**** IKM UKE 43 ****

Oooh hun må slutte p grine for d renner ned her og :(

De er så stolt og meste parten av oss som faktisk bor i landet pleier å være fyllesjuk på 17 Mai :P hahahahha

Bruker dere ELtester jenter? Jeg er redd for å bli for opphengt... er jo bare pp1 for oss, men vil så veldig gjerne at dette skal gå fort. Har en fra før, gutt mai 2013 :) Han satt på første :p men nå har jeg fått påvist endomitriose i mellomtiden, og lagt på meg ca 20 kg :( så ikke sikkert vi er like heldige denne gangen...

Hva mener dere er best? Annenhver dag eller hver dag i fruktbarhetsperioden? (mulig dere har et fancy navn for den perioden? ;) ) Vi satser på annenhver dag...

Bruker dere ELtester jenter? Jeg er redd for å bli for opphengt... er jo bare pp1 for oss, men vil så veldig gjerne at dette skal gå fort. Har en fra før, gutt mai 2013 :) Han satt på første :p men nå har jeg fått påvist endomitriose i mellomtiden, og lagt på meg ca 20 kg :( så ikke sikkert vi er like heldige denne gangen...

Hva mener dere er best? Annenhver dag eller hver dag i fruktbarhetsperioden? (mulig dere har et fancy navn for den perioden? ;) ) Vi satser på annenhver dag...
Bruker el test ja :) Kjenner ganske godt at jeg har el uansett men,alltid greit og dobbelt sjekke :) Lykke til :)

Hvordan fungerer de egentlig? Syns det virker litt vanskelig å tyde.. Jeg skal vurdere det om det ikke går på de to første pp... men krysser fingrene for at jeg slipper :) Lykke til ja ;)

Hvordan fungerer de egentlig? Syns det virker litt vanskelig å tyde.. Jeg skal vurdere det om det ikke går på de to første pp... men krysser fingrene for at jeg slipper :) Lykke til ja ;)
Om du syns du kan være vanskelige og tyde vil jeg anbefale clear blue sine digitale.. Der er det klart svar.. Så må du begynne og teste fra noen dager før du tror den kan komme.. Hvis du har vanlig syklus da,ca dag 14-15 :) Får håpe den sitter fort.. Jeg er på PP 4 :)

Kan sette meg opp på 19 :)

Har egentlig ikke fått klarsignal av legen ennå, men tenker selv det kan ta flere måneder før det klaffer.

Ønsker så veldig å være gravid igjen!

Har kjøpt clearblue fertilitetsmonitor så skal prøve den denne mnd :-) Brukte strimmel el tester denne perioden men syns det blir bare tull :-/

Jeg kommer til å bruke EL tester. Denne syklusen er jeg litt usikker på når EL er i og med at TR kom 4-5 dager for tidlig.

Nå er det eneste problemet at kjæresten muligens er bortreist når jeg tror jeg får EL:-/

Men, kan jo håpe at det klaffer!

Usikker på om vi rekker noe EL denne mnd i samme hus..
Eller neste..
Jaja, en eller annen gang må det klaffe med at han er hjemme.

Sikker på at jeg har EL neste helg, han kommer ikke hjem før over helgen.
Hmmm...

Hei jenter. Jeg er så fornøyd med å endelig kunne være med i en IKM gruppe. Endelig er vi i gang med prøvingen :)

Du kan sette meg opp på IKM 22.10 PP1 :)

Har kjøpt clearblue fertilitetsmonitor så skal prøve den denne mnd :) Brukte strimmel el tester denne perioden men syns det blir bare tull :-/

Ja, jeg syns det virker så "usikkert" med disse strimlene, kun basert på hva jeg leser her inne da.. aldri testet selv. Men EL er relativt forutsigbar, så satser på at det går fint uten ;)

Hvordan fungerer den monitoren da?

Back
Topp