Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig usikker på når jeg skal teste. Hadde planer om å teste i morgen, 9dpo, men er så redd for å bli skuffet![]()
Er det vanlig å IKKE ha ømme bryster mellom EL og IKM når en er gravid?
Føler alle som er gravide har ømme bryst eller brystvorter...
Skjønne deg godt! Da e ein voldsom skuffelse ein kan kjenna på om da ikkje går veien.. Vertfall ikkje når du har kjent på so mongen symptom allerede!..:/ men!sjøl om testen evt e negativ imåro, treng da ikkje bety at da ikkje har klaffa vettu!
![]()
Jeg har hørt flere som har fått sterkere luktesans før test.Jeg husker jeg hadde det med førstemann, men er ganske sikker på at det ikke begynte før en stund etter positiv test. Håper hvertfall det, siden jeg ikke har noen symtomer enda. Bortsett fra at eg har begynt å innbille meg at eg har fått sterker luktesans... kan det begynne før positiv test??
Jeg har hørt flere som har fått sterkere luktesans før test.
Jeg kommer til å bli så skuffa om det ikke har klaffet denne mnd, har så mange symptomer..
Murringer, MYE hvit utflod, fryser mye, vond hals, hodepine, småkvalm ved måltider...
Ikke mist håpet!!

Jeg vet ikke heller om jeg har hatt EL. Fikk ikke positive EL-tester, uansett om jeg tester 3-4 ganger til dagen. Men ble oppmuntret til å ikke miste håpet av noen her inne, siden de har opplevd å få EL uten pos.test.Jeg håper det er tidlige symptomer og at det klaffer for dere!! Jeg beholder håpet for at det klaffet for oss også, men siden jeg ikke aner om jeg har hatt el eller når jeg eventuelt hadde el så må jeg nesten bare være tålmodig å vente....