet blenda :hilarious:
7E52B1C2-F20A-416A-8391-6FBA2524ED1B.jpeg

Jeg blir ikke helt klok av tempen min… hvorfor ble den så lav også ble den der liksom? :depressed:
F4A083F4-D72C-4841-8288-BB9C4D15EC7E.png

Håper det stemmer! Jeg er helt motsatt. Føler ikke det har gått. Så forbereder meg allerede mentalt på ny PP. Første test blir mandag, så får vi se :)
Jeg tenker også slik, har en følelse av at det ikke har gått, har absolutt ingen symptomer :wacky: Dessuten er jeg kun 6 dpo nå så begynner ikke testingen før onsdag/torsdag neste uke:happy: Vi rakk dessuten bare aksjelegging 1 gang denne runden da dattera mi kun vil sove kliss oppi mamma når hun er syk stakkar:Heartpink Er liksom ikke så lett å få til aksjelegging da:hilarious:

Back
Topp