**** IKM UKE 43 ****

Cd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3

Bra skrevet :-) Føler det sånn jeg også. Håper også at vi får masse fine tester denne IKM uken :-)

Cd 2 og lei allerede.. Og hodet svirrer.. Er så forvirrende dette med og prøve. . Man kommer ut av en periode med håp,man ønsker så inderlig.. Og man tror man kjenner.. Kan det være? Er den en strek? Håpet bygger seg mer og mer opp.. Men så knuses det.. Igjen.. Og man har et hav av følelser,skuffelser.. Så skal man reise seg igjen,samle krefter for og gå inn i en ny periode med håp.. Hundre tanker om hva man skal gjøre anderledes denne pp.. Hva kan fungere?! Det er jammen ikke lett dette.. Jeg håper vi får mange fine tester i uke 43 <3
Så enig! Gir meg sjøl hodeverk :-/ går det ikkje denne gangen går eg for sjekk hos privat gyn! Om ikkje Anna for å være sikkert og slippe å lure på om alt er ok. Håper det blir mindre slitsomt og mindre styr i hodet mitt då :-)

CD 1 og jeg har ikke stått opp fra senga enda :( på en måte så er jeg gla jeg fikk tanta fordi jeg og to mine BFFs ska reise t Danmark og besøk ho siste firekløva :D hun studerer der så det blir litt gøy m alkohol hælg :D

Ska ferie 3 bursdager på en hælg :D :D GLEDES!

Hei
Hiver meg i gang med mitt første innlegg på forum noen gang :happy:
IKM 21 oktober (tror eg. sluttet på p-pillen for 1 mnd siden). Pp 1

Vi har barn fra før, blitt raskt gravid.
Men har ikke helt troen på at det skjer denne gangen, blitt noen år eldre.

Men stabile sykluser og kjenner på kroppen når jeg har EL..
Sånn i dagene før..
Så får vel bare ta noen ekstra runder, for jeg orker ikke drive å teste etter EL på første mnd.

Så enig! Gir meg sjøl hodeverk :-/ går det ikkje denne gangen går eg for sjekk hos privat gyn! Om ikkje Anna for å være sikkert og slippe å lure på om alt er ok. Håper det blir mindre slitsomt og mindre styr i hodet mitt då :-)
Du har ingen fra før? Jeg er super forvirret.. Har ei datter på 4.. Og var gravid men mistet i uke 11 i desember i fjord.. Og nå er det bare ikke lett og bli gravid igjen.. Kansje fokuserer jeg bare for mye :/

Du har ingen fra før? Jeg er super forvirret.. Har ei datter på 4.. Og var gravid men mistet i uke 11 i desember i fjord.. Og nå er det bare ikke lett og bli gravid igjen.. Kansje fokuserer jeg bare for mye :/
Nei har ingen fra før... Har fått svak strek på test 3 ganger, om det e kjemisk eller bare skygge aner eg ikkje! Men eg kjenner det begynner å ta på..

Back
Topp