**** IKM UKE 43 ****

Jeg tok en test i går kveld.... klarte ikke å vente! Den var negativ... men fikk meg også til å roe litt ned! Så no blir det ingen test før tidligst søndag, men håper eg klarer å vente lengre... blir jo bare skuffet!

Jeg er veldig usikker på når jeg skal teste. Hadde planer om å teste i morgen, 9dpo, men er så redd for å bli skuffet:(

11 dpo her...
Tør ikke teste

Jeg er veldig usikker på når jeg skal teste. Hadde planer om å teste i morgen, 9dpo, men er så redd for å bli skuffet:(

Skjønne deg godt! Da e ein voldsom skuffelse ein kan kjenna på om da ikkje går veien.. Vertfall ikkje når du har kjent på so mongen symptom allerede!..:/ men! :) sjøl om testen evt e negativ imåro, treng da ikkje bety at da ikkje har klaffa vettu!:)

Er det vanlig å IKKE ha ømme bryster mellom EL og IKM når en er gravid?
Føler alle som er gravide har ømme bryst eller brystvorter...

Er det vanlig å IKKE ha ømme bryster mellom EL og IKM når en er gravid?
Føler alle som er gravide har ømme bryst eller brystvorter...

Jeg husker jeg hadde det med førstemann, men er ganske sikker på at det ikke begynte før en stund etter positiv test. Håper hvertfall det, siden jeg ikke har noen symtomer enda. Bortsett fra at eg har begynt å innbille meg at eg har fått sterker luktesans... kan det begynne før positiv test??

Skjønne deg godt! Da e ein voldsom skuffelse ein kan kjenna på om da ikkje går veien.. Vertfall ikkje når du har kjent på so mongen symptom allerede!..:/ men! :) sjøl om testen evt e negativ imåro, treng da ikkje bety at da ikkje har klaffa vettu!:)

Kjenner litt på nervene nå ja. Vet ikke om det er nerver eller mensmurringer lenger. Nå tror jeg bare at jeg innbiller meg ting Krysser fingrene!

Jeg husker jeg hadde det med førstemann, men er ganske sikker på at det ikke begynte før en stund etter positiv test. Håper hvertfall det, siden jeg ikke har noen symtomer enda. Bortsett fra at eg har begynt å innbille meg at eg har fått sterker luktesans... kan det begynne før positiv test??
Jeg har hørt flere som har fått sterkere luktesans før test.
Jeg kommer til å bli så skuffa om det ikke har klaffet denne mnd, har så mange symptomer..
Murringer, MYE hvit utflod, fryser mye, vond hals, hodepine, småkvalm ved måltider...

Jeg har hørt flere som har fått sterkere luktesans før test.
Jeg kommer til å bli så skuffa om det ikke har klaffet denne mnd, har så mange symptomer..
Murringer, MYE hvit utflod, fryser mye, vond hals, hodepine, småkvalm ved måltider...

Jeg håper det er tidlige symptomer og at det klaffer for dere!! Jeg beholder håpet for at det klaffet for oss også, men siden jeg ikke aner om jeg har hatt el eller når jeg eventuelt hadde el så må jeg nesten bare være tålmodig å vente....

Aner ikke hvor mange dpo, men blendahvitt idag i hvert fall :(

ImageUploadedByBV Forum1445065510.561361.jpg

Måtte opp å tisse klokka 5 i natt, testet da. Gleder meg til å stå opp (ja, har fått sove lenge i dag ;)), å se på testen! Gruer meg også, siden jeg har hatt antydning til strek 7 og 8DPO. Kommer til å bli veeeeeeldig skuffet om det er blenda i dag :o

Tok en test..
HELT hvit:shifty:
IKM på Tirsdag/onsdag, men har hele tiden sagt at vi ikke traff EL.
Og jeg er et PMS troll i dag..
Å milde himmel.....
Sur, hissig, grinete, forbanna.. alt det der!
Nei, om TR ikke kommer innen fredag skal jeg teste igjen.

Jeg håper det er tidlige symptomer og at det klaffer for dere!! Jeg beholder håpet for at det klaffet for oss også, men siden jeg ikke aner om jeg har hatt el eller når jeg eventuelt hadde el så må jeg nesten bare være tålmodig å vente....
Jeg vet ikke heller om jeg har hatt EL. Fikk ikke positive EL-tester, uansett om jeg tester 3-4 ganger til dagen. Men ble oppmuntret til å ikke miste håpet av noen her inne, siden de har opplevd å få EL uten pos.test.
Masse lykke til til deg! Krysser fingrene for oss begge :)

Bittelitt sterkere og mer rosa i dag!! :)
Litt vanskelig å få på bilde, synes bedre i virkeligheten!!! Uff, orker ikke gire meg opp. Kan det være sant?!?!!
ImageUploadedByBV Forum1445074356.225171.jpg

Back
Topp