**** IKM UKE 43 ****

Skal prøve å holde meg til ikm, men kjenner meg selv såpass at jeg gjerne ryker på en test 8-9 dpo:p Heldigvis er det tester fra ebay, så koster meg ikke så mye;)

Når skal du teste?:)

Tirsdag, IKM dag..
Jeg tør ikke før... hehe.
Eller mandag morgen før mannen drar..
Vet ikke...

Jeg vet jo ikke hvor mange dager dpo jeg er..
Antar jeg er 9 i dag. OM jeg har hatt EL som babyverden sier jeg skal ha hatt.
Tirsdag sist uke.

Det e spennende at vi endelig kan begynne å teste snart. Eg hadde tenkt å vente til ikm på onsdag, men tror eg kommer til å teste allerede på fredag :p

Du kan skrive meg på TR...

Vet ikke hva som skjedde med kroppen min denne syklusen.. Jeg har vanligvis hatt ganske stabile sykluser på 28-30 dager.. Denne gangen kom plutselig TR på CD 19. Jaja, da får vi bare prøve neste syklus. Lykke til videre alle dere! :)

Du kan skrive meg på TR...

Vet ikke hva som skjedde med kroppen min denne syklusen.. Jeg har vanligvis hatt ganske stabile sykluser på 28-30 dager.. Denne gangen kom plutselig TR på CD 19. Jaja, da får vi bare prøve neste syklus. Lykke til videre alle dere! :)

Kjedeli når sånt skjer :/ men du får satsa hardt på neste pp!:) lykke te du og:)

Hei

har ikm 24 og er i pp2
Har vært feil utregning denne måten så tviler på at en spire ble unnfanget denne mnd :( Men lykke til alle ♡

Er 4-5 DPO idag og når jeg våkna imorest men var fortsatt trøtt.. Kjente jeg skikkelig mensen smerter og da skvatt jeg litt og brå reiste meg opp og trodde mensen kom, så kom jeg på at nei d e en uke t til du har mensen.. Så slutta smertene.. Men kjente i ihvertfall noen sekunder før jeg sovna igjen haha! Noen som har kjent dette før og var gravid?

Forresten så oppfører bikkja t svigersøsteren seg veldig merkelig. Hun ska alltid være rundt meg nå plutselig :O vanligvis når vi sitter barnevakt så vil hun aldri kose m meg.. Bare m "onkelen" . Og hun sniffa på magen mi igår etter at vi gikk tur :O men vi har bare lagt inn aksjer EN gang i denne pp!!! :O noe som vet?

Er det forresten noen som har oppleve EL slim 5 dager før EL? Hadde EL slim på dag 9, men har ikke funnet EL noen dager. Eneste er at jeg kjente stikking i siden på kvelden dag 14.

Er 4-5 DPO idag og når jeg våkna imorest men var fortsatt trøtt.. Kjente jeg skikkelig mensen smerter og da skvatt jeg litt og brå reiste meg opp og trodde mensen kom, så kom jeg på at nei d e en uke t til du har mensen.. Så slutta smertene.. Men kjente i ihvertfall noen sekunder før jeg sovna igjen haha! Noen som har kjent dette før og var gravid?

Forresten så oppfører bikkja t svigersøsteren seg veldig merkelig. Hun ska alltid være rundt meg nå plutselig :O vanligvis når vi sitter barnevakt så vil hun aldri kose m meg.. Bare m "onkelen" . Og hun sniffa på magen mi igår etter at vi gikk tur :O men vi har bare lagt inn aksjer EN gang i denne pp!!! :O noe som vet?

Jeg har lest at hunder oppfører seg rart rundt gravide og da tenker jeg rart i forhold til at de er i nærheten av deg hele tiden. Samme som når man har mensen. Da blir katten her helt rar. Hun har temperamentet mitt hun da og samme med bikkjo :-D

Selvfølgelig dukket opp skyggestrek på testen jeg tok i morges :o
For det er ikke mulig med positiv 7DPO vell??

Jeg er så testeklar at jeg sprekker snart..
Men må vente til over helgen.
Heldigvis mye på dagsplanen i helgen, så tiden kommer til å fly.

Back
Topp