Noen andre i dpo land ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg i det hele tatt har hatt EL, så er jeg 3dpo i dagNoen andre i dpo land ?![]()
Er vel 4-5 dpo i dagNoen andre i dpo land ?![]()
Ser at jeg ikke har blitt lagt til enda.Da lager jeg ny IKM liste for uke 43
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan![]()
♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡
Cascida pp1
♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡
*Blenda* pp1
♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡
Belle pp 1
Smily pp 11
guri PP 10
Jordbærmamma pp 10
Mayamoren
Lenateacup pp 3
♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡
Utolmodigemeg pp 2
Frk. Tåkeland ♡ pp 4
Bkno1019872 pp 2
Limitless pp1
Emilie89 pp 2
Hope90
♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡
Edm pp3
-liten- pp 1
3lisab3th PP 1
Lolo pp 20
SoulCla13 PP 12
Fairylove pp 3
♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡
LilleØnskeSpire PP 6
FrøkenSnuppelure pp4
Ccmil pp 1
♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡
Håpefull85 pp 19
Chanett pp 10
Ana88 pp 5
Gravid
Tante rød
Ikke oppdatert
Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene![]()
Samme som meg caFøler du noe?
![]()
Hva skjer med kroppen? ? Trodde jeg var 5 dpo.. da jeg fikk positiv el test den 2.. altså cd 13.. På digital.. Idag på cd 21 så har jeg murringer og tar el tester som er super positive og stille smily på cb digital? ? SKJØNNER IKKE NOE![]()
Hahaha.. Uff.. Må visst det.. Håper ikke syklusen blir helt krøll nå .E da kje nåke me at nåken gonga klare ikkje egget å sleppa? Kanskje da e nåke sånt?.. Du får vertfall snurra deg rondt og hukka tak i gubben asap!Heh..
)
Hva skjer med kroppen? ? Trodde jeg var 5 dpo.. da jeg fikk positiv el test den 2.. altså cd 13.. På digital.. Idag på cd 21 så har jeg murringer og tar el tester som er super positive og stille smily på cb digital? ? SKJØNNER IKKE NOE![]()
Ja.. Fikk negativ.. Så da begynte jeg og ta Wild yam.. Håper ikke det ødelegger noeFikk du negativ el.test igjen etter cd13?
For da er det nok mest sannsynlig som hun over her skriver at det kan nok hende egget ikke slapp og at kroppen prøver på nytt nå. Dersom el først skjer nå, en av de neste dagene, må du påregne like mange dager lengre syklus denne pp (regner med du vet det altså, men skriver d nå likevel).
Ja.. Fikk negativ.. Så da begynte jeg og ta Wild yam.. Håper ikke det ødelegger noeSist hadde jeg ikke smerter.. det syns jeg var rart
. Men tenkte ikke over det.. Men NÅ har det løsna ja.. Murringer![]()

Tror ikke jeg har kommet med nå heller. Ikm 21.10, pp2Beklager at jeg har glemt å føre noen opp
Nå er listen oppdatert![]()