IKM uke 42

Postet dette i egen tråd også men kanskje noen her også har noen erfaringer. Er det noen som har hatt slik økning altså lite økning hvor det har gått bra? Ble ekstra bekymra i dag da det ser ut som den har blitt svakere. Til info hadde jeg blodprøver på 13dpo som viste 34 + 15dpo som viste 61. Så i dag 17 dpo hvor jeg bør ligge på over 100 så hadde jeg ønsket meg en sterkere strek…
IMG_0861.jpeg

Postet dette i egen tråd også men kanskje noen her også har noen erfaringer. Er det noen som har hatt slik økning altså lite økning hvor det har gått bra? Ble ekstra bekymra i dag da det ser ut som den har blitt svakere. Til info hadde jeg blodprøver på 13dpo som viste 34 + 15dpo som viste 61. Så i dag 17 dpo hvor jeg bør ligge på over 100 så hadde jeg ønsket meg en sterkere strek…
Vis vedlegget 472624
For min del gikk det ikke bra. Jeg målte aldri HCG. Og selv om testene ikke kan fortelle for mye om stigningen, så har man noen forventninger til hvordan testen skal se ut når man f.eks bikker 17 DPO. Skal du ta en ny blodprøve?

For min del gikk det ikke bra. Jeg målte aldri HCG. Og selv om testene ikke kan fortelle for mye om stigningen, så har man noen forventninger til hvordan testen skal se ut når man f.eks bikker 17 DPO. Skal du ta en ny blodprøve?
Ja, jeg skal egentlig ta en på mandag. Men siden testene er så dårlige nå så vurderer jeg å gjøre det i dag istedenfor.

Vis vedlegget 472624
Det finnes en egen tråd om gode/dårlige batcher av MakeSure-tester. Anbefaler å sjekke om dette er en god eller dårlig batch! Hvis det er en dårlig, så har testene lite fargestoff, og testene vil ikke nødvendigvis bli særlig sterke. Hvis det er en god batch, så ser det kanskje mindre lovende ut. :Heartred

Det finnes en egen tråd om gode/dårlige batcher av MakeSure-tester. Anbefaler å sjekke om dette er en god eller dårlig batch! Hvis det er en dårlig, så har testene lite fargestoff, og testene vil ikke nødvendigvis bli særlig sterke. Hvis det er en god batch, så ser det kanskje mindre lovende ut. :Heartred
Jeg tror ikke man skal lene seg så mye på Batchnr. Forstår selvfølgelig at fargestoffet er ulikt, men jeg tror at de skal kunne i det minste vise en stigning fremfor stagnasjon, rett og slett fordi hcg øker… Jeg hadde kjemisk og til tross for ulike batchnr så var det åpenbart ingen stigning og utviklingen stagnerte.

Jeg lusker rundt i alle grupper her nå for jeg vet ikke helt hvor jeg er hen i syklusen.. mens er rundt 10 dager forsinket, og tok denne testen i dag.

Noen som ser noe her? Har fått litt rosa utflod et par dager denne uka også.

Stav fra babyplan

Vedlegg

• IMG_5329.jpeg
    IMG_5329.jpeg
    902,3 KB · Visninger: 54
  • IMG_5331.jpeg
    IMG_5331.jpeg
    104,1 KB · Visninger: 58
Jeg lusker rundt i alle grupper her nå for jeg vet ikke helt hvor jeg er hen i syklusen.. mens er rundt 10 dager forsinket, og tok denne testen i dag.

Stav fra babyplan
Ser dessverre Ingenting. Med mensen 10 dager forsinket så skulle man forventet en synlig strek. Har du ustabil syklus?

Stav fra babyplan
Ser antydning til skygge, men syntes mange tester for tiden har skygger selv når man ikke er gravid.. :(
Kan det være at du har hatt el senere enn du har tenkt?

Stav fra babyplan
Jeg ser dessverre ingenting på denne :Heartred

Jeg testet i dag også.. klarer ikke glemme den 9dpo-testen.

Er det bare skygger? Syns jeg ser noe nå også... men jeg har hatt migrene i dag så jeg føler jeg ser mye rart :facepalm: uansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe:wtf:)
Vis vedlegget 472334Vis vedlegget 472335Vis vedlegget 472336
Hvordan går det med deg? :Heartred Er det noen utvikling, eller er mensen kommet?

11 dpo - Her anser jeg som denne pp som ferdig, strekene har bare vært skygger og har ikke utviklet seg til å bli rosa. Aldri opplevd skygger uten å være gravid, men har heller aldri brukt makesure tester før. Har hatt rekordlite symptomer denne mnd, har ikke merket noe til pmdd(ekstrem pms). Bortsett fra nedstemthet.. men det kan komme av skuffelse også.
Kan være jeg har bommet på el, hadde slim i tre dager. Men tenker at det er lite sannsynlig :(
Mensen om 3 dager.
Bestemte oss for å kjøpe noe til baby de mnd det ikke går, så nå skal jeg bestille noe fint:happy: Skal også bestille noe annet enn makesure tester til neste pp:laughing002
Hvordan går det med deg? Kom mensen etter hvert, slik du forventet, eller har du fått deg en gledelig overraskelse?

Bare skriv meg på TR, er liten sannsynlighet for at den snur. Mensen er forsinket, men det tror jeg heller er grunnet lite søvn da et av barna ikke har sovet særlig mye på natten uken her. :smiley-ashamed004 Den kommer nok om noen dager. :)
Du får gi beskjed hvis jeg plutselig skal flytte deg fra TR til gravid, da ;) Håper du får sove godt i helga :smiley-angelic003

Hvordan går det med deg? Kom mensen etter hvert, slik du forventet, eller har du fått deg en gledelig overraskelse?
Ingen mensen nei:meh: Etter en gjennomgang i mine notater så kan det være at jeg har bommet på EL, at den var 6 oktober(fikk slim da også) og ikke 1-2 oktober som jeg først tenkte. Egget har nok prøvd å slippe, men ikke fått til å heller sluppet senere. Var i tillegg helt symptomfri frem til 6 oktober. Dette er jo bare superdumt!! For sist vi babydanset var 2 okt… Aldri i verden at spermen overlever så lenge:shifty: Så venter på mensen som nå blir tirsdag 21 oktober isteden da..
Men er ved godt mot! Neste pp skal vi legge aksjer hele mnd for å sikre oss at vi ikke bommer på EL, mannen sine ord:hilarious:

Ingen mensen nei:meh: Etter en gjennomgang i mine notater så kan det være at jeg har bommet på EL, at den var 6 oktober(fikk slim da også) og ikke 1-2 oktober som jeg først tenkte. Egget har nok prøvd å slippe, men ikke fått til å heller sluppet senere. Var i tillegg helt symptomfri frem til 6 oktober. Dette er jo bare superdumt!! For sist vi babydanset var 2 okt… Aldri i verden at spermen overlever så lenge:shifty: Så venter på mensen som nå blir tirsdag 21 oktober isteden da..
Men er ved godt mot! Neste pp skal vi legge aksjer hele mnd for å sikre oss at vi ikke bommer på EL, mannen sine ord:hilarious:
Spermen kan jo overleve i 5 dager :love017
Så kan godt være mulig!
Men hvis det ikke blir… aksjer hele måneden er jo ikke den verste planen :angelic:

Back
Topp