IKM uke 42

Jeg melder meg forresten inn i kokoklubben. Jeg tror jeg har brukt til sammen 6 tester siden 6dpo…. :smiley-angelic006 Jeg er 9 eller 10 dpo idag.I tillegg har jeg latt de ofte ligge, så jeg kan se på dem langt forbi anbefalt tidsrom :hilarious: Man lærer aldri tydeligvis. De har forresten vært totalt blenda.

11 dpo - Her anser jeg som denne pp som ferdig, strekene har bare vært skygger og har ikke utviklet seg til å bli rosa. Aldri opplevd skygger uten å være gravid, men har heller aldri brukt makesure tester før. Har hatt rekordlite symptomer denne mnd, har ikke merket noe til pmdd(ekstrem pms). Bortsett fra nedstemthet.. men det kan komme av skuffelse også.
Kan være jeg har bommet på el, hadde slim i tre dager. Men tenker at det er lite sannsynlig :(
Mensen om 3 dager.
Bestemte oss for å kjøpe noe til baby de mnd det ikke går, så nå skal jeg bestille noe fint:happy: Skal også bestille noe annet enn makesure tester til neste pp:laughing002

Litt sen til å melde meg inn her, håper det går bra :shy: Vi har pratet om lenge å prøve på en nr 3, også det ble litt bråbestemt rundt eggløsning når vi var på ferie - at ja, nå prøver vi :hilarious: Feiremodus, hæ :woot: Har ikke kontroll på EL sånn 100% da jeg ikke testet noe, men tror jeg hadde EL ca 3/10.

Tonks95 - 30 - B3 - PP1 - EL ca 3/10 - IKM 18/10
Ikke for sent, har ført deg opp :happy:

Klarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin :angelic: :Heartpink

Føler jeg ser noe, og at det er mer rosa enn grå, men veldig usikker på om det bare er en skygge:nailbiting:

Dette blir spennende i morgen tidlig!

Vedlegg

• IMG_5131.jpeg
    IMG_5131.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 77
Klarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin :angelic: :Heartpink

Føler jeg ser noe, og at det er mer rosa enn grå, men veldig usikker på om det bare er en skygge:nailbiting:

Dette blir spennende i morgen tidlig!
Jeg ser også! Spennende!

9 eller 10 dpo :Heartpink

Gårsdagens og dagens i litt ulikt lys, vil jo gjerne se at det er rosa og ikke bare skygge, men vanskelig å si! Noen som har erfaring med hvordan skyggestrek arter seg på MS tidlig?

Vedlegg

• IMG_5143.jpeg
    IMG_5143.jpeg
    525,2 KB · Visninger: 56
  • IMG_5141.jpeg
    IMG_5141.jpeg
    711,3 KB · Visninger: 54
11DPO morgen. Å få lese ordet «pregnant» nå på morgen var helt magisk :love7
Det er RFSU sin digital test, trenger 25HCG for å slå ut. Har vært livredd for å bruke digitale tester hittil fordi jeg blei så skuffa sist jeg brukte en :hilarious:
Har og en CB med uke indikator, trur jeg venter lit til med den. Vil gjerne se i hvert fall 2-3 på den, helst 3+.
Men er sååå fornøyd med mine streker i dag :Heartbigred
Håper utviklingen fortsetter :love7

Vedlegg

• IMG_3511.jpeg
    IMG_3511.jpeg
    176,1 KB · Visninger: 72
Jeg er så redd for at mine tester utvikler seg for dårlig. Kan skimte bittelitt økning på babyplan fra i går til i dag, men nesten ingenting. På metode tidligtest er det strek men ikke økning, men er disse litt dårlige? Kjenner jeg blir så bekymret. Bør jeg ta blodprøver allerede? 13 Dpo i dag
Vis vedlegget 472257Vis vedlegget 472258
Bare bestill blodprøver så at du kan slappe av :Heartbigred
Men ja, metode sine har veldig dårlig fargestoff. Og hvis du skal kun se på hver annen dag - utviklingen ser helt grei ut!
HCG skal dobles, og syns streken har «doblet» fra 11-13.
Kan også var at du har bare drukket lit mer vann noen dager, er mye som kan påvirke. Og så trur jeg at BP er og lit treg med og bli ordentlig mørk på test streken :love7

Bare bestill blodprøver så at du kan slappe av :Heartbigred
Men ja, metode sine har veldig dårlig fargestoff. Og hvis du skal kun se på hver annen dag - utviklingen ser helt grei ut!
HCG skal dobles, og syns streken har «doblet» fra 11-13.
Kan også var at du har bare drukket lit mer vann noen dager, er mye som kan påvirke. Og så trur jeg at BP er og lit treg med og bli ordentlig mørk på test streken :love7
Takk! ❤️ må kjøpe nye i dag da jeg er tom. Er f.eks make sure sine vanlige tester et godt valg? Tar gjerne i mot tips!

Takk! ❤️ må kjøpe nye i dag da jeg er tom. Er f.eks make sure sine vanlige tester et godt valg? Tar gjerne i mot tips!
Make sure er absolutt et godt valg!
Di blei fri for di på butikken her jeg bor, så måtte kjøpe RFSU… har fortsatt en del BP strimler igjen, PLUS BP stav, så har en del å bruk opp :hilarious:
Forhåpentligvis har jeg ikke bruk til dem etter disse uker :angelic:
Men ja, kjøp MS, di er veldig bra!

9 eller 10 dpo :Heartpink

Gårsdagens og dagens i litt ulikt lys, vil jo gjerne se at det er rosa og ikke bare skygge, men vanskelig å si! Noen som har erfaring med hvordan skyggestrek arter seg på MS tidlig?
Ser rosa ut for meg de her altså! Hvis de der er skygge, så er de kriminelt synlige hvertfall :nailbiting:

Back
Topp