**** IKM UKE 43 ****

Heisann..

Ingen ide på hvor jeg er i syklusen..
Hatt El slim i 10 dager....
Ingenting i går, en klatt i dag..
Masse murringer i magen.
Jeg er ALLTID presis når TR kommer, aldri over, gjerne en dag før!

Hva skjer med kroppen? ? Trodde jeg var 5 dpo.. da jeg fikk positiv el test den 2.. altså cd 13.. På digital.. Idag på cd 21 så har jeg murringer og tar el tester som er super positive og stille smily på cb digital? ? SKJØNNER IKKE NOE :(

Du kan også få to EL på samme syklus, en fra hver eggstokk :) Det er slik det kan bli toeggede tvillinger av ;)

Heisann!
Egentlig tror jeg ikke at jeg skal være her, men har et spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med likevel! Dere bruker å være så greie her inne, så jeg håper dere kan være til hjelp!
Jeg fikk klar positiv test mandag (Var da bortreist, så ble ikke noe da) Hadde egentlig slått meg til ro at det ikke blir denne måneden, men av en eller annen grunn fortsatte jeg å teste dagene etterpå.. Onsdag fikk jeg helt blank test, altså hadde EL vært!
Men, torsdagen fikk jeg strek på nytt. Ikke klar positiv, men mye mye sterkere enn de som er negative hvor jeg bare såvidt klarer å skimte streken... Dette har fortsatt alle dagene hvor jeg har testet siden da! Noen som har opplevd noe liknende, eller vet hvorfor? Hadde jeg ikke el likevel, eller hva?

Heisann!
Egentlig tror jeg ikke at jeg skal være her, men har et spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med likevel! Dere bruker å være så greie her inne, så jeg håper dere kan være til hjelp!
Jeg fikk klar positiv test mandag (Var da bortreist, så ble ikke noe da) Hadde egentlig slått meg til ro at det ikke blir denne måneden, men av en eller annen grunn fortsatte jeg å teste dagene etterpå.. Onsdag fikk jeg helt blank test, altså hadde EL vært!
Men, torsdagen fikk jeg strek på nytt. Ikke klar positiv, men mye mye sterkere enn de som er negative hvor jeg bare såvidt klarer å skimte streken... Dette har fortsatt alle dagene hvor jeg har testet siden da! Noen som har opplevd noe liknende, eller vet hvorfor? Hadde jeg ikke el likevel, eller hva?

Jeg har alltid strek på el testene min, uansett hvor i syklusen jeg er...så har aldri vært borti helt blanke tester. Tror ikke d er noe å tenke noe særlig på, d sies at man alltid har ett visst nivå av lh i kroppen iløpet av syklusen. Bare en peak like før/rundt el, så el har nok vært hos deg:)

Jeg har alltid strek på el testene min, uansett hvor i syklusen jeg er...så har aldri vært borti helt blanke tester. Tror ikke d er noe å tenke noe særlig på, d sies at man alltid har ett visst nivå av lh i kroppen iløpet av syklusen. Bare en peak like før/rundt el, så el har nok vært hos deg:)
Ok! var det jeg også egentlig trodde... takk for svar!
Men det skal sies at jeg alltid har blanke tester (jeg kan se streken, men den er veeeldig svak) Får bare tydelig strek ved EL.. derfor jeg syntes det var litt rart!

Ok! var det jeg også egentlig trodde... takk for svar!
Men det skal sies at jeg alltid har blanke tester (jeg kan se streken, men den er veeeldig svak) Får bare tydelig strek ved EL.. derfor jeg syntes det var litt rart!

Hmm...det er jo litt rart:/ Men det KAN jo være at en og samme person har forskjellig nivå av lh i forskjellige pp... Får håpe d ikke betyr noe spesielt da, at d bare er gullegget som har sluppet;)

Hmm...det er jo litt rart:/ Men det KAN jo være at en og samme person har forskjellig nivå av lh i forskjellige pp... Får håpe d ikke betyr noe spesielt da, at d bare er gullegget som har sluppet;)
Får bare vente og se!! Om litt over en uke har jeg vel svaret!
Nok en gang - takk for svar! og lykke til!

Får bare vente og se!! Om litt over en uke har jeg vel svaret!
Nok en gang - takk for svar! og lykke til!

Ja, er vel ikke så mye annet man driver med som prøver:p Venter på d ene eller d andre hele tiden.
Takk:) Lykke til du og!

Skikkelig mageproblemer i dag. Løper på do i ett sett... Ikke gøy.
Ser noen får løs mage før positiv test, gjorde det selv i sist svangerskap. Men det er kanskje ikke så tidlig som 4-5 dpo? :o

Ikm 23, pp2. Har ikke fått noen positiv el test denne måneden da..
Har heller ikke hatt positiv el test, kunne spart meg de kronene. Men el har jeg rundt idag/igår, etter de fysiske tegnene å dømme, så det er håp selv om el testene ikke viser stigning! :) lykke til!

jeg skal vist ikke være her lenger da el ble forsinket.. Så har vist IKM mandagen i stede. :) Så da melder jeg meg ut her å går inn i IKM 44

Har heller ikke hatt positiv el test, kunne spart meg de kronene. Men el har jeg rundt idag/igår, etter de fysiske tegnene å dømme, så det er håp selv om el testene ikke viser stigning! :) lykke til!

Så bra! Ikke alltid til å stole på de testene virker det som.. Tok en test i dag tidlig som ikke var langt unna positiv, men da jeg tok en til 3 timer senere var den svakere igjen, og sånn har det gått de siste dagene.. Lykke til til dere også :)

Hurra! Tilnærmet Positiv test Idag:-)
Kan virke som om EL følger den vanlige syklusen min.

Da hopper jeg over i uke 44 da IKM blir litt senere :-)

Lykke til jenter!

Da lager jeg ny IKM liste for uke 43 :)
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan :)

♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡

Cascida pp1

HaRemamma pp 2

Forevermamma pp 1

Vårblomst

♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡

*Blenda* pp1

♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡

Belle pp 1

Smily pp 11

Smileguri PP 10

Jordbærmamma pp 10

Lenateacup pp 3

Mangomamma pp 2

♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡

Utolmodigemeg pp 2

Frk. Tåkeland ♡ pp 4

Bkno1019872 pp 2

Limitless pp1

Emilie89 pp 2

Hope90

Minti pp 6

♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡

Edm pp3

-liten- pp 1

3lisab3th PP 1

Lolo pp 20

SoulCla13 PP 12

Fairylove pp 3

Håpefull85 pp 19

Hepe pp 2

Anines pp 2

♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡

FrøkenSnuppelure pp4

Ccmil pp 1

Plokkfisk

Babystøv

♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡

Ana88 pp 5

Gravid :)

Tante rød :(

Ikke oppdatert :meh:

Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene :)

Nå er listen oppdatert :-) De jeg ikke har ført opp nå er narlne og VictoriaH :-) Jeg mangler ikm dato på dere da dere bare har ført dere opp men ingen dato :-/

Jeg slenger meg på denne tråden. Jeg er helt ny på denne prøvingen. Venter min første mens etter p-pilleslutt torsdag 22.oktober, men håper selvfølgelig at den ikke kommer. Tror jeg er 4 dpo i dag, men kjenner stikkninger nederst i magen og har fått ømme brystvorter. Siden jeg ikke har fått mensen igjen etter p-pilleslutt så vet jeg ikke hvordan menssmertene vil være. Er det over og ut for meg eller kan dette være symptom på et lite frø ?

Last edited:
Jeg håper virkelig det egget slapp den uken mannen min var hjemme ..
8 dager til IKM..

Har så merkelige murringer i magen, stikker og strekker noe voldsomt.
Nå kjenner jeg garantert ekstra etter og derfor kjenner jeg det så godt, men kan ikke huske at jeg har hatt det slik etter EL før..

Jeg mener å huske at jeg hadde det slik sist svangerskap i begynnelsen, men det er jo snart 6 år siden jeg fikk den positive testen...
...........
Innsåg nå at tiden flyr unna, og følte meg gammel.!

Jeg har også veldig synlige blodårer i lysken, på magen og en over ene bryste :dead:
Nei, nå må jeg gi meg..
Innbiller meg ting her..

Jeg håper virkelig det egget slapp den uken mannen min var hjemme ..
8 dager til IKM..

Har så merkelige murringer i magen, stikker og strekker noe voldsomt.
Nå kjenner jeg garantert ekstra etter og derfor kjenner jeg det så godt, men kan ikke huske at jeg har hatt det slik etter EL før..

Jeg mener å huske at jeg hadde det slik sist svangerskap i begynnelsen, men det er jo snart 6 år siden jeg fikk den positive testen...
...........
Innsåg nå at tiden flyr unna, og følte meg gammel.!

Jeg har også veldig synlige blodårer i lysken, på magen og en over ene bryste :dead:
Nei, nå må jeg gi meg..
Innbiller meg ting her..

Hehe.. Kjenne meg igjen der!:p da blir sånn at ein kjenne alt ekstra godt når ein prøve!:) kjenne eg gruglede meg te dei neste dagane no, tippa eg og kjem te å kjenna alt muli her og!:)) men godt muli du har nåke på g.. Eg hadde da sånn sist eg gjekk gravid ;)

Hehe.. Kjenne meg igjen der!:p da blir sånn at ein kjenne alt ekstra godt når ein prøve!:) kjenne eg gruglede meg te dei neste dagane no, tippa eg og kjem te å kjenna alt muli her og!:)) men godt muli du har nåke på g.. Eg hadde da sånn sist eg gjekk gravid ;)

Noe er i hvertfall merkelig..
Ikke lyst på sjokolade heller..
Det var første tegnet sist.
Og de murringene er tidvis ganske intens..
I natt våknet jeg, trodde TR kom 9 dager før tiden.

Men igjen, om man ønsker noe veldig sterkt, så har man jo en tendens til å innbille seg ting..
Jeg antar jeg er der, for jeg NEKTER å tro at vi har sånn flaks som dette og den skal sitte på første forsøk..

Back
Topp