Karinalinami
April 2013s jentemamma!
Jeg skal teste fredag
Er bare 8 dpo da, men har 50 tester liggende;D
Er bare 8 dpo da, men har 50 tester liggende;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å holde meg til ikm, men kjenner meg selv såpass at jeg gjerne ryker på en test 8-9 dpoHeldigvis er det tester fra ebay, så koster meg ikke så mye
Når skal du teste?![]()
Du kan skrive meg på TR...
Vet ikke hva som skjedde med kroppen min denne syklusen.. Jeg har vanligvis hatt ganske stabile sykluser på 28-30 dager.. Denne gangen kom plutselig TR på CD 19. Jaja, da får vi bare prøve neste syklus. Lykke til videre alle dere!![]()
Er 4-5 DPO idag og når jeg våkna imorest men var fortsatt trøtt.. Kjente jeg skikkelig mensen smerter og da skvatt jeg litt og brå reiste meg opp og trodde mensen kom, så kom jeg på at nei d e en uke t til du har mensen.. Så slutta smertene.. Men kjente i ihvertfall noen sekunder før jeg sovna igjen haha! Noen som har kjent dette før og var gravid?
Forresten så oppfører bikkja t svigersøsteren seg veldig merkelig. Hun ska alltid være rundt meg nå plutselig :O vanligvis når vi sitter barnevakt så vil hun aldri kose m meg.. Bare m "onkelen" . Og hun sniffa på magen mi igår etter at vi gikk tur :O men vi har bare lagt inn aksjer EN gang i denne pp!!! :O noe som vet?
Det er muligSelvfølgelig dukket opp skyggestrek på testen jeg tok i morges
For det er ikke mulig med positiv 7DPO vell??