Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du flere bilder av testen?
Jeg har kikket så mye på mine de siste dagene at jeg svir i øynene...
Svakere tester enn i går. Nesten ikke synlig, så det lover ikke braNei, dessverre.. Prøvde meg på sånn "test checker" da, men vet ikke om jeg så så mye mer heller der. Mulig jeg ryker på en test i ettermiddag når jeg kommer hjem
Vis vedlegget 141581
Vis vedlegget 141582
Har du fått testet mer idag?![]()
Svakere tester enn i går. Nesten ikke synlig, så det lover ikke bra![]()
Svakere tester enn i går. Nesten ikke synlig, så det lover ikke bra![]()
Hm, masse stikninger i magen, lover det godt eller ikke..? Er på venstre siden rundt eggstokken og har spredd seg til korsryggen..
Kan høyrast lovende ut![]()
Håper på detBlir nok en test ikveld, om jeg ikke klarer vente til imorgen tidlig
Men aner jo ikke dpo da..
Heh.. Skjønne den!Hadde gjort da samma sjøl!
)
Hadde jeg bare hatt en IKM å følge.. Kan jo være alt fra 11 til 0 dpo idag![]()
Hehe.. Ekstra spennande då!du må oppdatera oss me bilde!
![]()
Ser en svak strek der
Jeg skalTestet i dag tidlig. Er 10dpo tror jeg. Testen var hvit som snø :/ Men håpet er ikke ute enda ettersom jeg sist gang testet positivt 11dpo. Nå tenkte jeg at jeg skulle klare å holde meg til ikm på torsdagNoen andre som skal vente til ikm før de tester? Vis vedlegget 141664
Testet i dag tidlig. Er 10dpo tror jeg. Testen var hvit som snø :/ Men håpet er ikke ute enda ettersom jeg sist gang testet positivt 11dpo. Nå tenkte jeg at jeg skulle klare å holde meg til ikm på torsdagNoen andre som skal vente til ikm før de tester? Vis vedlegget 141664