Jordbærmamma
Forelsket i forumet
Oppdatert 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3
Håper jeg og snupp <3Bra skrevetFøler det sånn jeg også. Håper også at vi får masse fine tester denne IKM uken
![]()
Så enig! Gir meg sjøl hodeverk :-/ går det ikkje denne gangen går eg for sjekk hos privat gyn! Om ikkje Anna for å være sikkert og slippe å lure på om alt er ok. Håper det blir mindre slitsomt og mindre styr i hodet mitt dåCd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3
CD1 og smerter fra en annen verden!!Haaaaater denne tanta altså
![]()
Ta deg en paracet eller ibux. God bedring Cd 4.. og det virker som tanta begynner og trekke seg tilbake.. Nå kan a bli vekk! !!
Huff daTa deg en paracet eller ibux. God bedring
![]()
Du har ingen fra før? Jeg er super forvirret.. Har ei datter på 4.. Og var gravid men mistet i uke 11 i desember i fjord.. Og nå er det bare ikke lett og bli gravid igjen.. Kansje fokuserer jeg bare for mye :/Så enig! Gir meg sjøl hodeverk :-/ går det ikkje denne gangen går eg for sjekk hos privat gyn! Om ikkje Anna for å være sikkert og slippe å lure på om alt er ok. Håper det blir mindre slitsomt og mindre styr i hodet mitt då![]()
Klarer ikke svelge tabletterMen ligger med varmeflaske - fungerer til dels.
Nei har ingen fra før... Har fått svak strek på test 3 ganger, om det e kjemisk eller bare skygge aner eg ikkje! Men eg kjenner det begynner å ta på..Du har ingen fra før? Jeg er super forvirret.. Har ei datter på 4.. Og var gravid men mistet i uke 11 i desember i fjord.. Og nå er det bare ikke lett og bli gravid igjen.. Kansje fokuserer jeg bare for mye :/
Ja.. Det tar virkelig påNei har ingen fra før... Har fått svak strek på test 3 ganger, om det e kjemisk eller bare skygge aner eg ikkje! Men eg kjenner det begynner å ta på..