Enbabytakk26
Flørter med forumet
IKM i morgen. Begynner sakte men sikkert få litt troen på at denne kan sitte *bank i bordet* Dette er 13 DPO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Selvfølgelig har jeg startet! Er jo 7 dpo alleredeHaha, enig! Jeg har brukt usunt mye tid på å følge med på denne tråden de siste dagene, for det er så spennende med andre sine streker ogsåOg nå ser jeg jo at at du har IKM dagen etter meg! Har du starta testekjøret ennå?
Tok en baseline 6 dpo og så en test i dag tidlig som hadde noe greier å myse på, men så tidlig er man jo helt avheng av å kunne sammenligne skyggen med en ny skygge dagen etter for å se om det kan være noe 
Så fin! GratulererVis vedlegget 472841
IKM i morgen. Begynner sakte men sikkert få litt troen på at denne kan sitte *bank i bordet* Dette er 13 DPO!

Så fin strek! Måtte den holde hele veienVis vedlegget 472841

Ja, du har 25 tester? Vent til i morgen!Vurderer i kveld, men vet jeg bør vente til i morgen tidlig![]()

Banker i bordet for deg! GratulereVis vedlegget 472841

Haha, nettopp! Men så spennendeJa! Selvfølgelig har jeg startet! Er jo 7 dpo alleredeTok en baseline 6 dpo og så en test i dag tidlig som hadde noe greier å myse på, men så tidlig er man jo helt avheng av å kunne sammenligne skyggen med en ny skygge dagen etter for å se om det kan være noe
Hvor mange dpo er du?
Jeg er 9 dpo i dag og klarte faktisk å vente helt til i dag. Men det blir nok ny test i morgen tidlig, ja! Hadde egentlig tenkt til å drøye til onsdag, men nå har det vært så mye mysing her at jeg klarer ikke vente.Åå!! Gleder meg til å myse på testen din i morgen! Det kommer en ny fra meg i 08-tidenHaha, nettopp! Men så spennendeJeg er 9 dpo i dag og klarte faktisk å vente helt til i dag. Men det blir nok ny test i morgen tidlig, ja! Hadde egentlig tenkt til å drøye til onsdag, men nå har det vært så mye mysing her at jeg klarer ikke vente.

Åå!! Gleder meg til å myse på testen din i morgen! Det kommer en ny fra meg i 08-tiden
Skal restituere streksynet nå så det blir klart til morgenrushet![]()
Samme her!
)Samme her!Der kom sure oppstøt… kaffen smaker rart
Jeg testet også blankt 9dpo. 10dpo tok jeg ikke test, men 11dpo var der tydelig strek da jeg ble gravid med guttungenTil dere som tester tidlig og fått blanke tester; ikke mist motet.
Jeg testet helt blankt DPO 8,9 og 10.
DPO 10 på ettermiddagen fikk jeg brunt utflod, kun en gang. Svakt, men ingen tvil om at det var synlig strek med positiv test i dag DPO 12.
Forrige graviditet som endte i SA i uke 6 i august, testet jeg negativ DPO 11. Så det ser ut som implantasjonen skjer «sent» hos meg. Krysser fingrene for dere alle som har IKM i dag
Så håper jeg at min lille spire sitter denne gangen
![]()
Samme som de ms testene jeg har bruktTakkHar ikke hele nummeret, men 11 til slutt. Og går ut i oktober 27 mener jeg.

Høres ut som en plan!Ja, du har 25 tester? Vent til i morgen!
Jeg tar ny i morgen tidlig så kan du myse på min mens jeg myser på din![]()

Greit å vite om det da hvertfall. Aner ikke om det gjelder alle disse selvsagt.Samme som de ms testene jeg har brukt![]()
Supert, velkommen hitDu får tagge meg når du vil settes som gravid!

Gratulerer