IKM Uke 43

Da er første blodprøve tatt, og jeg starter på Letrozol i morgen. Spent på hvordan det blir :D Noen som har noen erfaringer? Hva jeg har i vente?

Så sykt kvalm og svimmel i dag! Har en merkelig følelse i nedre del av magen/livmor.. sånn mensen på vei følelse :banghead: Sikkert bare PMS og forberedelse før mensen :arghh:
Negativ test i dag 7 dpo, nå skal jeg prøve å vente noen dager til neste test! Wish me luck :hilarious:

11 dpo. Ingenting å myse på i dag heller :(

IMG_1153.jpeg

Det er så redigert som man kan få det, så svakt, så svaaaaakt. To timer etter at testen ble tatt, så det kan like gjerne være evap-linje, men jeg syns jeg skimtet noe innen fristen. Til og med checker ser den! :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Og man kan jo ikke manipulere frem noe som ikke er der? Jeg håper så inderlig at den er rosa, ikke grågul og at den vokser seg sterkere og sterkere! 10dpo idag, denne er tatt på to timers ettermiddagsurin.

Vis vedlegget 472919Vis vedlegget 472920Vis vedlegget 472921
Åå! Håper håper! Bare husk at disse AI ene kan tenke at teststreken er et annet sted på bildet enn virkeligheten, men jeg kan skimte noe svakt! :smiley-angelic001

9 dpo og inbiller og ønsker meg skygge på denne :angelic: :hilarious: Er det mulig liksom! :laughing002
Samme test, bilde mellom 3-10 min i stigende rekkefølge.
Trenger litt spenning og en unnskyldning for å ta en ny test i kveld :pompus: det er så ultrasvakt, og mye svakere enn den skyggen 7 dpo :dead: jeg vet, jeg er håpløs!

Vedlegg

• IMG_2501.jpeg
    IMG_2501.jpeg
    609,3 KB · Visninger: 60
  • IMG_2502.jpeg
    IMG_2502.jpeg
    534,7 KB · Visninger: 48
  • IMG_2510.jpeg
    IMG_2510.jpeg
    413,2 KB · Visninger: 57
  • IMG_2520.jpeg
    IMG_2520.jpeg
    529,4 KB · Visninger: 56
Da er første blodprøve tatt, og jeg starter på Letrozol i morgen. Spent på hvordan det blir :D Noen som har noen erfaringer? Hva jeg har i vente?
Ingen erfaringer dessverre, men jeg skal også begynne med letrozol på neste syklus hvis jeg ikke får to streker denne gangen. Fikk tilbud om provera da gynekologen ikke så noen tegn til ny EL da jeg var der på CD 12, men jeg ville gi den en sjanse likevel og den kom til slutt på CD 21/22.

Har ikke helt troa nå på 11 dpo, så jeg er forberedt på både letrozol og nye maleprosjekter etter denne helga. Blir spennende å se hvordan det påvirker EL for oss da! Masse lykke til! Har du lange sykluser du også? :)

9 dpo og inbiller og ønsker meg skygge på denne :angelic: :hilarious: Er det mulig liksom! :laughing002
Samme test, bilde mellom 3-10 min i stigende rekkefølge.
Trenger litt spenning og en unnskyldning for å ta en ny test i kveld :pompus: det er så ultrasvakt, og mye svakere enn den skyggen 7 dpo :dead: jeg vet, jeg er håpløs!
Jeg ser! Men jeg ser strek på alt for tiden. Men mener at der er noe på den første i alle fall :)

Måtte svi av en tidligtest fra Metode i dag tidlig. Jeg var oppe på toalettet ca to timer før jeg sto opp, så det var litt utvannet prøve, men ingen strek innen for tidsfristen. Jeg tror jeg er 11 dpo i dag, så det burde være noe der dersom det skulle gått rette veien denne gangen... Men så finner jeg alle unnskyldninger - utvannet urin, dårlig fargestoff i Metode, dårlig reaksjonstid :P Jeg husker at Metode var dårlige da jeg ble gravid med guttungen også, da tok jeg en fellestest på mange ulike tester i samme prøve. Jeg holder håpet oppe til ut på dagen i morgen, men har mistet litt troen.

Ingen erfaringer dessverre, men jeg skal også begynne med letrozol på neste syklus hvis jeg ikke får to streker denne gangen. Fikk tilbud om provera da gynekologen ikke så noen tegn til ny EL da jeg var der på CD 12, men jeg ville gi den en sjanse likevel og den kom til slutt på CD 21/22.

Har ikke helt troa nå på 11 dpo, så jeg er forberedt på både letrozol og nye maleprosjekter etter denne helga. Blir spennende å se hvordan det påvirker EL for oss da! Masse lykke til! Har du lange sykluser du også? :)
Ikke sant! Da blir det spennende å teste Letrozol neste syklus da :D

Jeg har regelmessige sykluser, og testene sier at jeg har EL. Så blir veldig spennende å skulle prøve Letrozol «attpåtil»!
Krysser fingrene for at vi snart får babystrek på disse testene :smiley-angelic001

Heisann :) fremdeles ingen tante som har meldt sin ankomst. har hatt noen dager med kvalme, men den er så og si borte nå... tok noen tester ila helgen og frem til tirsdag, får skygge men ingen farge. Nå får jeg ikke testet før i morgen ettermiddag, så jeg lever i håpet:hello2
Krysser fingrene :happy:

Måtte svi av en tidligtest fra Metode i dag tidlig. Jeg var oppe på toalettet ca to timer før jeg sto opp, så det var litt utvannet prøve, men ingen strek innen for tidsfristen. Jeg tror jeg er 11 dpo i dag, så det burde være noe der dersom det skulle gått rette veien denne gangen... Men så finner jeg alle unnskyldninger - utvannet urin, dårlig fargestoff i Metode, dårlig reaksjonstid :P Jeg husker at Metode var dårlige da jeg ble gravid med guttungen også, da tok jeg en fellestest på mange ulike tester i samme prøve. Jeg holder håpet oppe til ut på dagen i morgen, men har mistet litt troen.
Jeg har veldig dårlig erfaring med tidligtestene til metode - fikk positiv på vanlig test lenge før tidligtesten slo ut sist jeg var gravid!

Back
Topp