**** IKM UKE 43 ****

Jeg tror jeg er dpo i dag/morgen, svakere el-test og muligens høyere temp, men sov dårlig så vanskelig å være 100% sikker. Får vente og se til i morgen:)

Jeg kan forresten flyttes fra forventet ikm søndag 25 til fredag 23 i stedet;)

Blinke blinke idag også, usikker på om EL har vært eller ikke. Kjente store stikninger under akten på onsdag, men av ymse grunner (sjuk mann, bortreist hele helgen) har vi ikke hatt oss siden da heller. Så får ta en ekstra runde etterpå bare for sikkerhetsskyld. Kjenner jeg er litt forbanna på mannen som ikke ville på fredagen før vi dro.. :(

Da lager jeg ny IKM liste for uke 43 :)
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan :)

♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡

Cascida pp1

♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡

*Blenda* pp1

♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡

Belle pp 1

Smily pp 11

Smileguri PP 10

Jordbærmamma pp 10

Mayamoren

Lenateacup pp 3

♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡

Utolmodigemeg pp 2

Frk. Tåkeland ♡ pp 4

Bkno1019872 pp 2

Limitless pp1

Emilie89 pp 2

Hope90

♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡

Edm pp3

-liten- pp 1

3lisab3th PP 1

Lolo pp 20

SoulCla13 PP 12

Fairylove pp 3

♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡

LilleØnskeSpire PP 6

FrøkenSnuppelure pp4

Ccmil pp 1

♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡

Håpefull85 pp 19

Chanett pp 10

Ana88 pp 5

Gravid :)

Tante rød :(

Ikke oppdatert :meh:

Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene :)
Ser at jeg ikke har blitt lagt til enda.
IKM 22.10, pp6.

Ikkje eg heller.. :p tenke ikm blir 24.10, merke el e litt ute på ein snurr.. :p
Faktisk på sambo sin bursdag! Kan bli spennande, og evt ein ekstra koslig "bursdagsgave" :-P

Hva skjer med kroppen? ? Trodde jeg var 5 dpo.. da jeg fikk positiv el test den 2.. altså cd 13.. På digital.. Idag på cd 21 så har jeg murringer og tar el tester som er super positive og stille smily på cb digital? ? SKJØNNER IKKE NOE :(

Vedlegg

• 1444565600494.jpg
    1444565600494.jpg
    46 KB · Visninger: 62
Hva skjer med kroppen? ? Trodde jeg var 5 dpo.. da jeg fikk positiv el test den 2.. altså cd 13.. På digital.. Idag på cd 21 så har jeg murringer og tar el tester som er super positive og stille smily på cb digital? ? SKJØNNER IKKE NOE :(

E da kje nåke me at nåken gonga klare ikkje egget å sleppa? Kanskje da e nåke sånt?.. Du får vertfall snurra deg rondt og hukka tak i gubben asap!;) Heh.. :))

Fikk du negativ el.test igjen etter cd13?:)
For da er det nok mest sannsynlig som hun over her skriver at det kan nok hende egget ikke slapp og at kroppen prøver på nytt nå. Dersom el først skjer nå, en av de neste dagene, må du påregne like mange dager lengre syklus denne pp (regner med du vet det altså, men skriver d nå likevel;)).

Fikk du negativ el.test igjen etter cd13?:)
For da er det nok mest sannsynlig som hun over her skriver at det kan nok hende egget ikke slapp og at kroppen prøver på nytt nå. Dersom el først skjer nå, en av de neste dagene, må du påregne like mange dager lengre syklus denne pp (regner med du vet det altså, men skriver d nå likevel;)).
Ja.. Fikk negativ.. Så da begynte jeg og ta Wild yam.. Håper ikke det ødelegger noe :o Sist hadde jeg ikke smerter.. det syns jeg var rart
. Men tenkte ikke over det.. Men NÅ har det løsna ja.. Murringer :o

Ja.. Fikk negativ.. Så da begynte jeg og ta Wild yam.. Håper ikke det ødelegger noe :o Sist hadde jeg ikke smerter.. det syns jeg var rart
. Men tenkte ikke over det.. Men NÅ har det løsna ja.. Murringer :o

Ja, da er d ikke graviditet (for d var d første jeg tenkte;)). Jeg begynte også en gang på wildyam før el ved en feil, men el kom likevel (som den tydeligvis gjør hos deg også), så er bare å fortsette på wy da;) Det jeg har sett noen skriver er at wy kan gjøre at el blir utsatt, men det er jo klart at det ikke er tilfellet for oss:p
Bare å hoppe i høyet:o ;)

De ømme puppene har ankommet og kjenner noe stikkinger i lyskene så vil si at jeg er 1 DPO idag eller imorra :/

Har ikke akkurat fått positiv el test engang :( har bare en nesten positiv el test som var på fredag tror jeg :/ har to tester som jeg skal ta når jeg kommer hjem :)

Litt sånn på kanten spørsmål. Men hvordan ser utfloden vanligvis ut i DPO-land? Enten om spiren satt eller ikke?

Back
Topp