Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!

Jeg kan uansett myse fram en skygge til degHåper det er noe å myse på min test imorgen og!
Kjøpt meg clearblue tidlig test og, men tenkte vanlig først (den har jeg litt i ta av)

… og dette er jo 25 tester så litt is i magen er lurtBlank på meg også. 10 dpo. Men gir ikke opp håpet helt ennå!
Vis vedlegget 472865
Håper på bedre uttelling i morgen!Den er utrolig overbevisende denne fantasien/håpet.. synes den kunne holdt seg for god til å gi fysiske symptomerBare min egen fantasi og håp som gir symptomer
Da blir det ikke to junibarn, men håpet er ikke helt gitt opp heller altså
har alltid hatt en del murringer og smerter første par dagene, igår og idag har kroppen vært stille. Er også mye blod første dagene, men når jeg har byttet tampong nå idag har den nesten vært tørr..Ja, det er sant! Til og med tidligtesten ga meg jo negativ på 11 dpo sist da det viste seg at jeg var gravid, så jeg er nok like treig her som på alt annet… og dette er jo 25 tester så litt is i magen er lurtHåper på bedre uttelling i morgen!
Lever i trua helt til tr kommer!Kan det ha vært festeblødning?Merkelig mensen det herhar alltid hatt en del murringer og smerter første par dagene, igår og idag har kroppen vært stille. Er også mye blod første dagene, men når jeg har byttet tampong nå idag har den nesten vært tørr..
Tviler, føler det har vært for mye for å være det!Kan det ha vært festeblødning?

Skjønner. Alt håp er ikke ute før alt håp er ute.Tviler, føler det har vært for mye for å være det!
Men er bare dag 1, så plutselig kommer det som et pang om noen timer![]()

Og man kan jo ikke manipulere frem noe som ikke er der? Jeg håper så inderlig at den er rosa, ikke grågul og at den vokser seg sterkere og sterkere! 10dpo idag, denne er tatt på to timers ettermiddagsurin.Her var første syklus etter fødsel ganske kort, så fra eggløsning til mensen kom tok det bare en uke@Emfi hvordan går det med deg?![]()
Da er det vel typ umulig å bli gravid, så mensen kom!