IKM uke 42

9DPO morgen :shy:
Føler jeg ser allerede god utvikling. Håper det fortsetter!! Sist blei testene nesten ikke sterkere i det hele tatt. Det føles bedre allerede. Men er fortsatt kjempe stresset :sorry:
Prøver bare roe meg og fokusere på at det er oftere det går bra enn ikke bra, men er ikke alltid så lett :shy:
Håper på flere positive tester her inne i dag :smiley-bounce012
Åh!! Gratulerer!! Fortsett og oppdater! :D

Åh!! Gratulerer!! Fortsett og oppdater! :D
Tusen takk :love7
Er sånn skikkelig testetøs, så kommer nok flere tester :hilarious:
Her kan du jo se utviklingen fra ca 5:30 8DPO, 13:30 8DPO, 19:00 8DPO, og så dagens :angelic:
Blir absolutt ikke 3 tester per dag, meeen :hilarious:
I hvert fall en, kanskje to hvis jeg føler jeg trenger lit ekstra ro :angelic:

Vedlegg

• IMG_3413.jpeg
    IMG_3413.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 60
For en rask utvikling allerede! Gratulerer :Heartred
Har en RFSU digital (visste ikke at di fantes! Så di første gangen på butikken i forrige uke!) og en CB uke indikator digital, men føle jeg vil vente lit til med di… den RFSU digital slår i hvert fall ut på 25hcg. Vet at uke indikatoren slår ut allerede på 10, men vet at det blir bare å vise 1-2 uker akkurat nå, så vil gjerne vente til jeg er mer sikker jeg får 2-3 eller 3+ :angelic::hilarious:

Men føler at utviklingen ser jo bra ut, håper det fortsetter sånn :smiley-angelic001

Fortsetter med blenda testene mine jeg :laughing002 11 dpo og har gitt opp håpet nå. Men kommer nok til å teste noen dager til for å være sikker :banghead: må slutte å ta progesteron for å få mensen uansett
Vis vedlegget 472112
Håper du får en sein positiv, men forstår også at du føler det er kjørt for denne gang. Så trist med negativ test. Di er di verste :sorry:

Har en RFSU digital (visste ikke at di fantes! Så di første gangen på butikken i forrige uke!) og en CB uke indikator digital, men føle jeg vil vente lit til med di… den RFSU digital slår i hvert fall ut på 25hcg. Vet at uke indikatoren slår ut allerede på 10, men vet at det blir bare å vise 1-2 uker akkurat nå, så vil gjerne vente til jeg er mer sikker jeg får 2-3 eller 3+ :angelic::hilarious:

Men føler at utviklingen ser jo bra ut, håper det fortsetter sånn :smiley-angelic001

Er sånn skikkelig testetøs, så kommer nok flere tester :hilarious:
Her kan du jo se utviklingen fra ca 5:30 8DPO, 13:30 8DPO, 19:00 8DPO, og så dagens :angelic:
Blir absolutt ikke 3 tester per dag, meeen :hilarious:
I hvert fall en, kanskje to hvis jeg føler jeg trenger lit ekstra ro :angelic:
Veldig fin utvikling! Og litt godt å høre at flere enn meg er litt bekymret❤️ Håper det klaffer for begge!

11dpo tidlig morgen var ikke så mye sterkere enn 10dpo kveld. Bør jeg være bekymret allerede? Eller er det for kort tid i mellom? Håper så mye at det skal sitte ❤️
HCG skal dobles hver 48 timer. Og så er det og avhengig på hvor mye du har drukket osv.
Så ikke stress, i morgen kveld blir den sikkert betydelig sterkere :love7
Og så når det er så tidlig kan en dobling bety f eks 6-12, og 12 er nok sikkert ikke en så mye sterkere strek en 6 :hilarious:

Veldig fin utvikling! Og litt godt å høre at flere enn meg er litt bekymret❤️ Håper det klaffer for begge!
Med forrige graviditeten ble strekene nesten usynlig sterkere. Skjønte nesten med en gang at det sku ende i SA.
Di testene på foto var under 3 dager, og da var jeg over IKM.
Så føler det må jo gå bedre denne gangen :smiley-angelic001
Men er jo uansett lit bekymret, er så nervepirrende, di første ukene!

Vedlegg

• IMG_3415.jpeg
    IMG_3415.jpeg
    246,8 KB · Visninger: 36

De har jeg ikke sett, men du må legge ut bilde av den også når du tar den. Er jo ikke noe som er kjekkere enn å se på tester :laughing002 Det er nok ikke mange dagene til du får 2-3 på den digitale, men skjønner at du vil vente :Heartred

De har jeg ikke sett, men du må legge ut bilde av den også når du tar den. Er jo ikke noe som er kjekkere enn å se på tester :laughing002 Det er nok ikke mange dagene til du får 2-3 på den digitale, men skjønner at du vil vente :Heartred
Trur du det?! :happy:
Og kan selvfølgelig legge ut den når jeg tar den! Så lenge dere har lyst å se på mine tester så gjør jeg det :shy:
Vil ikke spamme alt for mye :hilarious: men det er altså så spennende akkurat nå og har ikke nå irl som jeg vil dele absolutt alt med enda… :angelic: føles fortsatt lit for tidlig

Trur du det?! :happy:
Og kan selvfølgelig legge ut den når jeg tar den! Så lenge dere har lyst å se på mine tester så gjør jeg det :shy:
Vil ikke spamme alt for mye :hilarious: men det er altså så spennende akkurat nå og har ikke nå irl som jeg vil dele absolutt alt med enda… :angelic: føles fortsatt lit for tidlig
Det er ingenting som er spamming her inne, del så mye du vil :Heartred Jeg hadde så vidt strek på en makesure test når min digitale ble positiv sist!
IMG_3932.jpeg

Back
Topp