Fikk peak nå ikveld på testen, og beste av alt: masse slim (endelig)!!!! Så da tenker jeg EL er imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff skjønner frustrasjonen dinDette er ikke til å bli klok av. «High» i mange dager nå. Flere som har opplevd dette? Jeg tror muligens EL er i dag da testen så veldig positiv ut i går. Skal prøve å legge aksjer i kveld. Men begynner smått å bli lei av pliktsex kjenner jeg, blitt mye av det siden EL har vært forsinka såpass lenge og virker ikke som egget slipper. Får se hvordan det blir når jeg temper i morgen. Men tror jeg må bestille meg privat time på aleris, for dette er utmattende.
Dette er første gang jeg tester etter EL, så har igrunnen veldig lite peiling. Kanskje noen andre kan svare deg. Ville bare vise litt omtanke. Må være frustrerende å ha så lang syklus og høye tester over så lang tid. Og den pliktsexen kan jeg skrive under på, føler vi har hatt det mye denne syklusen da jeg har vært redd for å misse EL. Forrige syklus kom EL CD11 og vi bommet, nå ser den ut til å komme på CD16. Så har vært mye aksjelegging.Ja har pcos, vet ikke om det har noe å si. Har aldri opplevd skikkelig negative. Men nå er dette første runden jeg tester såppas med strimlerAlle har igrunn
ja.. alle her har igrunn samme styrke. Premom har ratet ulikt men alle er igrunn veldig like. Irriterende.. har du pco? Pleier de være skikkelig negative også?
Aha skjønner… det er veldig vanlig at de med pco får masse positive eltester.. men ser du har to tette barn fra før så det klaffer nok snartJa har pcos, vet ikke om det har noe å si. Har aldri opplevd skikkelig negative. Men nå er dette første runden jeg tester såppas med strimler
Ja det er veldig frustrerende. Så spent på morgendagens temp og EL test. Håper tempen har økt og at jeg kan «slappe av» i dpo land nå…Uff skjønner frustrasjonen dinDette er første gang jeg tester etter EL, så har igrunnen veldig lite peiling. Kanskje noen andre kan svare deg. Ville bare vise litt omtanke. Må være frustrerende å ha så lang syklus og høye tester over så lang tid. Og den pliktsexen kan jeg skrive under på, føler vi har hatt det mye denne syklusen da jeg har vært redd for å misse EL. Forrige syklus kom EL CD11 og vi bommet, nå ser den ut til å komme på CD16. Så har vært mye aksjelegging.
Har du tatt en g-test?Dette er ikke til å bli klok av. «High» i mange dager nå. Flere som har opplevd dette? Jeg tror muligens EL er i dag da testen så veldig positiv ut i går. Skal prøve å legge aksjer i kveld. Men begynner smått å bli lei av pliktsex kjenner jeg, blitt mye av det siden EL har vært forsinka såpass lenge og virker ikke som egget slipper. Får se hvordan det blir når jeg temper i morgen. Men tror jeg må bestille meg privat time på aleris, for dette er utmattende.

JippiFikk peak nå ikveld på testen, og beste av alt: masse slim (endelig)!!!! Så da tenker jeg EL er imorgen
Vis vedlegget 390539

Åja, det var jeg ikke klar over at man kunne få. Jeg ser det at det kan oppfattes som om jeg har 2 tette barn, men det er dessverre ikke tilfellet. Prøver fortsatt på barn nr2, etter å ha opplevd 2 MA i løpet av 5 måneder i vinter som var. Trudde de hadde fjernet med fra september2022 men ser at det ikke har skjedd.Aha skjønner… det er veldig vanlig at de med pco får masse positive eltester.. men ser du har to tette barn fra før så det klaffer nok snart![]()
Har tatt g-test ja, negativ. Pluss at jeg temper, så er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. I dag sank tempen igjen, så kanskje EL er idag?Har du tatt en g-test?EL-testene blir visst positive/sterke under graviditet. Ellers; skjønner frustrasjonen. Det hadde vært veldig greit om alt hadde gått etter boka
![]()
Enten så må EL komme eller så kan bare mensen komme slik at jeg får begynt på nytt. Jeg holder på å bli gal av dette kjenner jegHåper dere treffer blink!Fikk peak nå ikveld på testen, og beste av alt: masse slim (endelig)!!!! Så da tenker jeg EL er imorgen![]()
Aha skjønnerÅja, det var jeg ikke klar over at man kunne få. Jeg ser det at det kan oppfattes som om jeg har 2 tette barn, men det er dessverre ikke tilfellet. Prøver fortsatt på barn nr2, etter å ha opplevd 2 MA i løpet av 5 måneder i vinter som var. Trudde de hadde fjernet med fra september2022 men ser at det ikke har skjedd.
Jeg har tatt dobbel dose letrozol i tillegg denne runden så får bare krysse fingreneAha skjønnerGrusomt. Mistet selv i Juni..
jo, pco gir ofte masse positive eltester uten at el skjer dessverre. Men det finnes medisiner så greit å kontakte lege for å få noe hjelp med eggløsningene.

Jeg prøvde å skulle få noe av min fastlege ift dette med eggløsning, men hun ville ha meg til gyn først. Og der fikk jeg først time i mars. Så jeg vurderer å ordne meg time til privat klinikk aleris da. Men kan man få tabletter av fastlegen?Aha skjønnerGrusomt. Mistet selv i Juni..
jo, pco gir ofte masse positive eltester uten at el skjer dessverre. Men det finnes medisiner så greit å kontakte lege for å få noe hjelp med eggløsningene.
Ja men da blir det nok eggløsningJeg har tatt dobbel dose letrozol i tillegg denne runden så får bare krysse fingrene![]()
Ja han kan også skrive det ut, hvis han er greiJeg prøvde å skulle få noe av min fastlege ift dette med eggløsning, men hun ville ha meg til gyn først. Og der fikk jeg først time i mars. Så jeg vurderer å ordne meg time til privat klinikk aleris da. Men kan man få tabletter av fastlegen?
Ja, trur dette var min rundt 10 med dobbel dose letrozol fra vi startet prøvingen første gang. Jeg er på CD17 i dag, så spent på utviklingen videre. Vurderer å slutte å teste etter EL og heller bare legge inn aksjer gjevnt og trutt. Men har vært skikkelig uggen de siste dagene så håper det er en grunn for det. Både hodepine og oppkast som og litt små ømme pupper. Håper det klaffer for oss begge denne rundenJa men da blir det nok eggløsningpleier funke veldig bra letrozol. Har tatt dobbel selv denne runden så går og venter. Cd 13 i dag
![]()
Ja vi får håpeJa, trur dette var min rundt 10 med dobbel dose letrozol fra vi startet prøvingen første gang. Jeg er på CD17 i dag, så spent på utviklingen videre. Vurderer å slutte å teste etter EL og heller bare legge inn aksjer gjevnt og trutt. Men har vært skikkelig uggen de siste dagene så håper det er en grunn for det. Både hodepine og oppkast som og litt små ømme pupper. Håper det klaffer for oss begge denne runden![]()
Åh så snill du erJippiNå fikk jeg et kick mens jeg sitter her i sofaen og drikker morgenkaffen. Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Endelig slim og tydelig positiv test. Bruker du glidekremen i tillegg?
![]()
Det var en lettelse, selvom det er borte nå - men det var masse igår og idagtidlig. Bruker conceive plus i tillegg ja, glidemiddelet, mannen synes det var helt topp
Krysser fingreneHåper dere treffer blink!
Hvilken app bruker du til å sammenligne testene?![]()