**** IKM UKE 43 ****

Tok en bt test nå og den var blenda hvit :( IKM i morgen...

Har du flere bilder av testen?
Jeg har kikket så mye på mine de siste dagene at jeg svir i øynene...

Nei, dessverre.. Prøvde meg på sånn "test checker" da, men vet ikke om jeg så så mye mer heller der. Mulig jeg ryker på en test i ettermiddag når jeg kommer hjem ;)

ImageUploadedByBV Forum1445150142.886727.jpg

ImageUploadedByBV Forum1445150154.324578.jpg

Har du fått testet mer idag? :D

Eg har også tatt en test i dag. Den e helt hvit, men samtidig innbiller eg meg at det kaaaanskje e noe der. Mest sannsynlig fordi eg har så lyst at det skal være noe der......

Jeg er sikker på at jeg hadde sen EL, for jeg hadde EL slim senest fredag for 9 dager siden.
Men tok en sånn billig strimmel test i dag og jeg mener jeg ser noe svakt på den.
Den er kjempe svak, men helt klart der.
Skal be mannen se på den etterpå.
Får dra på apoteket til uka og kjøpe en CB om TR ikke kommer, bruker ikke penger på det før jeg er gått over #Gniten:p

Noen av dere som har vært ute for sen Hcg prod?
Klarer ikke helt å gi opp håpet, da all den spottingen jeg hadde frem til fredag, nå har stoppet opp...

Hm, masse stikninger i magen, lover det godt eller ikke..? Er på venstre siden rundt eggstokken og har spredd seg til korsryggen..

Hmm, fikk plutselig menssmerter idag.. Kom og gikk en times tid, nå er det kun svake murringer innimellom. 8 dpo idag, regner med testinga er i full gang i morgen :)

Testet i dag tidlig. Er 10dpo tror jeg. Testen var hvit som snø :/ Men håpet er ikke ute enda ettersom jeg sist gang testet positivt 11dpo. Nå tenkte jeg at jeg skulle klare å holde meg til ikm på torsdag :) Noen andre som skal vente til ikm før de tester?
ImageUploadedByBV Forum1445178481.046949.jpg

Testet i dag tidlig. Er 10dpo tror jeg. Testen var hvit som snø :/ Men håpet er ikke ute enda ettersom jeg sist gang testet positivt 11dpo. Nå tenkte jeg at jeg skulle klare å holde meg til ikm på torsdag :) Noen andre som skal vente til ikm før de tester? Vis vedlegget 141664
Jeg skal :D har kjøpt tester fra ei fra her som sender de imorra og får de sikkert ikke før på onsdag/torsdag. Reiser til Dovre ikveld m gubben, skal besøke mora hans og er ikke tilbake før på tirsdag siden jeg har time hos legen tidlig på onsdag :) og Ikm er på fredag.. Tror jeg kanskje spør legen hvis han vil ta blod prøver av meg :P

Testet i dag tidlig. Er 10dpo tror jeg. Testen var hvit som snø :/ Men håpet er ikke ute enda ettersom jeg sist gang testet positivt 11dpo. Nå tenkte jeg at jeg skulle klare å holde meg til ikm på torsdag :) Noen andre som skal vente til ikm før de tester? Vis vedlegget 141664

Siden jeg ikke har trua denne mnd pga at el kom da mannen var bortreist, tror jeg ikke jeg kommer til å teste før ikm, hvis tr ikke dukker opp da. Men hvis jeg plutselig får noen sterke symptomer, da kan det fort hende jeg tester før.

Back
Topp