**** IKM UKE 43 ****

IKM 20 oktober :-D første mnd vi prøver, eller andre.. Forrige mnd var så som så..

Cd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3

Cd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3

Så bra skrevet! :)
Kunne ikke vært mer enig ;)

Merkelig... Kom en liten blødning på tirsdag (ikm), men det ble med det? Testet negativt på IKM, så hva kan dette være?? :(

Hmmm! Der kom jammen tanta 4 dager for tidlig! Rart i og med at den bruker å være super stabil!

Da regner jeg med at IKM er 21/10 ikke 25/10:-)

Får starte EL testing litt tidlig denne gangen siden ting er litt i ubalanse:-/

Begynte med spotting i dag, så regner med mens er på plass som forventet til i morgen, så melder meg inn her. Ikm 23/10, pp3 :)

Edit: Ser jeg har meldt meg inn allerede :p

Last edited:
Bruker vi dette som en skravletråd også?
Hehe, jeg er så fersk på dette.

Føles i hvertfall som en EVIGHET til uke 43.

Jeg er god på skravling :-D
Når man teller sånn "CD dager" ( så god på å å forklare) er den dagen jeg får mens CD1 da?

Ikm 22.10. Pp 3

Da lager jeg ny IKM liste for uke 43 :)
Skriv dere opp så oppdaterer jeg så fort jeg kan :)

♡☆♡ Mandag 19 Oktober ♡☆♡

♡☆♡ Tirsdag 20 Oktober ♡☆♡

SoulCla13 PP 12

*Blenda* pp1

♡☆♡ Onsdag 21 Oktober ♡☆♡

Smileguri PP 10

Jordbærmamma

Mayamoren

♡☆♡ Torsdag 22 Oktober ♡☆♡

Utolmodigemeg pp 2

Frk. Tåkeland ♡ pp 4

♡☆♡ Fredag 23 Oktober ♡☆♡

Edm pp3

-liten- pp 1

3lisab3th PP 1

♡☆♡ Lørdag 24 Oktober ♡☆♡

LilleØnskeSpire PP 6

FrøkenSnuppelure pp4

♡☆♡ Søndag 25 Oktober ♡☆♡

Gravid :)

Tante rød :(

Ikke oppdatert :meh:

Husk å gi beskjed i oppropstråden om du blir gravid og flytter over i termingruppene :)

Ikm 21 oktober pp 11

Da er det ny syklus her, og normal lengde på den tilsier at eg bør havne i denne ikm-gruppa.
Kan jeg settes opp på ikm fredag 23.okt? Så justerer jeg når jeg ser når EL faktisk kommer.
PP20 her, forresten.

Back
Topp