**** IKM UKE 43 ****

Jeg ble litt bekymret for at EL ikke skulle dukke opp denne syklusen, men nå fikk jeg litt svakere strek enn kontrollstreken på billigstest.. Så håper jeg får max på monitoren i nærmeste framtid :)

Melder meg inn her jeg med IKM 22.10 (pp6), med meget forsinket EL.
Veeeeeldig usikker på om jeg har hatt EL i det hele tatt, men nå har testene begynt å bli svakere, selv om jeg ikke fikk positiv test. Blir med likevel jeg ;)

Last edited:
Tror jeg er 1dpo eller 2dpo. Jeg gikk selvfølgelig tom for eggløsningstester på onsdag, men da hadde jeg så godt som positiv på stimmelen. På torsdag begynte jeg å få ømme brystvorter som igjen blir veldig ømme på fredag. Fikk lagt inn aksjer på tirsdag, torsdag og fredag. Satser på en spire denne gangen :)

Her har nok ikke EL vært enda, får nesten positive tester en dag så nesten helt negative igjen, så nesten positive :confused::oops:

Ikke godt å si da. Jeg skal ta crinone denne pp så veldig greit å være sikker på el da :)

Da melder jeg meg inn her :) Er cd 36 idag. (sist tr 5. Sep, etter å ha sluttet på cerazette) Jeg ventet ikm imorgen, men jeg fikk istede en ny runde el, denne uken. Egget klarte ikke slippe sist, så derfor prøvde den på ny nå. Denne gangen er jeg sikkert på at egget slapp :) Fikk posetiv el test onsdag og torsdag. Så da går jeg ut fra den siste posetive eltest, da er jeg 1 dpo idag. Fortsatt pp 2, da jeg ikke har fått tr enda, ikm 23.10 :) Vi fikk ikke kost oss dagene før el, men igår da eltesten var negativ igjen, som da er el dagen. Er det for sent da?

Da melder jeg meg inn her :) Er cd 36 idag. (sist tr 5. Sep, etter å ha sluttet på cerazette) Jeg ventet ikm imorgen, men jeg fikk istede en ny runde el, denne uken. Egget klarte ikke slippe sist, så derfor prøvde den på ny nå. Denne gangen er jeg sikkert på at egget slapp :) Fikk posetiv el test onsdag og torsdag. Så da går jeg ut fra den siste posetive eltest, da er jeg 1 dpo idag. Fortsatt pp 2, da jeg ikke har fått tr enda, ikm 23.10 :) Vi fikk ikke kost oss dagene før el, men igår da eltesten var negativ igjen, som da er el dagen. Er det for sent da?

Velkommen hit:)
Ikke for sent med sex samme dag som el, men det sies vel at det optimale er om svømmerne ligger klare å venter når man har el. Satser på det klaffer for deg uansett, lykke til:)

Negativ test i dag også, skjønner ingenting, har aldri hatt noe kluss med syklusen på de to årene vi har prøvd... Men streken var litt sterkere i dag faktisk, og fikk masse stikninger i natt, så nå begynner det å skje noe hvertfall. Har en test igjen til i morgen, får vente til da og se om jeg må bytte gruppe :)

Tom for EL tester idag, og jeg kunne like godt spart meg de pengene, for jeg har ikke fått antydning tim smil en eneste gang og det var ikke engang 10 stk i pakken selv om det sto at det skulle være det. Nesten så jeg mistenker noen i huset for å ha testet litt selv.. xD
Har endelig begynt å få skikkelig EL slim så det er iallefall i anmarsj, tenker jeg. La inn aksjer den 7 men skal få inn noen svømmere idag også. Er så gira på spire denne mnd!! :) Har en god følelse tross litt "sjenert" EL.

Tom for EL tester idag, og jeg kunne like godt spart meg de pengene, for jeg har ikke fått antydning tim smil en eneste gang og det var ikke engang 10 stk i pakken selv om det sto at det skulle være det. Nesten så jeg mistenker noen i huset for å ha testet litt selv.. xD
Har endelig begynt å få skikkelig EL slim så det er iallefall i anmarsj, tenker jeg. La inn aksjer den 7 men skal få inn noen svømmere idag også. Er så gira på spire denne mnd!! :) Har en god følelse tross litt "sjenert" EL.

Heh.. "skal få inn noen svømmere i dag også".. :-P sånn da ska gjerast!;)

Blinker du enda?? :o

Ja, blinket fortsatt idag tidlig.. Men er jo vanlig med 4-5 dager med blinke før maks fertilitet. Men har ganske mange tegn på EL, så blir rimelig forbannet om blodprøven er negativ..

Kan det stemme at jeg er 2 DPO i dag? Om jeg i det hele tatt har hatt EL da. Vet at ingen av disse testene er positive, men håper jo at jeg kan ha gått glipp av toppen en gang på CD20 ;) så er det heller ikke så lett å teste når jeg har PCO.
ImageUploadedByBV Forum1444469976.575524.jpg

Velkommen hit:)
Ikke for sent med sex samme dag som el, men det sies vel at det optimale er om svømmerne ligger klare å venter når man har el. Satser på det klaffer for deg uansett, lykke til:)
Takk :-)

Hei! jeg har veldig lik historie som deg! Første mens etter pilleslutt 6.september, 37 dager etter pilleslutt. El-test positiv 27.09, men kjente at el ikke kom da. Isteden kom den 7.oktober, med smerter og knallpositiv el-test. Da var mannen bortreist, men la inn akskjer et par dager før, spørs om det holder, men går jo an å håpe. Ikm 21.10.her. Skal bli spennende å følge med deg!

Kom nettop til å tenke på hvor fantastisk det ville ha vært om man kunne ha testet seg dagen etter samleie om man var blitt gravid eller ikke. Det hadde vært praktisk det ;)

Hei! jeg har veldig lik historie som deg! Første mens etter pilleslutt 6.september, 37 dager etter pilleslutt. El-test positiv 27.09, men kjente at el ikke kom da. Isteden kom den 7.oktober, med smerter og knallpositiv el-test. Da var mannen bortreist, men la inn akskjer et par dager før, spørs om det holder, men går jo an å håpe. Ikm 21.10.her. Skal bli spennende å følge med deg!
Ja, blir spennende å følge hverandre Fikk posetiv test 7 og 8 , da ble el igår så 1 dpo idag. Ikm 23.10.en fikk ikke lagt inn aksjer før el :-( Men la inn aksjer igår, på el dagen. Så får håpe på at det var nok :-) Kan jo håpe at mannen sine svømmere lever 6-7 dager hehe..

IKM 19.10 hopper inn her. :)

Back
Topp