Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Ser ut som kroppen har prøvd på el men ikke slippet egget kanskje? Sett fler få sånn før den plutselig stiger og blir positiv igjen senere. Eller kanskje toppen var natt til i dag og du misset den? Pleier du å ha topper som varer lenge?Jeg skjønner ingenting![]()
De pleier å være veldig raske og vanskelige å treffe på, har hatt masse el slim og stikking så mistenker at jeg kanskje har misset det, men fortsetter å teste noen dager til.Oi! Ser ut som kroppen har prøvd på el men ikke slippet egget kanskje? Sett fler få sånn før den plutselig stiger og blir positiv igjen senere. Eller kanskje toppen var natt til i dag og du misset den? Pleier du å ha topper som varer lenge?
Da holder jeg en knapp på at det er det som har skjedd også, høres ut som det! Men ja, sikkert lurt å ta noen tester til for å være helt sikkerDe pleier å være veldig raske og vanskelige å treffe på, har hatt masse el slim og stikking så mistenker at jeg kanskje har misset det, men fortsetter å teste noen dager til.
Får håpe det er gullegget du ruger påCD 16 og testene er fremdeles ikke positive, så da er det i hvert fall ikke noen EL i dag. Høyere dose Letrozol fører til senere eggløsning hos meg tydeligvis![]()

Hihi ja, tempen er høy for andre dag på rad nå, så kanskje jeg misset peaken et sted mellom kvelden cd14 og morgenen cd 15? Hvem vetFår håpe det er gullegget du ruger på![]()

Dette er riktig nok første gang jeg har fått det, nøyaktig et år etter at jeg sluttet på prevensjon, så det er jo noe litt symbolsk i det også

Ååå første på ett år?? Dette er jo stort! Skjønner godt du ble glad. Gratulerer hvis det er lov å si- krysser alt jeg har for at det blir bebis av dette eggetHer var det liten tvil i dag, utrolig hvor glad man kan bli av en positiv EL testDette er riktig nok første gang jeg har fått det, nøyaktig et år etter at jeg sluttet på prevensjon, så det er jo noe litt symbolsk i det også
Krysser fingrene for at det blir noe ut av det, men uansett en enorm lettelse å vite at jeg faktisk kan få eggløsning![]()

Blir spennende å se! Fikk dere lagt aksjer også?Hihi ja, tempen er høy for andre dag på rad nå, så kanskje jeg misset peaken et sted mellom kvelden cd14 og morgenen cd 15? Hvem vet![]()
Oh yes! Cd 11, 13, 14, 15, 16 og idag (17), så vi prøver å helgardereBlir spennende å se! Fikk dere lagt aksjer også?

Tydeligere får det jo ikke blitt! Velfortjent etter et år!Her var det liten tvil i dag, utrolig hvor glad man kan bli av en positiv EL testDette er riktig nok første gang jeg har fått det, nøyaktig et år etter at jeg sluttet på prevensjon, så det er jo noe litt symbolsk i det også
Krysser fingrene for at det blir noe ut av det, men uansett en enorm lettelse å vite at jeg faktisk kan få eggløsning![]()

Haha digger detOh yes! Cd 11, 13, 14, 15, 16 og idag (17), så vi prøver å helgardere![]()

Hihi, ja! Har riktig nok PCO så har jo famlet i blinde en god stund, dette er 2. syklus med Letrozol. Krysser fingrene jeg ogsåÅåå første på ett år?? Dette er jo stort! Skjønner godt du ble glad. Gratulerer hvis det er lov å si- krysser alt jeg har for at det blir bebis av dette egget![]()

Ah huff det er ikke særlig gunstig situasjon når man vil ha baby..Hihi, ja! Har riktig nok PCO så har jo famlet i blinde en god stund, dette er 2. syklus med Letrozol. Krysser fingrene jeg også![]()
men bra det virker som Letrozol hjelper- jeg krysser alt jeg har for deg nå hihi 
Det var jo et veldig markant hopp! Og passer jo med det du har registrert av eggløsningsslim også, så det er godt mulig du bare ikke fikk fanget opp den positive testen, ja!Fremdeles ikke fått noen positiv test, men tempen min sier at jeg hadde EL på CD 15, så kanskje jeg bare får håpe det stemmer
Vis vedlegget 471490
Bedre sent enn aldriHer kom eggløsning litt senere enn antatt
@Irrgrønn
Du kan endre ikm fra 14/10 til 16/10
Pjusken91 - 33 - B3 - PP3 - EL 2/10 -IKM 16/10
Har flyttet deg! Måtte flytte meg selv et par dager også.