**** IKM UKE 43 ****

Jeg har lest at hunder oppfører seg rart rundt gravide og da tenker jeg rart i forhold til at de er i nærheten av deg hele tiden. Samme som når man har mensen. Da blir katten her helt rar. Hun har temperamentet mitt hun da og samme med bikkjo :-D
Ja har også hørt dette og derfor lurer jeg litt ser du. Kan også være jeg over tenker dette menmen... Vi får nu se ka som skjer :) ber legen om å ta blidprøve på meg når jeg drar dit på onsdag :D da er jeg ca 10 DPO :O

Tok test i dag 8dpo. den var blenda gitt.
ImageUploadedByBV Forum1444974817.706153.jpg

7 dpo idag. Har vært veldig kvalm idag... håper det betyr noe, pleier ikke å være slik!

7dpo, ingen symptomer og ikke så veldig optimistisk for at det har klaffet denne perioden :) Er vel egentlig forberedt på at tr dukker opp om ei uke, og at vi går inn i en ny pp! Gleder meg til å se testene deres fremover :D

Føler jeg kan skimte noe på den nederste, vanskelig å se farge...men absolutt spennende;) Lykke til!! Gleder meg til neste test:D
Ser også best på nederste. Den er fra i morges.
Tok en i går ettermiddag og en nå i ettermiddag, de var blenda. Så kun de på morgenurin som har fått svak strek.
Meeeen, jeg har ikke troa enda. Har blitt kraftig lurt av BT tidligere ;)

Snart vår uke..
HURRA...
fader, blir sprø
Uff ja:/ jeg føler at ALT handler om å bli gravid, telle dager, tisse,tisse tisse på ELtest , ha sex, gjerne på komando :P sommefugler i magen etter El, og leenge å vente for å se om tanta kommer, baah! Og kommer hu, daa er det krise i heimen! Haha! det skal jammen ikke være lett!

Uff ja:/ jeg føler at ALT handler om å bli gravid, telle dager, tisse,tisse tisse på ELtest , ha sex, gjerne på komando :P sommefugler i magen etter El, og leenge å vente for å se om tanta kommer, baah! Og kommer hu, daa er det krise i heimen! Haha! det skal jammen ikke være lett!

Er samme greien her.. Alt som er i fokus har med graviditeten å gjøre. Glemmer liksom "leve" :P

Jeg kjenner at i dag blir jeg lettere rar i toppen.:wacky: Har nå vært sikker på at tr kommer ila i dag/helga senest på mandag pga spotting siden tirsdag - typisk mitt tegn på at tr er i anmarsj. cd 26 i dag. Men i dag stoppet det helt opp. o_O Skjønt jeg heiser ikke noe flagg før evt til uka.

Back
Topp