Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan snakke med jordmor om dine bekymringer, eventuelt kontakte psykisk helse i kommunen som er lavterskeltilbud. Du kan ta kontakt selv.Er det noen som vet om det finnes noe hjelp til ekstrem redsel fro at det ikke skal gå bra? Jeg bare gråter, klarer ikke å konsentrere meg på jobb og det føles helt umulig å overleve dette i kanskje 8 uker til. Når de ter verst så tenker jeg at "kanskje barn ikke er for meg hvis det er slik som dette jeg skal ha det".
Vil bare sende deg en klem! Det er så frustrerende når kroppen ikke «gjør som den pleier», og spiller oss et puss. Kjenner følelsen, og den er ikke god. Man mister liksom litt kontroll, på en måte.Negative tester de siste dagene - og i dag. 13-14 dpo, tror jeg. Er på dag 27 i syklusen i dag, og skjønner ingenting. De siste årene har syklusen min gått fra å være 28 dager helt konsekvent til å være 26-27 dager. Jeg får spotting hver.eneste.måned 1-2 dager før mens, jeg får migrene hver.eneste.måned 1-2 dager før mens, jeg blir kjempeøm i magen hver.eneste.måned 1-2 dager før mens. Men ikke denne måneden. Ingenting. Ingen tendenser til noe som helst.
Dette er min første pp, derfor har jeg ikke helt klart å slippe tanken om at jeg kanskje er gravid til tross for negative tester. “Kanskje i morgen”.. Men nå har jeg gitt opp. Er sikker på at jeg ikke ble gravid denne runden. Bare skjønner ikke hvorfor kroppen ikke gir noen signaler om mensen slik som den pleier.. Blir redd for at det er noe galt.
Jeg har tre barn fra før, og har alltid syns det er “lett” å bli gravid, siden det alltid har klaffet på første. Evig takknemlig for det - men lite forberedt på at det ikke alltid er så lett som det har vært før.
Legger også ved temperaturmålinger med klokke. Altså ikke helt til å stole på sammenlignet med termometer, men litt interessant..
Mys den som vil!Jeg syns jeg ser noe på det første bildetAltså dette streksynet er ikke til å bli klok på… fant ikke eggløsning denne pp, så har bare gått ut ifra den høyeste verdien jeg fikk som da vil si jeg er ca 10DPO i dag.. å jeg klarer ikke å la være å se en liten skygge på testen, både til tiden og nå lenge etter.. men ser ikke at jeg får den med på kameraMys den som vil!

Jeg syntes også at jeg kan skimte noe på den første! Spennende!Altså dette streksynet er ikke til å bli klok på… fant ikke eggløsning denne pp, så har bare gått ut ifra den høyeste verdien jeg fikk som da vil si jeg er ca 10DPO i dag.. å jeg klarer ikke å la være å se en liten skygge på testen, både til tiden og nå lenge etter.. men ser ikke at jeg får den med på kameraMys den som vil!

Ser du har fått noen tips fra andre, i tillegg kan jeg tipse om Amathea (du kan finne informasjon generelt og kontaktinformasjon på amathea.no). Amathea er vel først og fremst noen å prate med, hjelp og støtte i forbindelse med alle mulige aborter, men hvis frykten din særlig er på bakgrunn av å ha mistet tidligere, så vil jeg tro at det kan være en god samtalepartner nå, uavhengig av om du kommer til å abortere i akkurat dette tilfellet eller ikke.Er det noen som vet om det finnes noe hjelp til ekstrem redsel fro at det ikke skal gå bra? Jeg bare gråter, klarer ikke å konsentrere meg på jobb og det føles helt umulig å overleve dette i kanskje 8 uker til. Når de ter verst så tenker jeg at "kanskje barn ikke er for meg hvis det er slik som dette jeg skal ha det".
Som flere andre her, kan jeg lett se streken på det første bildet. Med litt godvilje, kan jeg kanskje også skimte antydning til den på det andre bildet. Veldig spent på neste test!Altså dette streksynet er ikke til å bli klok på… fant ikke eggløsning denne pp, så har bare gått ut ifra den høyeste verdien jeg fikk som da vil si jeg er ca 10DPO i dag.. å jeg klarer ikke å la være å se en liten skygge på testen, både til tiden og nå lenge etter.. men ser ikke at jeg får den med på kameraMys den som vil!

Jeg syntes også at jeg kan skimte noe på den første! Spennende!
Jeg opplevde forsåvidt å få ganske mye tydeligere strek på ettermiddagen enn på morgenurin, så er eventuelt verdt å prøve gang til senere i dag![]()

Så gøy at flere ser! Enten er vi strek-koko hele gjengen, men håper at det faktisk det er noe vi serSom flere andre her, kan jeg lett se streken på det første bildet. Med litt godvilje, kan jeg kanskje også skimte antydning til den på det andre bildet. Veldig spent på neste test!![]()

Klarer du å lage sånne fargekoder på oversikten? Gjøre teksten på de som har blitt gravide grønn og de som har fått tr rød?@Babybel26 og @Ine81, dere hadde IKM i går. Hvordan går det med dere?