Henriette!
Flørter med forumet
9 dpo og blendahvit test.. Føler ikke det kommer til å gå denne mnd, men vi får se i utover neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner så godt at du er lei deg! Jeg synes denne prosessen med å prøve å få barn ble så mye mer stressende og kjipt enn det jeg så for meg..12 dpo og offisielt ute av dansen også denne måneden da vil jeg tro. Skikkelig lei meg
Jeg er 9 eller 10 dpo idag.I tillegg har jeg latt de ofte ligge, så jeg kan se på dem langt forbi anbefalt tidsrom
Man lærer aldri tydeligvis. De har forresten vært totalt blenda.
Skal også bestille noe annet enn makesure tester til neste pp
Ikke for sent, har ført deg oppLitt sen til å melde meg inn her, håper det går braVi har pratet om lenge å prøve på en nr 3, også det ble litt bråbestemt rundt eggløsning når vi var på ferie - at ja, nå prøver vi
Feiremodus, hæ
Har ikke kontroll på EL sånn 100% da jeg ikke testet noe, men tror jeg hadde EL ca 3/10.
Tonks95 - 30 - B3 - PP1 - EL ca 3/10 - IKM 18/10

Jeg ser også! Spennende!Klarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin![]()
Føler jeg ser noe, og at det er mer rosa enn grå, men veldig usikker på om det bare er en skygge
Dette blir spennende i morgen tidlig!
Jeg ser!Klarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin![]()
Føler jeg ser noe, og at det er mer rosa enn grå, men veldig usikker på om det bare er en skygge
Jeg ser også!Klarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin![]()
Jeg serKlarte ikke dy meg, ble en test i dag 8 eller 9 dpo, på litt utvannet urin![]()

Ser positiv ut for meg!9 eller 10 dpo
Gårsdagens og dagens i litt ulikt lys, vil jo gjerne se at det er rosa og ikke bare skygge, men vanskelig å si! Noen som har erfaring med hvordan skyggestrek arter seg på MS tidlig?

Syns og at det ser positivt ut9 eller 10 dpo
Gårsdagens og dagens i litt ulikt lys, vil jo gjerne se at det er rosa og ikke bare skygge, men vanskelig å si! Noen som har erfaring med hvordan skyggestrek arter seg på MS tidlig?

Bare bestill blodprøver så at du kan slappe avJeg er så redd for at mine tester utvikler seg for dårlig. Kan skimte bittelitt økning på babyplan fra i går til i dag, men nesten ingenting. På metode tidligtest er det strek men ikke økning, men er disse litt dårlige? Kjenner jeg blir så bekymret. Bør jeg ta blodprøver allerede? 13 Dpo i dag
Vis vedlegget 472257Vis vedlegget 472258

Takk!Bare bestill blodprøver så at du kan slappe av
Men ja, metode sine har veldig dårlig fargestoff. Og hvis du skal kun se på hver annen dag - utviklingen ser helt grei ut!
HCG skal dobles, og syns streken har «doblet» fra 11-13.
Kan også var at du har bare drukket lit mer vann noen dager, er mye som kan påvirke. Og så trur jeg at BP er og lit treg med og bli ordentlig mørk på test streken![]()
Make sure er absolutt et godt valg!Takk!må kjøpe nye i dag da jeg er tom. Er f.eks make sure sine vanlige tester et godt valg? Tar gjerne i mot tips!

Ser rosa ut for meg de her altså! Hvis de der er skygge, så er de kriminelt synlige hvertfall9 eller 10 dpo