IKM Uke 43

Bare min egen fantasi og håp som gir symptomer

Vedlegg

• IMG_5299.jpeg
    IMG_5299.jpeg
    284,7 KB · Visninger: 30
Merkelig mensen det her :confused004 har alltid hatt en del murringer og smerter første par dagene, igår og idag har kroppen vært stille. Er også mye blod første dagene, men når jeg har byttet tampong nå idag har den nesten vært tørr..

Har ikm i dag... har testet gjennom helgen med BP tidlig stav. Aldri fått noe særlig skygge på de, men i helgen har jeg fått skygger som er enkle å se, men føler ikke fargen er der. Mannen ser de også, men synes ikke de er rosa. Har derfor også tatt test midt på dagen, de får ikke skygge... uansett, de virker å være negative. Kvalme og svimmelhet slo til så hardt i går at jeg ikke kom meg på jobb. Hadde også mensensmerter og vondt i korsryggen, men det ga seg fort da. Fremdeles litt kvalm i dag og vondt i korsryggen men kom meg heldigvis på jobb. Så da blir det spennende å se fremover om tanta kommer eller om det faktisk er noe på gang denne uken :hello2

Det er så redigert som man kan få det, så svakt, så svaaaaakt. To timer etter at testen ble tatt, så det kan like gjerne være evap-linje, men jeg syns jeg skimtet noe innen fristen. Til og med checker ser den! :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Og man kan jo ikke manipulere frem noe som ikke er der? Jeg håper så inderlig at den er rosa, ikke grågul og at den vokser seg sterkere og sterkere! 10dpo idag, denne er tatt på to timers ettermiddagsurin.

IMG_2984.jpeg
IMG_2985.jpeg
IMG_2988.jpeg

Back
Topp