Spennende. Skal du teste i morgen?Ååå så gøy8dpo
Jeg er ca 6-7 dpo i dag. Men har liksom vært så uggen å rar. Kjentes ut som mensen skal komme i hele dag, å faktisk litt småkvalm. Så spent på hvordan dette blir

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende. Skal du teste i morgen?Ååå så gøy8dpo

Jeg ser jeg serTok en ny test etter jobb og hallo! Jeg synes den er sterkere nå! Flere som ser denne? Rosa og tydeligere i virkelighetenMed og uten blitz…
Vis vedlegget 391022Vis vedlegget 391023
Så gøy!!Ja, kommer nok til å teste mange gangerSpennende. Skal du teste i morgen?
Jeg er ca 6-7 dpo i dag. Men har liksom vært så uggen å rar. Kjentes ut som mensen skal komme i hele dag, å faktisk litt småkvalm. Så spent på hvordan dette blir![]()

Ja!! Ser den godtTok en ny test etter jobb og hallo! Jeg synes den er sterkere nå! Flere som ser denne? Rosa og tydeligere i virkelighetenMed og uten blitz…
Det der MÅ jo være babystrekTok en ny test etter jobb og hallo! Jeg synes den er sterkere nå! Flere som ser denne? Rosa og tydeligere i virkelighetenMed og uten blitz…

Redd for å bli skuffa, men håperDet der MÅ jo være babystrek![]()

Med vår nr. 2 visste jeg at jeg kom til å bli gravid den runden. Jeg sa til mannen etter aksjeleggingen at «nå lagde vi en baby» og det gjorde vi Jeg tror absolutt at det kan være noe i det!Det er nesten så jeg ikke tørr å skrive dette, er så redd jeg blir kjempe skuffet. Men jeg har en litt rar følelse i kroppen og en magefølelse på at det kan ha klaffet denne runden. Kjenner små murringer som kommer og går på ettmiddag/kveld, og er noe annerledes og igrunnen svakere enn ved tidligere pp i dpoland. Ingen andre symptomer eller noe som skal antyde at jeg er gravid. Men har en slags ro i kroppen. Vanskelig å forklare.
Enten så viser det seg at det stemmer, eller så spiller kroppen og hode mitt meg et puss. Jeg er 6-7 dpo og forventet mens om 7 dager ca. Noen som har opplevd lignende? Føler jo meg kjempe teit hvis det viser seg å ikke stemme, men veldig rart hvis det faktisk viser seg å stemme![]()
Så interessant!! Jeg kjenner jeg er spent på om magefølelsen stemmer. Første test ryker imorgen, siden jeg skal på jobbfest, men tipper det er for tidlig, men la gåMed vår nr. 2 visste jeg at jeg kom til å bli gravid den runden. Jeg sa til mannen etter aksjeleggingen at «nå lagde vi en baby» og det gjorde vi Jeg tror absolutt at det kan være noe i det!

Det er nesten så jeg ikke tørr å skrive dette, er så redd jeg blir kjempe skuffet. Men jeg har en litt rar følelse i kroppen og en magefølelse på at det kan ha klaffet denne runden. Kjenner små murringer som kommer og går på ettmiddag/kveld, og er noe annerledes og igrunnen svakere enn ved tidligere pp i dpoland. Ingen andre symptomer eller noe som skal antyde at jeg er gravid. Men har en slags ro i kroppen. Vanskelig å forklare.
Enten så viser det seg at det stemmer, eller så spiller kroppen og hode mitt meg et puss. Jeg er 6-7 dpo og forventet mens om 7 dager ca. Noen som har opplevd lignende? Føler jo meg kjempe teit hvis det viser seg å ikke stemme, men veldig rart hvis det faktisk viser seg å stemme![]()

Så fantastisk
Gratulerer så mye!!!!Så moro

Huff jeg føler det sånn omtrent hver månedDet er nesten så jeg ikke tørr å skrive dette, er så redd jeg blir kjempe skuffet. Men jeg har en litt rar følelse i kroppen og en magefølelse på at det kan ha klaffet denne runden. Kjenner små murringer som kommer og går på ettmiddag/kveld, og er noe annerledes og igrunnen svakere enn ved tidligere pp i dpoland. Ingen andre symptomer eller noe som skal antyde at jeg er gravid. Men har en slags ro i kroppen. Vanskelig å forklare.
Så fantastiskGratulerer så mye!!!!
Så morogratulerer

Hurra. Gratulerer
Tusen takkHurra. Gratulerer![]()