**** IKM UKE 43 ****

4dpo idag. Går sååå sent :-p Sist jeg ble gravid fikk jeg festesmerter 5 dpo, og en dråpe blod 6 dpo. Blir spennende! Meeen jeg har ikke helt troen på at det klaffet denne gangen, da vi ikke fikk lagt inne aksjer før el, som er det beste. Fikk lagt inn på selve el, så kan jo håpe! :-)
Bruker du el tester for og finne el? :)

Her var etter all sannsynlighet el på topp igår, så jeg kommer inn på neste uke! Bare ta meg av lista ;p

Bruker du el tester for og finne el? :)
Ja, har brukt det denne syklusen :) Tok å teste rundt da el skal være, men fikk mange nesten posetive, før posetiv. Streken like sterk. Men så ser det ut som om at egget ikke slapp da, og prøvde på ny da jeg ca. ventet tr. Så nå satser jeg på at egget slapp da, jeg fikk smerter i underlivet samme dagen. Hadde litt dump stikken på høyre side dagen før. Men fikk dessverre ikke lagt nn aksjer dagene før, bare på el dagen.

Ja, har brukt det denne syklusen :) Tok å teste rundt da el skal være, men fikk mange nesten posetive, før posetiv. Streken like sterk. Men så ser det ut som om at egget ikke slapp da, og prøvde på ny da jeg ca. ventet tr. Så nå satser jeg på at egget slapp da, jeg fikk smerter i underlivet samme dagen. Hadde litt dump stikken på høyre side dagen før. Men fikk dessverre ikke lagt nn aksjer dagene før, bare på el dagen.
Samme som meg.. Egget slapp ikke første gang. . Så når jeg trodde jeg var 5-6 dpo satte kroppen igang igjen.. Syns det var rart første gangen jeg fikk positive tester,for hadde nesten ikke vondt.. Pleier jeg alltid og få.. Men så andre runden med positive tester skal jeg love for at jeg merket det.. Men har jo lest at egget ikke løsner før 12-24 timer etter positiv el test.. Og så ligger det klart i 24? Så vi har jo noen timer på oss selv om vi heller ikke fikk lagt inn noe i forkant :) Vi må være optimister :D Skal se det var gullegget som lot vente på seg :D

Jeg må visst bytte gruppe, tror egentlig EL kom i går, selv om jeg har null peiling akkurat nå...

Jeg slenger meg på denne tråden. Jeg er helt ny på denne prøvingen. Venter min første mens etter p-pilleslutt torsdag 22.oktober, men håper selvfølgelig at den ikke kommer. Tror jeg er 4 dpo i dag, men kjenner stikkninger nederst i magen og har fått ømme brystvorter. Siden jeg ikke har fått mensen igjen etter p-pilleslutt så vet jeg ikke hvordan menssmertene vil være. Er det over og ut for meg eller kan dette være symptom på et lite frø ?

Når har du ikm? :-) Må ha det for å føre deg opp

Da er listen oppdatert :-)

Har så masse følelser innabords denne perioden og er på nære nippet til å gi en god faen i å få en nr 3 :-/ Det er nok helt normalt å ha det sånn her men det er så slitsomt å prøve mnd etter mnd selvom jeg ikke skal snakke så høyt for er jo flere som har prøvd lenger enn vi har :-/

Da er listen oppdatert :)

Har så masse følelser innabords denne perioden og er på nære nippet til å gi en god faen i å få en nr 3 :-/ Det er nok helt normalt å ha det sånn her men det er så slitsomt å prøve mnd etter mnd selvom jeg ikke skal snakke så høyt for er jo flere som har prøvd lenger enn vi har :-/

Jeg er bare i PP1 og syntes det er stress, har 2 fra før og tenker slik allerede.

Hadde masse murringer, vondt i ryggen osv før i dag..
Plutselig borte..
Jaja..

Vi fikk a
Jeg er bare i PP1 og syntes det er stress, har 2 fra før og tenker slik allerede.

Hadde masse murringer, vondt i ryggen osv før i dag..
Plutselig borte..
Jaja..

Vi fikk aldri lagt inn noe særlig med aksjer denne mnd :eek: Mye fordi jeg er dritt lei og fordi vi var med svigers og en hel haug med familie de dagene monitoren var på max :meh:Og mye fordi jeg er dritt lei, mannen virker dritt lei men vi begge ønsker ett barn til. Ellers er det mye med ene barnet våres i forhold til diverse oppfølging så det tar på og når vi da skal ta tak i dette samt da prøve på en lillebror/lillesøster så blir det jo ennå mer. Og på mange måter feil ovenfor oppfølging og diverse. Så jeg vet ikke lenger :meh: Vi har jo to små allerede men tiden kan liksom ikke stå stille så altfor lenge heller for vi blir jo ikke akkurat yngre for hver prøve mnd som går forbi :(

Nei, alderen kommer snikende den.
Vi er jo såvidt i gang, men jeg er ikke så veldig tålmodig av meg.
Klaffer det ikke denne mnd så er det 2 mnd uten prøving, da er mannen borte lenge.

Kaster meg med i tråden:D ikm 23.10 Eller det vil si blodprøve 23. Har hatt ivf innsett av 2 stjerner :) Aner ikke hvilken pp jeg nå har kommet til:p

Hmm.. Lura på kor eg e i syklusen no, gitt.. :p satt å såg i kalenderen og trur eg e 2dpo.. Har ikkje fått positiv på cb digital, testa annakvar dag sio onsdag.. Men me tydelig elslim på søndag blei da lagt inn aksje både søndag og mandag!:p
Tenke eg må bestilla meg test no.. Rekne fremdeles me at ikm blir 24(evt 25) :).. Aaaltså test om ei veka!..:D:)) hehe.. Utålmodig so bare da!!:p

Når skal dere teste?

Jeg føler meg så rar i dag, hatt litt hjertebank, ikke kvalm men noe ulmer, halsbrann :wtf:

Når skal dere teste?

Jeg føler meg så rar i dag, hatt litt hjertebank, ikke kvalm men noe ulmer, halsbrann :wtf:

Eg teste på tirsdag eller onsdag tenke eg :) då e eg 9/10 dpo om eg har rett!:p
Her e da lite so tyde på nåke blink, men må jo testa forda!..:p

Når skal dere teste?

Skal prøve å holde meg til ikm, men kjenner meg selv såpass at jeg gjerne ryker på en test 8-9 dpo:p Heldigvis er det tester fra ebay, så koster meg ikke så mye;)

Når skal du teste?:)

Jeg tenker teste onsdag eller torsdag neste uke (leeeeenge til) om progesteronprøven kommer tilbake med klar EL :)

Back
Topp