Så gøy! Gratulerer så masse, som første gravide på gruppen!
Jeg setter deg på gravid?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Gratulerer så masse, som første gravide på gruppen!
Jeg setter deg på gravid?Tusen takkSå gøy! Gratulerer så masse, som første gravide på gruppen!Jeg setter deg på gravid?
Det kan du gjøre
Åå, så moro! Gratulerer så mye
Uff, ja jeg har jo hatt skikkelig håp hver mnd, følelser som har gått opp og nedHuff jeg føler det sånn omtrent hver måned![]()
![]()
men nå har jeg en underlig ro. Om det betyr noe gjenstår jo å se, haha!Gratulerer!
Jeg skal ta første test i morgen, blir spennende å se
tror jeg eg rundt 10-11 DPO da!Gratulere så masse

Gratulere så masse![]()
![]()
Kommer til å følge med her inne for det. Håper flere får positive tester Håper det stemmer! Jeg er helt motsatt. Føler ikke det har gått. Så forbereder meg allerede mentalt på ny PP. Første test blir mandag, så får vi seDet er nesten så jeg ikke tørr å skrive dette, er så redd jeg blir kjempe skuffet. Men jeg har en litt rar følelse i kroppen og en magefølelse på at det kan ha klaffet denne runden. Kjenner små murringer som kommer og går på ettmiddag/kveld, og er noe annerledes og igrunnen svakere enn ved tidligere pp i dpoland. Ingen andre symptomer eller noe som skal antyde at jeg er gravid. Men har en slags ro i kroppen. Vanskelig å forklare.
Enten så viser det seg at det stemmer, eller så spiller kroppen og hode mitt meg et puss. Jeg er 6-7 dpo og forventet mens om 7 dager ca. Noen som har opplevd lignende? Føler jo meg kjempe teit hvis det viser seg å ikke stemme, men veldig rart hvis det faktisk viser seg å stemme![]()
Hvor mange dpo er du?
Aner ikke, kan være alt fra 2 - 10 dpo, appene jeg har registrert syklusene i sier forskjelligHvor mange dpo er du?
Så trur nok jeg bare må fortsette å sette om ett par dagerSpennende daAner ikke, kan være alt fra 2 - 10 dpo, appene jeg har registrert syklusene i sier forskjelligSå trur nok jeg bare må fortsette å sette om ett par dager

Jeg ser den helt klart! Og jeg pleier ikke å se strekene fort! Håper den sitterTok en ny test etter jobb og hallo! Jeg synes den er sterkere nå! Flere som ser denne? Rosa og tydeligere i virkelighetenMed og uten blitz…
Vis vedlegget 391022Vis vedlegget 391023
Tusen takkJeg ser den helt klart! Og jeg pleier ikke å se strekene fort! Håper den sitter
Edit; leste nå videre å så den digitale! Gratulerer!

Jeg tenker også slik, har en følelse av at det ikke har gått, har absolutt ingen symptomerHåper det stemmer! Jeg er helt motsatt. Føler ikke det har gått. Så forbereder meg allerede mentalt på ny PP. Første test blir mandag, så får vi se![]()
Dessuten er jeg kun 6 dpo nå så begynner ikke testingen før onsdag/torsdag neste uke
Vi rakk dessuten bare aksjelegging 1 gang denne runden da dattera mi kun vil sove kliss oppi mamma når hun er syk stakkar
Er liksom ikke så lett å få til aksjelegging da
Sniker. Er det denne ene gangen du har opplevd det, eller er det hver syklus? Kan være tegn på progesteron mangel i lutealfasen.Jeg blir ikke helt klok av tempen min… hvorfor ble den så lav også ble den der liksom?![]()
Vis vedlegget 391066