Se der, ja. Gratulerer!Kjære vene, kan det være? Plutselig ble den veldig rosa
Streken ble noe ujevn, så må nok ta en til litt senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der, ja. Gratulerer!Kjære vene, kan det være? Plutselig ble den veldig rosa
Streken ble noe ujevn, så må nok ta en til litt senere![]()
Vent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test
Jeg ser fortsatt strek!Vent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test![]()

SkjønnerVent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test![]()
Ser fortsatt strek altså, så vi håper dem tar seg opp i morgen
Jeg ser strek på den nedersteVent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test![]()
Kjedelig med dårlig magefølelse. Håper magefølelsen ikke stemmer10Dpo: stikkingene på venstre side har gitt seg iløpet av natta, og har isteden kjent på murringer på høyre.. Kvalmen er der fortsatt og mat hjelper ikke på, men vant til at det er sånn i perioden her. Brått ikke troa i heletatt, og vil værtfall ikke teste![]()
Begynner dessverre å bli vant til detKjedelig med dårlig magefølelse. Håper magefølelsen ikke stemmer
Når tenker du å teste?

Jeg ser også noe på den nederste! Krysser fingreneVent gjerne litt, tok en test i stad og da var ikke streken synlig i det hele tatt. Vet ikke om urinen var konsentrert nok, eller om det bare var en defekt test![]()
Neei, så kjedelig..10Dpo: stikkingene på venstre side har gitt seg iløpet av natta, og har isteden kjent på murringer på høyre.. Kvalmen er der fortsatt og mat hjelper ikke på, men vant til at det er sånn i perioden her. Brått ikke troa i heletatt, og vil værtfall ikke teste![]()

SpennendeHmmm.. nå hadde jeg litt brun utflod/spotting - pleier ALDRI det i lutealfasenogså hatt litt «Mensenmurringer» utover dagen i dag samt at høyre pupp føles litt «fullere» på et vis..
Har egentlig vært påfallende rolig hittil i syklusen, men så spinner hodet skikkeligHelgen kan ikke komme fort nok så jeg får testet!

10dpo, siste testen jeg har ryker i morgen tidlig!Kanskje det er et godt tegn!Har noen av dere opplevd rar økt sexlyst i forbindelse med tidlig graviditet? Jeg hadde en periode med helt uvanlig for meg stor sex lyst som varte i 3 dager![]()

Spennende!! Er det røde krysset når el var? Vurderer å teste temping hvis denne syklusen ikke klaffer!Så spennende å følge med på testene! Jeg kommer straks etter, for her er det ingen tvil om at jeg er i dpo-land!
Vis vedlegget 472604
Jeg hadde myyyye el-smerter og knallpositiv test på fredagen, så for en gangs skyld er jeg helt enig med krysset FF har satt![]()

Jeg ser!!! Krysser alt for babystrekMornings! Ser ut til at det er noe på gang her, men jeg slipper ikke jubelen løs med det første…![]()