IKM uke 42

Åh, jeg kan virkelig ikke tro det! :nailbiting:❤️ Blir noen spennende dager fremover.. Og ikke minst nervepirrende. Man kan være så rasjonell man bare vil i forhold til vurderingen av andres tester osv, men når det gjelder mine egne er jeg helt mama loco og irrasjonell :hilarious::arghh:
Sånn er jeg og :hilarious:
Kunne ha selv fått en dye stealer og vært sånn «hmm, vet ikke, hva syns dere?» :angelic::hilarious:
Men syns absolutt det du har der er en baby strek. Skal du ta noen digitale?

Sånn er jeg og :hilarious:
Kunne ha selv fått en dye stealer og vært sånn «hmm, vet ikke, hva syns dere?» :angelic::hilarious:
Men syns absolutt det du har der er en baby strek. Skal du ta noen digitale?
Hahaha, det hørtes kjent ut!
Gjett om jeg skal ta digitale; svaret er JA :hilarious: Har to liggende på lur allerede. Vil ha litt sterkere 25mlu tester før jeg våger meg på den, hoho.

Gratulerer så mye til deg forresten! Du hadde så fine tester idag :love7

Hahaha, det hørtes kjent ut!
Gjett om jeg skal ta digitale; svaret er JA :hilarious: Har to liggende på lur allerede. Vil ha litt sterkere 25mlu tester før jeg våger meg på den, hoho.

Gratulerer så mye til deg forresten! Du hadde så fine tester idag :love7
Iiik så spennende!! Gleder meg skikkelig!! Skjønner det med å ville vente, jeg har en uke indikator test, den vil jeg vente med til jeg er veldig sikker jeg får 3+ :angelic:
Og tusen takk!! Gjett om jeg har nettopp duppet kvelds testene… :hilarious:

Iiik så spennende!! Gleder meg skikkelig!! Skjønner det med å ville vente, jeg har en uke indikator test, den vil jeg vente med til jeg er veldig sikker jeg får 3+ :angelic:
Og tusen takk!! Gjett om jeg har nettopp duppet kvelds testene… :hilarious:
Woopwoop!! Oppdater oss da :shy:

Kveldens!!
Premom mener BP testen har økt fra 0.07 til 0.14 i dag (morgen til kveld), så tar det som et godt tegn :shy:
Føler egentlig ikke nå kjempe stor behov for å fortsette teste, MENNN har jo fortsatt 5 BP strimler, 3 BP stav, og noen RFSU strimler igjen. Pluss en ukes indikator CB. Så må vel bruke dem opp og håpe at jeg trenger ikke nå graviditetstester før i hvert fall juni babyen er født :hilarious::shy:

Føler meg ordentlig sliten, veldig vondt i puppene, og kvalmen har begynt å snike in. Blir 4+0 i morgen, føler tiden går sååå sakte…
Snart er det IKM dagen, føles så rart at det har ikke vært enda når jeg har vært offisielt gravid sia fredag… :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3595.jpeg
    IMG_3595.jpeg
    130,9 KB · Visninger: 43
Jeg testet i dag også.. klarer ikke glemme den 9dpo-testen.

Er det bare skygger? Syns jeg ser noe nå også... men jeg har hatt migrene i dag så jeg føler jeg ser mye rart :facepalm: uansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe:wtf:)
20251013_202559.jpg
20251013_202606.jpg
20251013_202610.jpg

Er det bare skygger? Syns jeg ser noe nå også... men jeg har hatt migrene i dag så jeg føler jeg ser mye rart :facepalm: uansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe:wtf:)
Vis vedlegget 472334Vis vedlegget 472335Vis vedlegget 472336
Ser :love7
Så kjedelig med migrene, håper det går fort over!
Og så gleder jeg meg til å se testene dine i morgen :Heartbigred

Æææ!! Gratulerer!! Hvor mange dpo?

Vis vedlegget 472334Vis vedlegget 472335Vis vedlegget 472336
Jeg ser strek ❤️

Kveldens!!
Premom mener BP testen har økt fra 0.07 til 0.14 i dag (morgen til kveld), så tar det som et godt tegn :shy:
Føler egentlig ikke nå kjempe stor behov for å fortsette teste, MENNN har jo fortsatt 5 BP strimler, 3 BP stav, og noen RFSU strimler igjen. Pluss en ukes indikator CB. Så må vel bruke dem opp og håpe at jeg trenger ikke nå graviditetstester før i hvert fall juni babyen er født :hilarious::shy:

Føler meg ordentlig sliten, veldig vondt i puppene, og kvalmen har begynt å snike in. Blir 4+0 i morgen, føler tiden går sååå sakte…
Snart er det IKM dagen, føles så rart at det har ikke vært enda når jeg har vært offisielt gravid sia fredag… :hilarious:
Ser tydelig økning på BP. RFSU også, men den er alltid litt treg i begynnelsen. Dette blir bra! :hello2

Ser tydelig økning på BP. RFSU også, men den er alltid litt treg i begynnelsen. Dette blir bra! :hello2
Tusen takk :shy:
Fikk snakket ei god stund med jordmor i dag, blei en over 20 minutters samtal :hilarious:
Forklarte alle mine symptom og hvordan jeg mår nå for tiden og ho var og veldig sikker på at alt blir bra denne gangen.
Er jo veldig betryggende, håper dere har rett :love7

11DPO morgen. Å få lese ordet «pregnant» nå på morgen var helt magisk :love7
Det er RFSU sin digital test, trenger 25HCG for å slå ut. Har vært livredd for å bruke digitale tester hittil fordi jeg blei så skuffa sist jeg brukte en :hilarious:
Har og en CB med uke indikator, trur jeg venter lit til med den. Vil gjerne se i hvert fall 2-3 på den, helst 3+.
Men er sååå fornøyd med mine streker i dag :Heartbigred
Håper utviklingen fortsetter :love7
Gratulerer!!!

Back
Topp