IKM Uke 43

IMG_8552.jpeg

IKM i morgen. Begynner sakte men sikkert få litt troen på at denne kan sitte *bank i bordet* Dette er 13 DPO!

Haha, enig! Jeg har brukt usunt mye tid på å følge med på denne tråden de siste dagene, for det er så spennende med andre sine streker også :nailbiting: Og nå ser jeg jo at at du har IKM dagen etter meg! Har du starta testekjøret ennå?
Ja! Selvfølgelig har jeg startet! Er jo 7 dpo allerede :hilarious: Tok en baseline 6 dpo og så en test i dag tidlig som hadde noe greier å myse på, men så tidlig er man jo helt avheng av å kunne sammenligne skyggen med en ny skygge dagen etter for å se om det kan være noe :happy090
Hvor mange dpo er du?

Ja! Selvfølgelig har jeg startet! Er jo 7 dpo allerede :hilarious: Tok en baseline 6 dpo og så en test i dag tidlig som hadde noe greier å myse på, men så tidlig er man jo helt avheng av å kunne sammenligne skyggen med en ny skygge dagen etter for å se om det kan være noe :happy090
Hvor mange dpo er du?
Haha, nettopp! Men så spennende :nailbiting: Jeg er 9 dpo i dag og klarte faktisk å vente helt til i dag. Men det blir nok ny test i morgen tidlig, ja! Hadde egentlig tenkt til å drøye til onsdag, men nå har det vært så mye mysing her at jeg klarer ikke vente.

Haha, nettopp! Men så spennende :nailbiting: Jeg er 9 dpo i dag og klarte faktisk å vente helt til i dag. Men det blir nok ny test i morgen tidlig, ja! Hadde egentlig tenkt til å drøye til onsdag, men nå har det vært så mye mysing her at jeg klarer ikke vente.
Åå!! Gleder meg til å myse på testen din i morgen! Det kommer en ny fra meg i 08-tiden :angelic:
Skal restituere streksynet nå så det blir klart til morgenrushet :hilarious:

Til dere som tester tidlig og fått blanke tester; ikke mist motet.
Jeg testet helt blankt DPO 8,9 og 10.
DPO 10 på ettermiddagen fikk jeg brunt utflod, kun en gang. Svakt, men ingen tvil om at det var synlig strek med positiv test i dag DPO 12.

Forrige graviditet som endte i SA i uke 6 i august, testet jeg negativ DPO 11. Så det ser ut som implantasjonen skjer «sent» hos meg. Krysser fingrene for dere alle som har IKM i dag :Heartred
Så håper jeg at min lille spire sitter denne gangen
:Heartred
Jeg testet også blankt 9dpo. 10dpo tok jeg ikke test, men 11dpo var der tydelig strek da jeg ble gravid med guttungen :)

9dpo på meg i dag og blank ettermiddagstest. Jeg skulle holde meg på testing til nærmere ikm, men gjett hvem som løp på apoteket idag...
Jeg har mye murringer, det kan jo bety både og. Mye luft i magen, det trur jeg kommer fra wild yam. Litt stikninger og strekning, det kan vel være livmorslimhinnen som vokser, og ikke nødvendigvis ett egg...jeg har vært litt plaget med halsbrann i det siste, men i natt våknet jeg av tidenes verste surt oppstøt! Skikkelig ekkelt. Det er fravær av ømme pupper, det er litt rart. Jeg bruker å ha det i dagene før mens, samtidig er det et bankers graviditetstegn for meg.

Back
Topp