**** IKM UKE 43 ****

Ja, jeg syns det virker så "usikkert" med disse strimlene, kun basert på hva jeg leser her inne da.. aldri testet selv. Men EL er relativt forutsigbar, så satser på at det går fint uten ;)

Hvordan fungerer den monitoren da?

Tror den fungerer på noen lunde samme måte som el testene til clearblue. Man tester hvertfall om morningen, tar pinnen inn i monitoren og får svar lav høy eller max :-) Skal begynne å teste i morgen. Den kan også brukes til å teste om jeg er gravid. Fulgte med 4 graviditetstester i pakken :-)

Begynte og tempe idag.. For moro.. Litt sent i syklusen og begynne kanskje? Cd7 idag.. Men kan lære meg det da :)

Det blir vel aldri for seint? Jeg tenker at selv om du begynner I dag så er det jo noen dager før el og du får lagt merke til når temperaturen øker :-) Tenkte jeg skulle prøve det denne mnd men så ble jeg så opphengt i denne monitoren som jeg kjøpte og glemte hele tempingen :-D Får prøve neste mnd om det ikke går denne mnd

Det blir vel aldri for seint? Jeg tenker at selv om du begynner I dag så er det jo noen dager før el og du får lagt merke til når temperaturen øker :-) Tenkte jeg skulle prøve det denne mnd men så ble jeg så opphengt i denne monitoren som jeg kjøpte og glemte hele tempingen :-D Får prøve neste mnd om det ikke går denne mnd
Har også lyst på monitor :D Får bare prøve meg frem :D

Melder meg inn her med ikm søndag 25, må heller endre når el har vært (noe ustabile sykluser)...pp19. Ikke de store forhåpningene, men kaller denne pp nedtelling til neste pp med medikamenter, det gledes det stort til:)

Jeg hadde nok en kluss i syklusen min denne gangen. Så tr kom ikke skikkelig før enn i dag.

Selv om hun kom såpass seint kan den kanskje likevel komme igjen slik den har gjort på cd 30/31 før så vil gjerne stå på listen over denne uken likevel :)

Har vert hos legen idag, siden eg har hatt så ondt i siden. (Begynte i mai, fekk ein svak strek på testen, trudde det kunne være exu. Men var ikkje det. Hatt ondt siden)
Tenkte å be om henvisning til gynekolog, og spørre litt forsiktig om kanskje det kan være ein grunn til at vi ennå ikkje har blitt gravide. Var ikkje så håpefull, siden det e to mnd til det e gått ett år.
Men, det ble ein ny verden av håp! Etter at ho spurte meg ut ang sympt på pcos, og eg bare svarte ja og ja. Skjønte eg at koffor har eg ikkje sett tegnene før! Som mørk hårvekst, plutselig vektoppgang, lite blødning ved mensen osv! Ble sendt videre til Gyn, og skal tilbake å ta masse blodprøver i morgen. E så lettet!! Har gått sånn å følt på at det kanskje e min feil. Eg håper virkelig vi får hjelp fort og at eg har ein mild utgave!

Hei hei alle :) i dag kom tr til meg så da ser det ut som at jeg har neste ikm 25/10 dette blir da pp10 :) fint vis jeg fikk være med :rolleyes:

Blir jo helt sprø..
Når vi ikke var prøvere så syntes jo jeg at mensen var der hele tiden, nå er det så lenge mellom hver gang..
Den psyken altså:woot:

Dagene flyr, ukene flyr, men EL kommer aldri, hahah!
Blir koko av dette!
I know.. Hodet går helt trill.. Blir nesten litt sliten av det.. Men klarer jo ikke la være heller.. Mye frustrasjon og tanker ja :(

I know.. Hodet går helt trill.. Blir nesten litt sliten av det.. Men klarer jo ikke la være heller.. Mye frustrasjon og tanker ja :(

Enda verre blir det når vi blir gravid, ååå herre.
Fram til uke 12 er jo alt en prøvelse, og de ukene er jo som et helt år X 10...

Enda verre blir det når vi blir gravid, ååå herre.
Fram til uke 12 er jo alt en prøvelse, og de ukene er jo som et helt år X 10...
Oh yes.. Fikk første for 4 år siden.. Da skjedde det bare.. Og di 12 ukene merket jeg ikke.. Ante ikke jeg var gravid før uke 14 :D Null bekymringer da.. Nå.. Merker jeg neglene vokser.. :D Hahahahah.. Wacho :o

Hei:) her vil jeg være med, ikm søndag 25.10 Pp 5. Tenkte først å ta en " pause" måned, men jeg er alt for gira på å få det til, så blir spennende å se denne mnd:D

Jeg tester jo med monitoren denne mnd og fikk høy på den i dag og er på cd 7 :-) Aner jo ikke når el er i forhold til denne høy da men kanskje den er før beregnet :-)

Back
Topp