IKM Uke 43

@Ladyb Vil du settes som gruppas FØRSTE gravide? :Heartpink:happy093
Vent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test :(

Vedlegg

• IMG_1015.jpeg
    IMG_1015.jpeg
    53,8 KB · Visninger: 120
Vent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test :(
Jeg ser fortsatt strek!:) Krysser fingrene for at det handler om at urinen ikke er konsentrert nok:Heartred

10Dpo: stikkingene på venstre side har gitt seg iløpet av natta, og har isteden kjent på murringer på høyre.. Kvalmen er der fortsatt og mat hjelper ikke på, men vant til at det er sånn i perioden her. Brått ikke troa i heletatt, og vil værtfall ikke teste :facepalm:

10Dpo: stikkingene på venstre side har gitt seg iløpet av natta, og har isteden kjent på murringer på høyre.. Kvalmen er der fortsatt og mat hjelper ikke på, men vant til at det er sånn i perioden her. Brått ikke troa i heletatt, og vil værtfall ikke teste :facepalm:
Kjedelig med dårlig magefølelse. Håper magefølelsen ikke stemmer ❤️
Når tenker du å teste?

Jeg ser også noe på den nederste! Krysser fingrene :Heartred
Neei, så kjedelig..:(:( Håper det likevel gror en liten spire inni der, jeg kysser fingrene:love017

Hmmm.. nå hadde jeg litt brun utflod/spotting - pleier ALDRI det i lutealfasen :oops: også hatt litt «Mensenmurringer» utover dagen i dag samt at høyre pupp føles litt «fullere» på et vis..

Har egentlig vært påfallende rolig hittil i syklusen, men så spinner hodet skikkelig o_O Helgen kan ikke komme fort nok så jeg får testet!

Har noen av dere opplevd rar økt sexlyst i forbindelse med tidlig graviditet? Jeg hadde en periode med helt uvanlig for meg stor sex lyst som varte i 3 dager :D

Back
Topp