IKM Uke 43

Jeg kan settes på tr :confused: dette var siste sjanse vår før mannen begynner i rotasjonsjobb, men håper vi klarer å klaffe eggløsning og friperiode om ikke alt for lenge :Heartred gratulerer så mye til alle dere som har fått positiv og lykke til til resten :smiley-angelic003

Menssmerter og negativ test i dag også.. mister helt troen på at det blir noe denne runden heller :arghh:

Aldri fått så mye som en eneste skygge på test noen gang i prøveperiodene, det kunne i det minste gjort det litt spennende :smiley-ashamed004

Klarte ikke å motstå og kjøpte en overprisa to-pack med tidligtester på apoteket i går.

Er dette svaaak rosa eller er det bare skygge? :bag: Aldri prøvd akkurat denne testen før.

IMG_1160.jpeg

IMG_1163.jpeg

Bildene er tatt etter 3 og 5 minutter.
Jeg er 12 (eller muuuligens 11) dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_1163.jpeg
    IMG_1163.jpeg
    1 MB · Visninger: 67
Klarte ikke å motstå og kjøpte en overprisa to-pack med tidligtester på apoteket i går.

Er dette svaaak rosa eller er det bare skygge? :bag: Aldri prøvd akkurat denne testen før.

Vis vedlegget 472996
Vis vedlegget 472998

Bildene er tatt etter 3 og 5 minutter.
Jeg er 12 (eller muuuligens 11) dpo i dag.
Sniker her! Denne ser positiv ut!! Det var på disse testene jeg testet positivt først også! :Heartpink

Sniker her! Denne ser positiv ut!! Det var på disse testene jeg testet positivt først også! :Heartpink
Åå, jeg håper du har rett. Og det var betryggende å høre – tusen takk!

Her er samme testen 20 min etter at jeg dyppet den:
IMG_1166.jpeg

Kommer ikke så godt frem på bildet, men i virkeligheten synes jeg streken så tydeligere rosa ut da. Men så er det jo langt utenfor tidsvinduet man egentlig skal stole på, så jeg vet ikke :nailbiting:

Åå, jeg håper du har rett. Og det var betryggende å høre – tusen takk!

Her er samme testen 20 min etter at jeg dyppet den:
Vis vedlegget 473015
Kommer ikke så godt frem på bildet, men i virkeligheten synes jeg streken så tydeligere rosa ut da. Men så er det jo langt utenfor tidsvinduet man egentlig skal stole på, så jeg vet ikke :nailbiting:
Den er akkurat lik min første! Tipper du får sterkere strek ikveld eller imorgen :smiley-bounce022

Her stuper tempen mot istid på 12dpo. Tok både en tidlig Metode-test og en vanlig Make Sure i går, men intet utslag. Dette var sjette runde med dobbel dose letrozol, sist satt spiren på runde tre. Jeg har lagt på meg mye siste året, og har følt at kroppen er i ubalanse, men siste ukene har jeg følt meg litt mer i vater. Hadde skikkelig håpet denne syklusen, vi timet godt, og jeg klarte å sovne før jeg måtte på do slik at ting fikk godgjort seg litt ekstra, men likevel ikke klaff. Det tærer på - vi brukte over tre år på guttungen, jeg ble spontant gravid i fjor sommer men mistet i MA i uke 9. En kjemisk i desember gav meg håpet tilbake, men det er nå straks ett år siden uten at noe mer har skjedd. Alderen jobber mot meg og pcos'en herjer i kroppen. Et liiiite håp er jo at man blir mer og lengre fruktbar med pcos da man har sjeldnere eggløsning, men eggene blir jo strengt tatt like gamle.

4+2 i dag og nå blir ikke testene sterkere… så nå skal jeg stresse med det :D andre som ikke klarer å finne roen med at man er gravid?
Klarer absolutt ikke finne roen enda nei! Jeg har foreløpig også svært lite symptomer, noe som skremmer meg (selv om jeg vet dette også er veldig normalt, spesielt såpass tidlig).
Fikk 2-3 på digital i dag og det var veldig fint å se :Heartred Er 4+1, 15 dpo.

Vedlegg

• IMG_3120.jpeg
    IMG_3120.jpeg
    737 KB · Visninger: 66
Klarer absolutt ikke finne roen enda nei! Jeg har foreløpig også svært lite symptomer, noe som skremmer meg (selv om jeg vet dette også er veldig normalt, spesielt såpass tidlig).
Fikk 2-3 på digital i dag og det var veldig fint å se :Heartred Er 4+1, 15 dpo.
Samme! Veldig få symptomer, men kvalmen kommer og går litt. Og brystene mine kjennes ut som skal falle av, men tidligere har jeg hatt mer mensenmurring osv. Da gikk forsåvidt ikke graviditeten så langt heller. Så burde jo finne roen i dette, men det er vanskelig! Gratulerer med 2-3 :Heartpink Det er en god indikator! Jeg skal ta ny digital på onsdag og håper den da sier 3+. Kanskje det gir meg roen jeg trenger…

Back
Topp