Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å åååå... heheheheDen følelse når du ser på Alt for Norge og fri er når de griner fordi de endelig fikk på seg bunad :'(
Hahahhaha! Snakk om å være følsom daJeg å åååå... hehehehe
Elsker det programmet! Så hjertevarmendeOooh hun må slutte p grine for d renner ned her og![]()
De er så stolt og meste parten av oss som faktisk bor i landet pleier å være fyllesjuk på 17 Maihahahahha
Jeg ogElsker det programmet! Så hjertevarmende![]()
Bruker el test jaBruker dere ELtester jenter? Jeg er redd for å bli for opphengt... er jo bare pp1 for oss, men vil så veldig gjerne at dette skal gå fort. Har en fra før, gutt mai 2013Han satt på første
men nå har jeg fått påvist endomitriose i mellomtiden, og lagt på meg ca 20 kg
så ikke sikkert vi er like heldige denne gangen...
Hva mener dere er best? Annenhver dag eller hver dag i fruktbarhetsperioden? (mulig dere har et fancy navn for den perioden?) Vi satser på annenhver dag...
Om du syns du kan være vanskelige og tyde vil jeg anbefale clear blue sine digitale.. Der er det klart svar.. Så må du begynne og teste fra noen dager før du tror den kan komme.. Hvis du har vanlig syklus da,ca dag 14-15Hvordan fungerer de egentlig? Syns det virker litt vanskelig å tyde.. Jeg skal vurdere det om det ikke går på de to første pp... men krysser fingrene for at jeg slipperLykke til ja
![]()
Bruker dere ELtester jenter? Jeg er redd for å bli for opphengt... er jo bare pp1 for oss, men vil så veldig gjerne at dette skal gå fort. Har en fra før, gutt mai 2013Han satt på første
men nå har jeg fått påvist endomitriose i mellomtiden, og lagt på meg ca 20 kg
så ikke sikkert vi er like heldige denne gangen...
Hva mener dere er best? Annenhver dag eller hver dag i fruktbarhetsperioden? (mulig dere har et fancy navn for den perioden?) Vi satser på annenhver dag...

Har kjøpt clearblue fertilitetsmonitor så skal prøve den denne mndBrukte strimmel el tester denne perioden men syns det blir bare tull :-/