Ser absolutt ut som at det kan væreVis vedlegget 472308
Shit.. Kan det være?
Skal vi vente med å gratulere deg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt ut som at det kan væreVis vedlegget 472308
Shit.. Kan det være?

Hallo den ser jo kjempe rosa ut… gratulerer, må bare si detVis vedlegget 472308
Shit.. Kan det være?

Åh, jeg kan virkelig ikke tro det!Hallo den ser jo kjempe rosa ut… gratulerer, må bare si det![]()

Hurra! Gratulerer!!Ingen tvil lenger, du kan nok sette meg på gravid![]()
Sånn er jeg ogÅh, jeg kan virkelig ikke tro det!Blir noen spennende dager fremover.. Og ikke minst nervepirrende. Man kan være så rasjonell man bare vil i forhold til vurderingen av andres tester osv, men når det gjelder mine egne er jeg helt mama loco og irrasjonell
![]()

Hahaha, det hørtes kjent ut!Sånn er jeg og
Kunne ha selv fått en dye stealer og vært sånn «hmm, vet ikke, hva syns dere?»
Men syns absolutt det du har der er en baby strek. Skal du ta noen digitale?
Har to liggende på lur allerede. Vil ha litt sterkere 25mlu tester før jeg våger meg på den, hoho. 
Iiik så spennende!! Gleder meg skikkelig!! Skjønner det med å ville vente, jeg har en uke indikator test, den vil jeg vente med til jeg er veldig sikker jeg får 3+Hahaha, det hørtes kjent ut!
Gjett om jeg skal ta digitale; svaret er JAHar to liggende på lur allerede. Vil ha litt sterkere 25mlu tester før jeg våger meg på den, hoho.
Gratulerer så mye til deg forresten! Du hadde så fine tester idag![]()

Woopwoop!! Oppdater oss daIiik så spennende!! Gleder meg skikkelig!! Skjønner det med å ville vente, jeg har en uke indikator test, den vil jeg vente med til jeg er veldig sikker jeg får 3+
Og tusen takk!! Gjett om jeg har nettopp duppet kvelds testene…![]()

Æææ!! Gratulerer!! Hvor mange dpo?Vis vedlegget 472308
Shit.. Kan det være?
Tusen takk! Får lyst til å gratulere deg også, dette ser jo veldig lovende utHurra! Gratulerer!!![]()

uansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe
)SerJeg testet i dag også.. klarer ikke glemme den 9dpo-testen.
Er det bare skygger? Syns jeg ser noe nå også... men jeg har hatt migrene i dag så jeg føler jeg ser mye rartuansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe
)
Vis vedlegget 472334Vis vedlegget 472335Vis vedlegget 472336

Æææ!! Gratulerer!! Hvor mange dpo?
Jeg ser strekJeg testet i dag også.. klarer ikke glemme den 9dpo-testen.
Er det bare skygger? Syns jeg ser noe nå også... men jeg har hatt migrene i dag så jeg føler jeg ser mye rartuansett så er vel 12dpo i seinest laget for at deg skulle gått bra? Uff skulle ønske jeg kunne skru av hjernen litt... (nederste er uredigert.. måtte i desperasjon prøve noe
)
Vis vedlegget 472334Vis vedlegget 472335Vis vedlegget 472336
10 dpo idagÆææ!! Gratulerer!! Hvor mange dpo?

Ser tydelig økning på BP. RFSU også, men den er alltid litt treg i begynnelsen. Dette blir bra!Kveldens!!
Premom mener BP testen har økt fra 0.07 til 0.14 i dag (morgen til kveld), så tar det som et godt tegn
Føler egentlig ikke nå kjempe stor behov for å fortsette teste, MENNN har jo fortsatt 5 BP strimler, 3 BP stav, og noen RFSU strimler igjen. Pluss en ukes indikator CB. Så må vel bruke dem opp og håpe at jeg trenger ikke nå graviditetstester før i hvert fall juni babyen er født
Føler meg ordentlig sliten, veldig vondt i puppene, og kvalmen har begynt å snike in. Blir 4+0 i morgen, føler tiden går sååå sakte…
Snart er det IKM dagen, føles så rart at det har ikke vært enda når jeg har vært offisielt gravid sia fredag…![]()

Tusen takkSer tydelig økning på BP. RFSU også, men den er alltid litt treg i begynnelsen. Dette blir bra!![]()

Disse ser jo kjempefine ut9 eller 10 dpo
Gårsdagens og dagens i litt ulikt lys, vil jo gjerne se at det er rosa og ikke bare skygge, men vanskelig å si! Noen som har erfaring med hvordan skyggestrek arter seg på MS tidlig?

Gratulerer!!!11DPO morgen. Å få lese ordet «pregnant» nå på morgen var helt magisk
Det er RFSU sin digital test, trenger 25HCG for å slå ut. Har vært livredd for å bruke digitale tester hittil fordi jeg blei så skuffa sist jeg brukte en
Har og en CB med uke indikator, trur jeg venter lit til med den. Vil gjerne se i hvert fall 2-3 på den, helst 3+.
Men er sååå fornøyd med mine streker i dag
Håper utviklingen fortsetter![]()
Tusen takkGratulerer!!!